Universiteit en een paard hebben..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Disa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:45

Als het zo lastig gaat op de Universiteit en je wilt wat minder hooi op je vork, waarom overweeg je dan niet een HBO opleiding. Het is wel vervelend om halverwege het jaar in te stromen maar dat is dan niet anders. Als ze voortdurend dwarsliggen op de uni en dat zint je niet zou ik zeggen....wegwezen.

Dat de decaan op vakantie is mag geen reden zijn om e.e.a. weer 2 maanden op zijn beloop te laten. Knopen doorhakken!

Kom je er niet uit dan heeft de uni ook allerlei studentenpsychologen in dienst die een beroepskeuze test kunnen afnemen (om passende studie te kiezen, eventueel in september) of kunnen adviseren over hoe je weer een beetje tot rust kan komen. Er staan genoeg mensen klaar om je te helpen, maar je dient zelf de eerste stap te zetten.

En van door blijven 'pielen' wordt niemand wijzer.

Fitch

Re: Universiteit en een paard hebben..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:51

Hey, ik ben vorig jaar ook gestopt met mijn studie. Niet om mijn paard, maar meer omdat het niet lekker liep etc. Toen heb ik ook een tijd 40 uur per week gewerkt en dat was een uitstekende beslissing! Als je zo veel moet werken dan krijg je vanzelf zin om weer te gaan studeren en het geld wat je er mee verdient is natuurlijk ook niet weg. Zo kun je ook nadenken over wat voor studie je nu precies wilt doen, wat je met je paard wilt, en ondertussen zelfs nog een cursus volgen ofzo. Nu studeer ik economie en dit is helemaal wat ik wil! Succes!

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 11:55

Disa schreef:
Ik zou zeggen, paard verkopen frisse start maken met een studie die je leuk lijkt en niet verdrietig of wanhopig gaan zitten doen.

Nu even 4/5 jaar knallen, daarna een leuke baan zoeken en het geld stroomt binnen. Er zijn paarden genoeg op de wereld en na je studie ben je van alle middelen voorzien om een geschikte te kopen.

De paar jaar van je studie zijn wel heel erg bepalend voor hoe de rest van je leven eruit gaat zien. Paarden blijven er altijd wel, de mogelijkheid om te studeren wordt steeds minder naarmate je ouder wordt.

Sorry maar ik vind het altijd wat kortzichtig als mensen een studie zwaar laten leiden onder de hobby. Een studie kan er ook juist (in de toekomst) aan bijdragen dat je een hobby met veel meer plezier kan uitvoeren. Door de extra verdiensten kun je dan denken aan een stal bij huis, fraai gefokt dier etc. etc.

ps. ik studeer zelf in Tilburg (organisatiewetenschappen) en ken de studie personeelswetenschappen. Je krijgt behoorlijk wat statistiek en de studie rechten is zeker niet moeilijker. Let dus op waar en hoe je ergens aan begint. Succes!

Ik ben het helemaal met je eens! En zo heb ik ook steeds proberen te denken! Als ik een ander paard had gehad had ik het waarschijnlijk ook wel zo gedaan. Ik ben alleen zo gek op mijn paard, ik denk steeds dat ik later denk van: ja leuk paard, maar liever had ik Tycho gehad. Hij is zo mooi! Gewoon een meisjesdroom

En ik wil mijn studie dus ook juist niet laten lijden onder mijn hobby. Dat is juist de reden waarom ik nu een oplossing zoek!

Met MTO-A heb ik nu dus een heel blok achterstand en ik snap er geen hout van nu ik zo binnen kom vallen.
Laatst bijgewerkt door Lenn op 03-11-05 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:56

Het lijkt me wel goed om eens een gesprek aan te gaan met iemand op school en misschien ook met je ouders en ook uit te zoeken hoe je nu tegenover je studie staat.
Ik heb vorig jaar een heel leuk jaar gehad maar dit jaar komt het voor mij maar niet op gang door problemen buiten school om. Had ik dit in het eerste jaar gehad dan had ik de studie ook niet leuk gevonden en niet aangekund. Ik weet niet of er voor jou nog meer dingen spelen maar het klinkt alsof je ook een beetje met jezelf in de knoop zit, sorry als ik het door het internet verkeerd interpreteer

Dus eerst uitzoeken hoe je tegenover je studie staat, even los van je paard gezien.
Dan uitzoeken of je verder gaat met de studie ja of nee en hoe je het anders gaat doen.
Vervolgens kun je dan praktisch problemen als vervoer en de stalling van je paard ed aanpakken.

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 11:58

nonde dju wa gaan jullie snel, hou het gewoon niet bij! haha wel fijn dat jullie zo meedenken

Fleurtje100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:59

Ik vind het geen slecht plan om te stoppen. Als ik nu me zou bedenken dat ik een andere opleiding zou willen zou ik ook niet nu halverwege het jaar overstappen maar gewoon stoppen, en werken totdat die andere opleiding opnieuw zou starten. Zou wel het geld wat je verdient allemaal sparen (ben je ook al van plan toch?). Wat ik vaak zie met mensen die fulltime gaan werken een jaartje dat het vooral erg moeilijk is om daarna aan het veel lagere inkomen te wennen. Verder vallen contacturen over het algemeen dus wel mee op de UVT, ken alleen niemand die personeelswetenschappen studeert, dus weet niet hoe het daar is. Maar van de rest hoor ik vooral veel verhalen over maar 9/12 uur college per week ed. Ik blijf erbij dat pensionstallen hier vrij duur en moeilijk te vinden zijn. Heb me rot gezocht naar slechts een stal met weide en goede verzorging voor ons oude paard en kwam nog uit in Esbeek voor +/-150€ per maand. Dit is ook wat ik van veel andere hoor, maar misschien stel ik ook wel mijn eisen te hoog. Het lijkt me ook wel een overgang van aan huis naar pension. Zou het er thuis eens over hebben.. veel succes!

Disa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:06

MTO-A ............daar kan ik idd. over meepraten. Heeft mij ook velen uren (liever gezegd dagen) werk bezorgd.

Ik heb je profiel zojuist bekeken, inderdaad heb je een mooi compleet paard en dat maakt de beslissing taai. Maar..........first things first ook al moeten de kiezen daarvoor even op elkaar.

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:15

@ Noukie: precies dat is wat ik nu ook denk..

@ Disa: ja maar ik moet de universiteit handig aan kunnen denk ik, ik heb het gymnasium op m'n sloffen gedaan.. dan vind ik het zo sonde om naar het hbo te gaan en zéker om het makkelijker voor jezelf te maken, want je moet gewoon hard zijn voor jezelf vind ik
En weet ik, dat er veel mensen klaar staan! Je wilt niet weten met hoeveel mensen ik al gesproken heb Wat mijn paard betreft is alleen iets wat ik helemaal zelf wil beslissen, en jullie kunnen daar nog een veel beter advies in geven dan die studie-adviseurs

@ Urielle: Nee klopt ik zit ook helemaal in de knoop met mezelf. Weet helemaal niet eens meer wie ik ben. Ik ben altijd zo verwend en beschermd opgevoed en nou moet ik ineens op eigen benen staan in een goor studentenhuis waarvan de douchekop het maar amper doet hahaha en dat soort dingen. Ik vind zelfs dat je onderhand aan me kan zien dat het van binnen niet goed gaat. Ik ben helemaal dik geworden En dan een studie die ik niet leuk vind, het is allemaal zo veel. En ik hoop ook echt niet dat ik rechten niet leuk vond omdat mijn hoofd überhaupt niet naar leren staat, dat zou wel echt küt zijn.. maar volgens die studentendecaan wees alles erop dat ik het niet leuk vond, om alles wat ik zei. En nou heb ik ook al elke week een andere beslissing zitten maken en ikword er zo moe van. Eindelijk de beslissing genomen om een andere studie te doen, wordt de toegang je geweigerd Terwijl ik toen ook nog eens vreselijk ziek was waardoor ik de tentamens voor rechten ook gemist had. Toen stond ik dus met lege handen. Toen zei ons pap dan ga je rechten toch een beetje aankijken, altijd leerzaam. Oke, dat besloten, toch maar naar de decaan gegaan omdat ik mn tentamens gemist had, raadt hij het me helemaal af om door te gaan met rechten en zegt hij: bezwaar indienen dat je niet over mag stappen of anders stoppen. Kreeg ik 1 dag om na te denken want er moesten knopen doorgehakt worden. Toen heb ik voor dat bezwaarschrift gekozen maar nu denk ik dat het misschien beter is om te stoppen om volgend jaar een frisse start te maken als ik idd de dingen wat beter op orde heb.

@ Disa: klopt. Als het niet anders kan zal ik hem ook verkopen. Ik kan wel hard zijn hoor.. Maar.. ja.. ik rijd al vanaf m'n 5e, het is m'n alles, nou ook nog zo'n fijn paard en dan alles opgeven. Men zal me voor gek verklaren. Andere meisjes kunnen slechts dromen van de manier waarop ik het voor elkaar heb thuis.

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:21

@ Fleurtje: Dat geld wil ik dan sparen idd. Ik heb idd ook nog eens veel eisen aan een pensionstalling denk ik.. De stal moet groter zijn dan 3x3 (mn paard is 1.81) en hij móet elke dag minimaal 3 uur ofzo in de wei en niet alleen 's zomers, dat ben je je paard gewoon verschuldigd vind ik. Ik wil ook graag een fatsoenlijke bak anders kan ik nog niet rijden, en aargh ik ben zo verwend thuis, irritant is dat

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:24

Wat ik nu ga zeggen moet je absoluut niet verkeerd opvatten, want ik bedoel het goed!!
Ik heb ook gymnasium gedaan en ook met 2 vingers in de neus net als een klasgenootje van mij. Zij haalde echt de hoogste cijfers van de hele klas en ging idd naar het WO. Maar het is zo anders!!! De hele insteek is anders en zij is ook overgestapt naar het HBO. Zelfde geldt voor mij.........uni beviel me gewoon niet, de sfeer, de mensen etc. Werd er doodongelukkig van, gevolg: ik deed niks meer. Ben toen in november gestopt en in februari ingestroomd in een hbo opleiding.
Mijn voordeel was: door mijn vwo achtergrond kon ik een versnelde propedeuse doen. Dus in een half jaar (was makkelijk te doen). Ik heb dus geen studievertraging opgelopen of wat dan ook. En nu met de BAMA structuur zijn er zoveel mogelijkheden om na het HBO alsnog je master te halen.

En om eerlijk te zijn: als je nu al 40 uur écht nodig hebt om je vakken te doen heb ik niet het idee dat je een universitaire opleiding "makkelijk" kan (of je je gym zo hebt gehaald staat daar echt los van is mijn ervaring). Dus misschien is een HBO helemaal niet zo'n slecht idee......

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:30

Nee ik weet niet of ik die 40 uur nodig heb, ik heb nog niet echt veel geleerd namelijk. Het valt mij ook HEEL zwaar inderdaad dat je nooi wat hebt hoeven doen en dat je nou ineens moet leren en weer moet plannen enzo! Als je gewend bent om lui te zijn valt dat wel zwaar. Maar ik moet het wel gewoon kunnen vind ik. Ik wil het niet zonder het geprobeerd te hebben opgeven. Maar ik vind het wel ongelofelijk wennen. Ik kom van zo'n klein streekschooltje en nou sta je daar in je eentje op een universiteit ongeveer net zo groot als het dorp waar ik vanaf kom haha..
Maar je hebt gelijk, het is op zich misschien nog niet zo'n slecht idee.. maar dat moet dan maar blijken.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:33

Dat had ik dus precies hetzelfde!!! Ik kwam van een heel kleine school en toen opeens op de uni. Nou had ik nog een kleine opleiding met ong. 25 eerstejaars ofzo, maar het waren geen leuke mensen en de studie sprak me ook niet aan. Verder miste ik veel gezelligheid. Dat heb je op het HBO meer, je hebt nl. echt klassen. Op zich vind ik het HBO nu wel weer heel makkelijk hoor, maar goed over een half jaar heb ik gewoon een papiertje en wil ik nog verder op de uni. Toen was ik 17 en dan 21, dus dat maakt ook nog een hoop verschil!!!

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:44

Ja gezelligheid heb je idd ook niet, maarja dat boeit me nooit zo, heb dat niet echt nodig om me goed te voelen ofzo.. Je hebt de opleiding die ik wil ook in het HBO maar dan heb je nog een schakeljaar voor naar de master en het HBO duurt al 4 jaar, toch? Aangezien ik in december al 20 word doe ik liever geen omweg meer

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:46

Uhm ik kon mijn HBO dus in 3,5 jaar doen (en in feb. beginnen!) en dan is het daarna idd nog 2 jaar.
Stel dat jij ook in 3,5 jaar en in feb. kan beginnen kost je dat dus een jaar langer (in vergelijking dat je volgend jaar sept. voor 4 jaar begint). Maar dan kan je de komende jaren nog wel thuis wonen.

Margo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:49

Ik heb ook in tilburg gestudeerd (HBO) en daarnaast mijn paard vollop in training gehad. Woonde ook nog thuis en reisde dus ook 2 uur heen en 2 uur terug... MITS ik geen vertraging had uiteraard.

Ik heb een laptop gekocht zodat ik in die 4 uur in de trein al zoveel mogelijk werk kon doen en ook leren in de trein gaat prima. 4 uur per dag zou toch genoeg moeten zijn om aan je studie te besteden naast het naar school gaan zelf? en dan heb je nog de 'hele' avond om je paard te doen.
Soms had ik dagen van 9 tot 5 dan was ik van 7 tot 7 weg maar had wel al bijna alles af voor school en kon ik 's avonds mijn paard doen...

Denk dat het ook wel een kwestie van willen is. Ik begrijp je dilemma en denk dat het WO ook wel zwaarder is als het HBO maar het kan wel! is een kwestie van heel efficient omgaan met je tijd.
En je weet wat ze zeggen he: ' Als je maar wil, kan je alles'

Dus ik zou zeggen kom op! even doorzetten! jullie zijn een prachtige combinatie en een goede studie is ook een hoop waard! Zonde om 1 van de 2 weg te doen!

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:53

Hmm ja ik weet niet.. die vraag werd op de open dag ook gesteld en die man vond het gewoon een omweg, dat schakeljaar was ook behoorlijk heftig zei die en ja.. ik vind het ook wel een omweg. Ik wil het iig eerst gewoon zo proberen.

@ Margo: maar ik zit niet 2 uur volop in de trein he, eerst moet ik in de stoptrein naar Tilburg, dan een kwartier op het station wachten op de intercity naar eindhoven, dan 10 min op de bus wachten naar Someren, dan naar huis fietsen. Het is dus ook veel wachten en overstappen. Ik vind het gewoon echt niet werken..

Dorus

Re: Universiteit en een paard hebben..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:59

Als ik je verhaal zo lees lijkt het mij een hele verstandige keus om wat studie betreft even een stapje terug te nemen. Ga even werken tot februari of september en ga in de tussentijd zoeken naar iets wat je echt aanspreekt. Zo’n studieadviesbureau is daarbij echt een aanrader. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Er wordt dan een interesse, capaciteits en psychologisch onderzoek gedaan en die aan elkaar geplakt resulteren in een aantal opleidingen die voor jou interessant zouden kunnen zijn en daar zit zeker weten iets tussen wat voor jou geschikt is.

Ik denk dat je ook serieus moet nadenken of je persee die universiteit meteen wilt doen. Ik heb ook de capaciteiten voor een universitaire opleiding maar heb daar toen bewust niet voor gekozen omdat ik niet de mentaliteit heb voor een universitaire opleiding. Capaciteit is niet alles in deze en wellicht past de mentaliteit van een HBO opleiding beter bij jou.

Wat voor jou duidelijk ook heel belangrijk is, is je paard. Je hebt het niet expliciet uitgesproken, maar ik proef uit jou verhaal dat wegdoen eigenlijk geen optie is. Daarvoor kan ik je helaas geen oplossing geven. Als het toch geld gaat kosten zou ik zelf denk ik opteren voor het stallen van het paard in de buurt van Tilburg. Eventueel kan je dan, om de kosten wat te drukken, een bijrijder zoeken. Die moet er vast wel een te vinden zijn die aan jou eisen voldoet.

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:00

Op sommige opleidingen kan het nog sneller. Ik ken iemand die 2 weken uni heeft gedaan, daarna overgestapt is naar HBO MER en die opleiding in 3 jan doen en hierna nog 2 jaar Personeelswetenschappen gaat doen.

Persoonlijk zou ik stoppen als je geen andere oplossing ziet m.b.t. je studie. Als je gaat werken kom je ook achter dat dit niet is wat je wil en dan heb je de tijd om een leuke studie te zoeken en te bedenken hoe het met je paard te doen.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:01

Die keus is uiteraard ieder voor zich........voor mij heeft het goed geholpen. Ik was naar de voorlichting recht geweest op de uni en het leek me niks. Door mijn HBO weet ik nu heeeeeel zeker dat ik het juist wel wil. Als ik het 3 jaar geleden was gaan doen was ik waarsch. afgehaakt. Dus in die zin heeft het voor mij voordelen gehad. Maar dat is maar heel individueel natuurlijk.

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:02

Ik heb niet alles gelezen hoor maar ik werk, studeer (nu nog aan de Bestuursacademie) en ga rechten doen als ik klaar ben via de Open Universiteit. Ik heb inderdaad mijn paarden op een lager pitje moeten zetten maar dat is het me wel waard. Een ding scheelt, bij mij staan ze aan huis.

Maar is de Open Uni niet iets voor je? Want dan kun je op eigen tempo studeren.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:03

Ik sluit me aan bij Manzano. Ook ik heb met twee vingers in mijn neus mijn VWO-diploma gehaald, en naar de Uni gegaan omdat ik het zo zonde zou vinden om met VWO naar een HBO te gaan. Er bleek echter dat ik totáál niet kon aarden op de universiteit. En dat had heel veel met mezelf te maken, ik zat toen ook goed in de knoop. Uiteindelijk heb ik 4 jaar af en aan gewerkt en aan mezelf gesleuteld, en inmiddels doe ik een HBO-opleiding die me meer dan uitstekend bevalt. Ik ben 27 als ik afstudeer en dat heeft me een tijd tegengehouden om weer naar school te gaan, maar nu denk ik: So what? Ik doe een lerarenopleiding en de mensen die nu 17 zijn en eerstejaars, moeten straks met 21 jaar voor de klas, en het meerendeel gaat het daar heel moeilijk mee krijgen. In dit vak is mijn leeftijd een pre.

Mijn advies is eigenlijk dat je vooral naar jezelf moet proberen te luisteren. Jij wil je paard niet kwijt en je weet niet hoe je verder moet met je studie, dan zou ikz eggen: Ga dat jaartje lekker werken, zowel voor een baas als aan jezelf, en begin volgend jaar lekker opnieuw. Soms heb je die tijd gewoon nodig, en als dat voor jou het beste voelt dan heeft niemand daar verder iets mee te maken

kippie17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:04

Zo... dat was een behoorlijk stukje lezen!

Maar ik ken het gevoel! Vooral het studie-probleem gevoel dan!

Na de havo ben ik weer terug naar het vwo gegaan om mn diploma te halen. Na een aantal maanden werkte ik mezelf zo over de kop dat ik gestopt ben. Veel reacties, lekker makkelijk en luilak.. bladiebla.. Voor mij voelde het "goed" om te stoppen. Dus zo gezegt zo gedaan. Ik ben vanaf toen gaan werken en testen gaan doen om te kijken wat de juiste studie voor me was.

Ik ken mezelf, hersens genoeg om naar de universiteit te gaan... Alleen, ik hou echt niet van de manier waarop daar onderwijs gegeven wordt. Dus na veel studiekeuze testen.. Vond ik DE opleiding..

Ik studeer nu al 1,5 jaar met veel plezier Journalistiek. En ik kan je vertellen. Die rustperiode heeft me ontzettend goed gedaan! Ga maar lekker werken en paard rijden.. En neem de tijd om de perfecte oplossing voor jou en je paard te vinden. Want weg doen is zonde... (vind ik! ) Maar kijk ook alsjeblieft naar je studiekeuze.. Echt je bent niet dom als je HBO gaat studeren. Als jou dat rust en ruimte geeft om gelukkig te zijn en een fijne studie te doen! Dan zou ik zeggen, gaan met die banaan!!

Heel veel succes Lenn!

veerledec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:07

Hey,
Ik studeer ook in tilburg, 1 jaar algemeen Nederlands recht, en ben daarna Fiscaal gaan doen, nu 5e jaars.
Ik ben drie jaar lang thuis de paarden gaan doen, we hadden stallen aan huis en ik moest er een stuk of drie rijden en ongeveer tien verzorgen. Ik ging op vrijdagmiddag naar huis, was daar het hele weekend, reed maandagochtend alles, daarna naar tilburg. Dinsdag hele dag in tilburg, woensdagmiddag weer terug om te rijden, donderdagochtend snel rijden, dan weer naar tilburg en op vrijdag weer terug...
Dat heb ik ruim drie jaar volgehouden, toen zag ik t niet meer zitten, heb alles uitgerekend, en besloten dat het een stuk beter was om mn rijpaard mee naar tilburg te nemen. De rest deed ik dan alleen in t weekend (zaterdagmiddag naar huis, zondagavond weer terug naar tilburg).
Dit beviel me stukken beter.
Inmiddels kom ik niet meer thuis, en heb ik nog 2 ponies van thuis meegenomen. (paard net verkocht wegens tijdgebrek, geldgebrek, en geen toekomst meer met m)
Mijn stal is redelijk prijzig, maar wel ideaal. Goede binnenbak/buitenbak, elke dag buiten (s'ochtends), 6 dagen per week uitmesten, 5x per dag voeren etc.
Het heeft mij echt een bak stress gescheeld iig! Ik reed ook vaak met de auto naar huis (zeeland), dat scheelde veel tijd, maar kostte ook veel geld, wat ik daarna aan de stal kon betalen.
(en als je zin hebt met studenten te gaan paardrijden: www.cavenecadas.tk)

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 13:13

Justy schreef:
Mijn advies is eigenlijk dat je vooral naar jezelf moet proberen te luisteren.

Het probleem is dat ik het zelf tegenwoordig niet meer weet, ik heb het idee dat al mijn beslissingen toch telkens fout zijn.

Nou er staat weer lekker druk achter het nemen van een besluit, ik word net gebeld over iets waar ik misschien voor geïnteresserd was, en ze zouden me voorstellen. Ja ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Het gaat om deze functie, wel oké denk ik.. En ik kan 36 uur per week werken, of dat ging ze vragen, perfect.

Functie: Administratief medewerker
Verdiensten: €8,- €10,-
Werktijden: 09.00-17.00 uur/16-40 u.p.w.
Werkzaamheden: Voor een grote financiële instelling te Tilburg, zijn wij op zoek naar studenten die administratieve ondersteuning willen bieden aan het accountteam. Je beoordeelt en verwerkt wijzigingen in de verzekeringspakketten van de klanten. Je correspondeert en telefoneert met klanten, contactpersonen, intermediairs en diverse instanties. Ook moet je gegevens uitzoeken en telefonisch navragen. Al met al afwisselende werkzaamheden.
Eisen: Wij zijn op zoek naar administratieve talenten die minimaal mbo+/HBO werk- en denkniveau hebben en die het leuk vinden om in teamverband te werken.

kippie17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:21

Hmmm.. maar dan zit je toch nog steeds in Tilburg?? Blijf je met reisprobleem zitten? Of zet je tycho dan van je verdiende geld in Tilburg?