Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:gedwongen in onze eigen tuin vergeet je erbij te zetten. Hebben we dus gedaan, met als voordeel dat reigers er ook niet meer bijkunnen
Citaat:Niemand heeft respect voor elkaar, ze vinden dat ze alles maar van elkaar moeten slikken
Desiree schreef:Het zal niet veel gebeuren dat andere mensen in de stront van mijn hondje zullen stappen. Ik laat haar uit op plekken waar mensen normaliter niet lopen. En mijn hondje poept niet op de stoep of op harde paden. Dat heb ik haar overigens nooit aangeleerd, dat doet ze uit zich zichzelf niet. In de buurt waar ik woon is alles volgebouwd en er is een enkel klein plantsoentje op een helling. Als ik haar thuis uitlaat is het daar. Maar ze mag het 's avonds ook bij mij in de tuin doen, met een schop doen we de poep dan aan de kant naar de heg (dan kunnen de katten van de buren er in lopen, grinnik). Bij mijn ouders zijn meer mogelijkheden om de hond uit te laten en omdat ik 's ochtends voor het werken haar daar toch moet brengen, laat i khaar ook daar uit. En 's avonds gaat ze mee naar de stal en poept ze netjes in de berm van de weg.
hotdog"]
[quote="Desiree schreef:Het zal niet veel gebeuren dat andere mensen in de stront van mijn hondje zullen stappen. Ik laat haar uit op plekken waar mensen normaliter niet lopen. En mijn hondje poept niet op de stoep of op harde paden. Dat heb ik haar overigens nooit aangeleerd, dat doet ze uit zich zichzelf niet. In de buurt waar ik woon is alles volgebouwd en er is een enkel klein plantsoentje op een helling. Als ik haar thuis uitlaat is het daar. Maar ze mag het 's avonds ook bij mij in de tuin doen, met een schop doen we de poep dan aan de kant naar de heg (dan kunnen de katten van de buren er in lopen, grinnik). Bij mijn ouders zijn meer mogelijkheden om de hond uit te laten en omdat ik 's ochtends voor het werken haar daar toch moet brengen, laat i khaar ook daar uit. En 's avonds gaat ze mee naar de stal en poept ze netjes in de berm van de weg.
hotdog schreef:Hoezo dom? Ben jij nooit kind geweest? Als er weinig groen is zullen kinderen op elk veldje gaan voetballed ed. Denk jij eens na voordat je iets neerzet Prima, ik vind je ronduit respectloos naar anderen hier!

hotdog schreef:Denk jij eens na voordat je iets neerzet Prima, ik vind je ronduit respectloos naar anderen hier!
Nou van de buurman/buurvrouw die er genoeg van heeft om iemand anders z'n beesten in de tuin te krijgen!Prima"]
[quote="hotdog schreef:Hoezo dom? Ben jij nooit kind geweest? Als er weinig groen is zullen kinderen op elk veldje gaan voetballed ed. Denk jij eens na voordat je iets neerzet Prima, ik vind je ronduit respectloos naar anderen hier!
Cer schreef:Mn katten blijven om twee redenen binnen. Punt 1 omdat het twee (dure, maar dat maakt niet uit) mooie raskatten gaat, en nederlanders kennende ben ik ze binnen no time kwijt als ze op straat lopen, en punt 2 omdat mijn buren vinden dat ze een erfhond hebben, die de hele straat in gebruik mag nemen, en en passant ook hier en daar een kat vermoord (en met epileptische aanvallen in de regen ligt, maar dat schijnt ze graag zelf te willen?).
Dus als ik mn katten eruit zou laten, zou ik ze willens en wetens een groot risico laten lopen, en daar begin ik niet aan.
hotdog schreef:Om in je eigen taal te spreken ben jij wellicht het varken dat moet leren bidden. Als Desiree de hele dag werkt weet ze niet wat er op dat veldje gebeurt, of wel soms? Het is namelijk heel vervelend als je kind onder de hondenstront van een ander thuiskomt.
en ik neem aan dat zij haar woonwijk beter kent dan jij, Hotdog, dus we kunnen aannemen dat ze niets zal laten liggen als het schadelijk is voor de omgeving!
hotdog schreef:OKe Napoleon, ander voorbeeld. Rijd je weleens buiten met je paard, over de weg? Langs huizen? Als jouw paard een hoop laat vallen, laat je dat liggen? Of ruim je dat op? Is namelijk ook heel vervelend voor andere mensen om door de stront te moeten rijden.
, mits het niet gevaarlijke situaties opleverd!) zo ook ruim ik de poep van de hond van mijn ouders altijd op! Ik heb er dus ook een gruwelijke hekel aan als ik in de hondenpoep stap, vindt het zo verschrikkelijk vies en ik kan me er mateloos aan irriteren. Helaas denken en doen veel mensen niet net als ik en hou je "poep op de stoep"! hotdog schreef:Nee Desiree omdat jullie alleen met jezelf bezig zijn!
hotdog schreef:Hahahaha sorry hoor, lig nu echt onder tafel. Nee jullie zijn tolerant en hebben respect voor anderen. Het enige wat jullie kunnen is schoppen en anderen veroordelen zoals dat in jullie straatje past. Wel eens stilgestaan waar julie medeburgers van jullie last zouden kunnen hebben?