De ergste vorm van wraak op je ex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:25

Het kruis uit al zijn onderbroeken knippen...

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:55

ik heb eens toen ik nog jong en naief was(uhh, ben nog steeds geen oude taart, maar goed) mijn ex waanzinnig voor schut gezet.
Het was een school vriendje en hij stond er om bekent dat ie een kleine p*k(je weet wel wat ik hiermee bedoel!!) had.
Op een gegeven moment na het einde van onze verkering heb ik erge ruzie met hem gekregen(oa omdat hij niets wou vergoede aan een scooter die die in 10en had gereden).
Halve wege het schooljaar, een maand of 1-2 nadat het uit was, zijn we met school(hij was dus ook mee) naar een kerstmarkt geweest in duitsland en op de terug weg(was behoorlijk aangeschoten) ben ik op een gegeven moment banketstaaf dingen gaan roepen, met als gevolg, de rest vas toch ook stomdronken dat er een liedje van gemaakt is, *** is in deze mijn ex.
*** heeft een kleine p*k ole ole
*** heeft een kleine p*k ole ole
*** heeft een kleine p*k
*** heeft een kleine p*k
*** heeft een kleine p*k ole ole.
Vervolgens is het liedje het hele jaar lang te horen geweest in combi met een pinkie omhoog op school.
Die gozer heeft me nooit meer echt gemogen geloof ik!!

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:05

Volgens mij heb ik ook nog nooit echt wraak genomen op een ex. Ik houd ook liever de eer aanmezelf eigenlijk. Kan me zelf dan al op een briefje geven dat ik er niet gelukkiger van wordt.
Nee ik ga denk ik gewoon door met leven en tuurlijk zal ik dan verdriet hebben, maar wraak nemen zal ik nooit.

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:10

hahaha ik hou dit topic in de gaten, wie weet

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:22

Lijkt me niet leuk om in zo'n situatie te zitten, maar ik ken mezelf goed genoeg dat ik weet dat wanneer ik echt op een kl*temanier behandeld word niet zonder handschoenen aan te pakken ben.

Tot nu toe ben ik alleen nog heel goed bevriend met mijn ex-en.

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:43

mijn vriendin heeft haar ex gigantisch uitgelachen toen hij zn been brak

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:06

Zou het nou echt een fijn gevoel geven? Die wraakacties? Misschien een korte kick, maar daarna is ook dat snel verdwenen lijkt mij.
Ik snap niets van dit soort acties

Als een vent vreemdgaat kan ik mij er iets bij voorstellen. Maar dan nog zou ik geen garnalen in de gordijnen hangen of lasagne met hondenpoep maken. Dat vind ik ronduit een lage streek.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:08

ik vind dat je je als vrouw zijnde ontzettend verlaagt

als meisje zijnde heb ik ook wel eens wraak genomen....... maar ik zou er nu niet aan moeten denken, zonde van mijn energie

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:18

Het voelt zó heerlijk

Er is er 1 die mij iets onvergeeflijks heeft geflikt en die is nergens meer te traceren. Als ik die ooit nog eens in mijn poezelige vingertjes krijg...

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:32

Renske20 schreef:
die ex van flair is idd gestoord bezig, zo iemand moeten ze voorgoed opsluiten met al zn brandstichting etc!

Maaarrr nu is de tijd dat hij teruggepakt wordt... en niet door mij. Ik heb er niks mee te maken maar omdat hij nu zo flink uitgekotst wordt pakken andere mensen hem

M.a.w, wat je weggeeft krijg je terug.

Ik vind het onzin om je ex met wat dan ook (ook als het grappig is) terug te pakken. Over is over, en voor mij dan ook echt.

Ik had hem btw wel een leuk geintje kunnen flikken... Hij had destijds een eigen bedrijf en flinke schulden, toen hebben we in het samenlevingscontract al zijn spullen op mijn naam laten zetten zodat deze niet in beslag genomen konden worden.... Ik had dus officieel zijn hele huis leeg mogen halen. Ik vond het alleen de moeite niet.

charistie

Re: De ergste vorm van wraak op je ex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:36

Ik kan me zeker wel voorstellen dat je je in sommige situaties zo vernedert voelt dat je wraak wilt nemen. Misschien heb je er zelf weinig aan, maar je wilt ook niet zomaar over je heen laten lopen. Ik vind alleen wel dat je hierin niet te ver moet gaan.. zoals die knopen van de kleren af halen vind ik een hele goede!
Mijn ex en ik hebben onze relatie op een fijne manier beeindigt en er was dus geen reden voor wraak. We zijn nu nog super goede vrienden!

Clien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:42

Ik heb ooit eens een vriendje gehad die het tijdens het stappen ineens uitmaakte. Hij had waarschijnlijk een leuker meisje gezien waarmee hij uiteindelijk mee zoende. Ik was zooo boos...
Samen met een vriendin van me zijn we naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen, toen zagen we zijn auto staan en hebben we een hondendrol op de motorkap gelegd....

Daarna geen verdriet meer gehad!

user1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 19:43

Ik ben ooit getuige geweest van een jongen die drugs in het drinken gooide van zijn ex vriendin. Zij is de zelfde avond overleden. Ik weet het fijne er niet van, maar ga ervan uit dat DAT ook niet de bedoeling was.

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:10

Quellian schreef:
Met de laatste sex-ex had ik de afspraak dat we geen wraak meer op elkaar zouden nemen, want die was echt niet grappig

Je maakt me wel heel nieuwsgierig Diaantje

Ikzelf ben niet zo van het wraaknemen. Ik kan wel hele gemene dingen zeggen als ik wil, maar met zn beste vriend oid naar bed gaan? Nee... Spaar mezelf liever voor een betere jongen die echt wat voor me betekent.

Voor mij dus nog (?) geen wraakacties..

Ik heb een ex die ik eigenlijk zou moeten 'haten', dat is pas lastig

Racekees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:19

OMG me vraag is beantwoord. jullie vrouwen zijn BAD!!!! foei foei foei:D

Tessebes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:27

Ik heb wel eens gehoord van iemand die ontslagen was en een biefstuk onder z'n bureau had getimmerd. Dat verzin je toch niet!?!?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:29

hmm best leuk topic

ik heb een klein beetje geprobeerd mijn ex lastig te vallen door hem elke maandag om en uur of 6 te bellen }> was best leuk!

*hield ik na 4 keer ook voor gezien, maargoed *

koetjeboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:30

Ik had eens een ex, hij maakte het uit.
Ik vondt het super erg, maar bleven elkaar zien.
en hadden nog wel een s*x.
Ik was zo blind en nog steeds verliefd.
Toen wij alle bij in zagen dat dit niet op schoot.
zijn we er mee gestopt.
ik kreeg een nieuwe vriend.( heb hem nog steeds)
Maar op eens kreeg ik allerlei berichten dat hij toch nog van me hield, en er spijt van had enz.
Toen kwam ik hem eens tegen in de feest tent met de kermis.
heb ik hem eens voor gestelt aan me vriend.
en me vriend voor de ogen van mijn ex een lekker zoen geven.
Daarna heb ik niks meer van me ex gehoort.

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:36

haha ik volg dit zeker.. jullie brengen me op goede ideeën..

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:43

Clien schreef:
Ik heb ooit eens een vriendje gehad die het tijdens het stappen ineens uitmaakte. Hij had waarschijnlijk een leuker meisje gezien waarmee hij uiteindelijk mee zoende. Ik was zooo boos...
Samen met een vriendin van me zijn we naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen, toen zagen we zijn auto staan en hebben we een hondendrol op de motorkap gelegd....

Daarna geen verdriet meer gehad!

Moet je urine doen in dat lucht rooster voor de ventilatie, op je motorkap.. dan is ie echt niet blij

Ik heb nooit wraak genomen op een ex, ben nl. altijd de gene geweest die het uitmaakte. Heb er ook verder geen reden toe gevoeld.

Toen ik 14 was had ik een vriendje van 18, die was zo van slag dat ik het na 6 maanden uitmaakte.. dat ie me bleef stalken. Uit eindelijk heb ik hem eens flink de waarheid gezegd en al het contact verbroken, en flink op 'm gescholden enzo (hele zielige dingen gezegd, maja) zodat ie misschien wel een hekel aan me zou krijgen (Ik was van plan gewoon contact te houden, ik was niet meer verliefd enzo maarja.. wilde wel gewoon met m om blijven gaan of iig gewoon met elkaar contact hebben) 'Heb ook gezegd dat ik m nooit mee zou zien, en dat ik maatregelen zou treffen als ie ooit nog bij mij thuis zou durven komen. Paar weken later, zat ie doodleuk te babbelen met m'n moeder. Ik heb hem aan z'n trui gepakt en hem van de trap naar buiten geschopt. Toen ik me tegen wilde houden heb ik 'm een knal verkocht (had ie nog een tijdje een blauw oog van hahaaaaa! ) Ik heb zn fiets uit de garage gepakt en naar hem toegegooid, ik was ZO boos! En nog, nu ik wel weer op redelijke manier met m kan praten.. zegt ie dat ie mij het leukste meisje vond waar ie ooit iets mee heeft gehad.. en dat ie ieder meisje die ie ontmoet, vergelijkt met mij.. maar dat eigenlijk niemand aan mij kan tippen. Hoe doe ik dit toch?? (Zie profiel..)

Racekees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:46

jullie zijn zo slecht!!:'(

0mandy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:48

Mijn ex is pas een klootzak ik maakte het uit omdta ik niks meer voor hem voelde na 4,5 maand en een paar dagen erna stond ik met een hele goed vriend van me te zoenen heb ik overigens nog steeds mee Maar toen ging ik met hem en nog een paar vrienden naar de kermis en toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo. En hij hoopt dat ik gebruikt word door mijn huidige vriend wat dus niet gebeurt Maar toen we op duikkamp gingen durfde hij zijn bek niet open te trekken en als ik bij de groep zat durfde hij er niet bij te gaan zitten ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan

Mijn wraakactie is denk ik om heel gelukkig te zijn met een ander en hij niet meer voor mij is dan een hoop stront }>

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:50

Een advertentie plaatsen op www.marktplaats.nl dat hij jonge katjes heeft die men gratis kunt ophalen, succes verzekerd!

Of 20 pizza's bij zijn huis laten bezorgen

0mandy0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:59

hihi maar mijn ex is een eikel nie dan?
@pindakaas ja pizza's kosten geld;)
die katje sophalen is wle evt haha

pindakaas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:02

Pizza's worden aan de deur betaald