Clien schreef:Ik heb ooit eens een vriendje gehad die het tijdens het stappen ineens uitmaakte. Hij had waarschijnlijk een leuker meisje gezien waarmee hij uiteindelijk mee zoende. Ik was zooo boos...
Samen met een vriendin van me zijn we naar buiten gegaan om een luchtje te scheppen, toen zagen we zijn auto staan en hebben we een hondendrol op de motorkap gelegd....
Daarna geen verdriet meer gehad!
Moet je urine doen in dat lucht rooster voor de ventilatie, op je motorkap.. dan is ie echt niet blij
Ik heb nooit wraak genomen op een ex, ben nl. altijd de gene geweest die het uitmaakte. Heb er ook verder geen reden toe gevoeld.
Toen ik 14 was had ik een vriendje van 18, die was zo van slag dat ik het na 6 maanden uitmaakte.. dat ie me bleef stalken. Uit eindelijk heb ik hem eens flink de waarheid gezegd en al het contact verbroken, en flink op 'm gescholden enzo (hele zielige dingen gezegd, maja) zodat ie misschien wel een hekel aan me zou krijgen
(Ik was van plan gewoon contact te houden, ik was niet meer verliefd enzo maarja.. wilde wel gewoon met m om blijven gaan of iig gewoon met elkaar contact hebben) 'Heb ook gezegd dat ik m nooit mee zou zien, en dat ik maatregelen zou treffen als ie ooit nog bij mij thuis zou durven komen. Paar weken later, zat ie doodleuk te babbelen met m'n moeder. Ik heb hem aan z'n trui gepakt en hem van de trap naar buiten geschopt. Toen ik me tegen wilde houden heb ik 'm een knal verkocht (had ie nog een tijdje een blauw oog van hahaaaaa!
) Ik heb zn fiets uit de garage gepakt en naar hem toegegooid, ik was ZO boos! En nog, nu ik wel weer op redelijke manier met m kan praten.. zegt ie dat ie mij het leukste meisje vond waar ie ooit iets mee heeft gehad.. en dat ie ieder meisje die ie ontmoet, vergelijkt met mij.. maar dat eigenlijk niemand aan mij kan tippen. Hoe doe ik dit toch??
(Zie profiel..)