Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prissiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 12:45

Ze eten en drinken 12 uur van te voren niks en vlak voordat ze opmoeten dan eten of drinken ze wat , wat veel suikers bevat zodat de aderen ergoed uit komen te zien :S

Maar die mensen die hebben eerst 5 of 6 maanden op een streng dieet gezeten en alleen maar van poeders geleeft:S

nja die mensen zijn gek en ik vond ze ook op een man lijken endan nog die oude vrouw die ook mee deed nja krankzinnig ik zie het al
voor me dat mn moeder er ook zo uitzag

Maar ze lijken ook sterk maar inprincipe zijn ze dat helemaal niet!
ik zou nooit zo willen worden als hun alhoewel ik wel jaloers was op zo'n gespierde buik maar dan niet zo breed moet het zijn

Princess_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:12

kep het ook gekeken...gadverrrr echt vies gewoon

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:36

Echt lelijk gewoon

Dusi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:39

ja, die ouwe....Onvoorstelbaar dat die nog mee deed.

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:52

Afbeelding

Ik snap niet waarom ze een bh aan heeft want ze heeft geen borsten

En wat hebben die een lelijke huid,
het lijkt net of ze roken.
Bij deze valt het nog mee
(Vooral hun hoofd)

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:50

Renske20 schreef:
ow wat is ze trouwens zwaar opgemaakt, en die borsten

Anders zie je niet eens dat het een vrouw is

Ik heb het ook gezien, echt walgelijk. Met een staart leek die ene vrouw echt net een man

Maar toch moet ook gezegd worden dat ik het super vind hoe of ze er voor gaan Al is dat hier misschien meer negatief dan positief...

Kana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:52

Ik vind het echt wal-ge-lijk
Niks aantrekkelijks meer aan.
Dat gelt voor mannen en vrouwen..

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:53

Miss_Petit schreef:
Lenn schreef:
Ik heb er eigenlijk geen bewondering voor. Ik geloof niet dat dit veel met doorzettingsvermogen te maken hebt, eerder met doorgedraaidheid.

Oh?

Dus als jij zou willen heb jij ook binnen no time zo'n lijf?

haha ja zo gepiept
Nee ik bedoel dat ze er zo op geforceerd zijn dat het meer een soort van gekte is dan dat je nog van doorzettingsvermogen kan spreken, eerder een té versterkte vorm daarvan.. ofzoiets. Naja laatmaar

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 15:58

Sizzy schreef:
Nee 18% is niet niet, dat is echt laag namelijk!

Ideale waarden opgezocht:
Onderstaande tabel geeft de ideale waarden aan.

Vetpercentage

Leeftijd Man Vrouw
17-29 15% 25%
30-39 17,5% 27,5%
40 en ouder. 20,0% 30%

Hoho, dat is NIET het idealepercentage, dat is het gemiddelde! Ideaal is persoonlijk. Voor de fanatieke fitnesser of bodybuilderdame is het rond de 15%. Mijn persoonlijke ideaal is 18%.

Ik vind bovenstaande dame sook niet (allemaal) mooi, maar heb wel onwijs veel bewondering voor ze. Alle andere sporten is namelijk vooral kwestie van training en doorzetting op dat moment, maar bodybuilding is een levenswijze. Alles wat je doet wordt beinvloed, elke hap die je neemt en stap die je zet

Desiree

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:07

ik vraag me af.....
Volgens mij kan een homoseksuele man best op zo'n vrouw vallen. En dan heeft hij TOCH ene heteroseksuele relatie MET homogevoelens. Of zou die penis te belangrijk zijn?

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:09

Ik dacht echt dat het (bijna) allemaal travestieten waren!!! !!! maar het zijn dus echte vrouwen?????? jeetje!! sommige hebben een kop en een kaaklijn/ kin als een man!!!!! die stemmen zijn ook erg laag!!
Kan het bijna niet geloven dat het Géén travestieten zijn! ik heb nog nooit zulke kaaklijnen gezien bij vrouwen!!
Jeetje he!

Ik vind het wel knap van hun dat ze hun leven zo omgooien daarvoor, dat ze dat kunnen zeg, al die regeltjes voor het eten.. pffoei

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:11

Ik vind mannelijke bobybuilders al niets, maar vrouwelijke bodybuilders zijn nog 100x erger. Het ziet er gewoon niet uit.
Knap als je het kan en het doorzettingsvermogen hebt, maar het is echt niets voor mij. Ik vind het niet vrouwelijk.

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:12

Dat komt door alle steroiden die ze gebruiken. Daar krijg je mannelijke trekjes van. Ik zit nu op het werk +) maar als ik thuis ben zal ik eens even wat plaatjes zetten van MOOIE vrouwelijke fitnessers.

Ik vind het namelijk wel een beetje gaar worden dat alshet om vrouwne en krachttraining gaat, men het alleen heeft over dit soort uitzonderlijke gevallen.
Daardoor heb je van die vrouwtjes die in de sportschool geen gewicht durven tillen omdat ´Ze anders ZO gespierd worden´..... NIET DUS, dat is een kwestie van heeeeeel hard trainen en heeeel goed eten en ZOMAAR zal je echt niet zo worden +)

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:13

Nee vind het echt superlelijk !!

En tsjaa al die anabolen enzo hea.
Niet best..

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:28

kimmielove schreef:
Het valt me op dat ik nog niemand heb gehoord over Die dikke Clit die ze hadden.. Gatverdamme dat was echt het smerichtse wat ik ooit heb gezien.. Toen ze naakt voor de cam stond...

Ik heb het ook gezien en toen heb ik inderdaad ook echt geschokt naar de t.v. zitten staren Dat is echt niet gezond, ze heeft zowat een piemel
Desiree schreef:
ik vraag me af.....
Volgens mij kan een homoseksuele man best op zo'n vrouw vallen. En dan heeft hij TOCH ene heteroseksuele relatie MET homogevoelens. Of zou die penis te belangrijk zijn?

Zie hierboven, deze vrouwen komen aardig in de buurt

Ik heb hier ook weinig bewondering voor trouwens, dit is niet 'gewoon' fanatiek, dit is compleet doorslaan. Iemand met anorexia is ook heel fanatiek bezig met zijn/haar lijf, dat is ook een flinke stoornis...
Deze vrouwen 'vormen' hun lijf niet alleen, maar maken het tegelijkertijd kapot.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:38

Je moet er maar van houden he, maar ikke niet hoor!
paardrijden en 2 a 3 keer hardlopen in de week vind ik wel genoeg

Mariek_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:02

Laura schreef:
Ik zit nu op het werk +) maar als ik thuis ben zal ik eens even wat plaatjes zetten van MOOIE vrouwelijke fitnessers.

Bestaan die?

Elke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:51

Jaa, die zagen eruit! het leken net mannen. Ik hou er niet niet van, ik vind het ook absoluut niet mooi. maar daar heeft ieder zijn eigen mening over

Laura ik meende trouwens dat haar verprecentage onder de 10 % procent lag. ze werd ook niet meer ongesteld door het lage vetprecentage.
En ze vond dat ze een erg droge huid had, maar wat wil je als je maar 45 slokjes water per dag drinkt

Siets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:54

Dit is die van gisteravond geloof ik:

Afbeelding

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:55

Ja Elke, haar vetpercentage was 2,6.

Mariek_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 22:58

Horror

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:00

Stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor! Niet op dat lichaam, want dat zou ik zelf nooit willen. Maar wel omdat zij een lichaam hebben wat ze zelf perfect of ideaal vinden.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:04

Denk maar niet dat ze het perfect vinden hoor, ze zijn volgens mij nooit tevreden en alles kan beter en gespierder.
Dat vond ik iig zo overkomen toen ik het keek.

Elke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:10

Ja sizzy dat was echt, echt freaky eng!

Siets ze lijkt er wel op, alleen de Jo die ik had gezien had aan de bovenkant toch wat grotere (neppen) ronddingen!
Perlina, ik denk dat ze in haar ogen haar lichaam tegen vond vallen. ze belde op het laatste de jury op om te vragen op welk plek ze ge eindigt was, dat was geloof ik de zevende plaats met als rede dat haar bovenlichaam niet met haar onderlichaam klopte, dus vind ze haar lichaam ook niet ideaal en gaat ze zich waarschijnlijk nu op ook voornamelijk haar benen trainen. die mensen zijn reuze geobsedeerd!

Wel zonde van je lichaam, als je heel je leven zo hard traint. Als je later oud bent en niet meer traint gaat alles zo erg hangen

En idd die 'oma' die mee deed

marsss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:13

ik heb er echt met open mond naar zitten kijken, jee zeg zo wil je er toch niet uitzien