Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Renske20 schreef:die ex van flair is idd gestoord bezig, zo iemand moeten ze voorgoed opsluiten met al zn brandstichting etc!
Quellian schreef:Met de laatste sex-ex had ik de afspraak dat we geen wraak meer op elkaar zouden nemen, want die was echt niet grappig
*
Clien schreef:Ik heb ooit eens een vriendje gehad die het tijdens het stappen ineens uitmaakte. Hij had waarschijnlijk een leuker meisje gezien waarmee hij uiteindelijk mee zoende. Ik was zooo boos...
Samen met een vriendin van me zijn we naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen, toen zagen we zijn auto staan en hebben we een hondendrol op de motorkap gelegd....
Daarna geen verdriet meer gehad!
(Ik was van plan gewoon contact te houden, ik was niet meer verliefd enzo maarja.. wilde wel gewoon met m om blijven gaan of iig gewoon met elkaar contact hebben) 'Heb ook gezegd dat ik m nooit mee zou zien, en dat ik maatregelen zou treffen als ie ooit nog bij mij thuis zou durven komen. Paar weken later, zat ie doodleuk te babbelen met m'n moeder. Ik heb hem aan z'n trui gepakt en hem van de trap naar buiten geschopt. Toen ik me tegen wilde houden heb ik 'm een knal verkocht (had ie nog een tijdje een blauw oog van hahaaaaa!
) Ik heb zn fiets uit de garage gepakt en naar hem toegegooid, ik was ZO boos! En nog, nu ik wel weer op redelijke manier met m kan praten.. zegt ie dat ie mij het leukste meisje vond waar ie ooit iets mee heeft gehad.. en dat ie ieder meisje die ie ontmoet, vergelijkt met mij.. maar dat eigenlijk niemand aan mij kan tippen. Hoe doe ik dit toch??
(Zie profiel..)
heb ik overigens nog steeds mee
Maar toen ging ik met hem en nog een paar vrienden naar de kermis en toen wou hij midden op de kermis met 40 man me vriend in elkaar slaan idioot
als ik nou buiten rij met mijn paardje rijd hij ook zonder pardon met 130 op zijn scooter langs mijn paardje
asociale zak als hij nog een keer langskomt steek ik mijn been uit en hoop da me spoortje recht door het ruitje van zijn helm gaat
ook verspreid hij roddels dat ik een sletje ben enzo. En hij hoopt dat ik gebruikt word door mijn huidige vriend wat dus niet gebeurt
Maar toen we op duikkamp gingen durfde hij zijn bek niet open te trekken en als ik bij de groep zat durfde hij er niet bij te gaan zitten
ik hoop da ze hem nog zo gruwelijk op zijn bek slaan