Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ik was gewoon thuis. Natuurlijk was op dat moment mijn moeder net een dagje weg, en moest ik aan mijn vader vragen waar mijn moeder maandverband had liggen.
Raiza schreef:Wat een verschil in leeftijd kan daar in zitten zeg![]()
Ik was net 9en ik was gewoon thuis. Natuurlijk was op dat moment mijn moeder net een dagje weg, en moest ik aan mijn vader vragen waar mijn moeder maandverband had liggen.
Mijn vader had nog een roder hoofd dan ik geloof ik
)
]
t lijkt me heel vervelend 
:P
.... Maar k stel het liever nog een paar jaartjes uit
Nu kijken wat mijn lichaam ervan vind
Ik had echt harsttikke buikpijn en het leek echt net alsof mijn buik ieder moment uit elkaar kon klappen..
Echt, ik vond het niet leuk! Ik ging toen maar even naar de wc, en tsja, dan zie je ineens bloed aan je wcpapiertje...Ik vond het echt vreselijk om dat maandverband in je onderbroek te hebben....Ik voelde me net een konijn met zo'n staartje, zo voelde dat...Nu is het bij mij al een lange tijd weg, volgens mij sla ik nu een jaartje over!
Weet het niet eens meer.. Nouja ik zat gewoon op de wc en toen werd ik t.. Ik heb dr gelukkig helemaal geen last van.. Nooit buikpijn,rugpijn of krampen ofzo, ook erg weinig bloedverlies dus beter kan ik het niet treffen..

Toen kreeg ik eigenlijk pas buikpijn, maar dat was omdat ik er een beetje van schrok
)