beste reclame verkiezing op bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 16:09

die blue moon is idd ook heel leuk Haha! zo'n melodietje da je steeds weer in je hoofd krijgt Lips are sealed Lachen en Bacardi me da katje Haha! Lachen

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:26

mariska schreef:
Leuk onderwerp!

In die reclame zie je een rugbywedstrijd en voor de wedstrijd doet het ene team een 'wardance' (dat doen de teams van Nieuw Zeeland en Tonga o.a.). Je ziet ze heel wild dansen en zich uitsloven. De schotten staan er een beetje ongeinteresseerd bij te kijken. Dan is de dans klaar en zijn de schotten, die alleen een kilt aan hebben, aan de beurt. Ze tillen gewoon hun kilt op en de tegenstanders zijn meteen bang geworden. HAHA

Citaat:
.

niet niet, ik had hem ook al genoemd Haha!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 17:39

flair schreef:
[In die reclame zie je een rugbywedstrijd en voor de wedstrijd doet het ene team een 'wardance' (dat doen de teams van Nieuw Zeeland en Tonga o.a.). Je ziet ze heel wild dansen en zich uitsloven. De schotten staan er een beetje ongeinteresseerd bij te kijken. Dan is de dans klaar en zijn de schotten, die alleen een kilt aan hebben, aan de beurt. Ze tillen gewoon hun kilt op en de tegenstanders zijn meteen bang geworden. HAHA
[/quote]

Die is niet alleen grappig maar ook errug lekker. Heb je die mannen al eens goed bekeken mmmmmmmmm. Pest ik mijn vriendje altijd als we tv kijken en deze reclame is erop 'stil stil effe kijken Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:14

die van NU EVEN NIET Haha! Pling Pling Pling Pling
echt kei lollig man.
ennuh de rest ja is eigelijk allemaal veel te serieus Lips are sealed

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:31

offe die van hans anders
zegt zo'n mannetje, hee,daar heb je hans ofzo
die andere mannetje loopt gewoon door,en pas alsie 10 meter verder is;THEOOO,ik had je niet herkend van dichtbij, en dan omhelst die nog de verkeerde man ook.
hoor je die andere man, hee,maar ik ben theo... Haha! Knipoog Tong uitsteken

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:02

Spirit"]
[quote="* Ellen * schreef:
Delta Loyd heeft reclame met een politie te paard heb ik gehoord. Schijnt heel leuk te zijn Haha!

Is dat die waar je een rij politiemensen op grote paarden zit zitten en dat er dan een Shetje met een klein politiemannetje erop tussenstaat?
[/quote]

Is idd echt gaaf:
Rij politiepaarden + ruiters staan tegenover een stel holigans. 1 van hun, een shet met een lillyputter, stappen naar voren. De 2 worden vervolgens uitgelachen door de holigans. Dan stormen hij in volle galop en door vuur heen en trimt de holigans genadeloos in elkaar. Extreme duivel }>

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:46

Die garnalen reclame
Met die twee vroewen dat die ene helemaal gek word als er een boot met een vracht aankomt,en dna als een gek gaat pellen.
En dat die andere vrouw dan de gouden gids belt en zegt "ik zoek garnalen pellers type niet banketstaaf maar pellen Haha!

Die is ook zo leukkk

En die opel reclame

Dat een meisje een nieuwe auto heeft gekocht,met haar vriend om die auto loopt,en dan lachen ze zo van"mooi he"en dan geeft die vriend een schopje tegen die band,en dan gaat dat meisje helemaal ui haar dak Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:01

Die garnalenpelreclame is wel leuk ja.

Of een reclame van al wat ff geleden. Van die archeologen die doodshoofden vinden met "rare" voortanden. Zegt de een: "Hoe zou dat toch komen?" Maakt de ander een flesje bier open met zijn tanden en zegt: "Geen idee"

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 14:44

Marsje schreef:
Die garnalenpelreclame is wel leuk ja.

Of een reclame van al wat ff geleden. Van die archeologen die doodshoofden vinden met "rare" voortanden. Zegt de een: "Hoe zou dat toch komen?" Maakt de ander een flesje bier open met zijn tanden en zegt: "Geen idee"

ja,die zyn ook gaaf *LOL* *LOL*

Collinnnnn

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:21

Ik vind die van We want more heeeeeeeel errug kewl

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:48

jongens jongens toch, jullie vergeten de leukste...

een vrouw in een cabriolet staat te wachen voor een dichte spoorovergang. achter staat een lange rij auto's te wachten, gaat een boer in de wei ernaast mesten. al die auto's achter haar, flatsch flatsch, onder de stront Haha! zie je haar echt zo kijken van o nee }> draait die tractor net op het laatste moment weg en blijft zij nog net schoon.
is iets van een reclame van de gelukweken van de Opel of zoiets.

DAT is gewoon echt de leukste reclame! lekkuh puh Knipoog
Laatst bijgewerkt door carina op 31-03-02 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:55

Ik ga voor de kaasmeisjes, die doen mijn vriendin en ik altijd na(echt heel irri voor iedereen Haha!)
Ik vind alle reclames wel grappig behalve voor waspoeder, maandverband en winkels.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:59

Nou ik kijk bijna nooit tv en ken bijna alle reclames niet maar ik vind die van Mac Donalds wel grappig, dat zo'n jongen en meisje in een restaurant zitten, krijgt dat meisje een bord sla gaat ze daarmee zitten schudden totdat alles over de tafel ligt... Volgende keer toch maar weer naar Mac Donalds? Want daar vindt je de McSalad Shaker!
Die van 'heyyy biertjahh' vind ik ook lollig en die van Marsje ook... Haha!
Laatst bijgewerkt door Felice op 30-03-02 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 23:01

carina schreef:
jongens jongens toch, jullie vergeten de leukste...

een vrouw in een cabriolet staat te wachen voor een dichte spoorovergang. achter staat een lange rij auto's te wachten, gaat een boer in de wei ernaast mesten. al die auto's achter haar, flatsch flatsch, onder de stront Haha! zie je haar echt zo kijken van o nee }> draait die tractor net op het laatste moment weg en blijft zij nog niet schoon.
is iets van een reclame van de gelukweken van de Opel of zoiets.

DAT is gewoon echt de leukste reclame! lekkuh puh Knipoog

Die is volgens mij van Lucky day ofzo.