winnythepooh schreef:Laura schreef:Ik vind dit een hele ongezonde ontwikkeling, als we maatje 48 al als normaal gaan beschouwen...! Het moet niet gekker worden.....!
Dus ik ben in jou ogen ongezond bezig, ik heb jaren medicijnen moeten slikken waardoor ik aardig wat ben aangekomen en daar kan ik niets aan doen ik geef heel eerlijk toe dat het niet alleen aan de medicijnen ligt en dat ik er ook zelf aardig aan mee hebt gesnoept maar ik zit nu heerlijk in mijn vel ik ben een modieuze dame met maatje 46/48 en ik schaam me er niet voor iedereen moet mij nemen zoals ik ben en doe je dat niet dan kan je voor mij ophoepelen.. Ik vind het een beetje een banketstaaf opmerking dat je zegt dat het niet erger moet worden, waar slaat dit op als iemand zich nou gewoon prettig voelt waar maak jij je dan druk om.....
Ik denk dat je haar verkeerd begrijpt. Volgens mij heeft ze er geen probleem mee dat er mensen zijn met een maatje meer, maar dat de nederlandse bevolking het als normaal gaat zien dat er mensen zijn met een maatje meer. Oftewel, dat er steeds meer mensen komen met een maatje meer en het daarom maar als normaal wordt beschouwd. Dat is een ongezonde ontwikkeling. "ow, iedereen heeft ineens een maatje meer? Weet je wat, dan veranderen we 44 in 42 en is iets pas vanaf 50 een grote maat ipv vanaf 46 dan lijkt het niet zo er." Dat is een foute ontwikkeling.