en natuurlijk ook een paar erg mooie vooral liefe paarden! en wat aan mijn familie geven ( wat ze graag willen ofsow) en een dag gaan winkelen zonder te kijken wat het kost! Zugt... Naja dat was t denk k wel weer. wel verlijdelijk toppic zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en natuurlijk ook een paar erg mooie vooral liefe paarden! en wat aan mijn familie geven ( wat ze graag willen ofsow) en een dag gaan winkelen zonder te kijken wat het kost! Zugt... Naja dat was t denk k wel weer. wel verlijdelijk toppic zeg!

)
)

Marijn4045 schreef:Na afdracht van de belasting, gaat de helft naar goede doelen.

Prima schreef:Ellende schreef:Lekker lux op vakantie gaan...
Een soort van vakantie met veel zon?
Heb er nu het geld niet voor, maar even bijzomeren in een land waar een hittegolf pas een hittegolf is als het over de 40C is lijkt me geen verkeerd plan
Dat is ff lekker dagdromen. 

)
zo kan denk ik nog wel even doorgaan

Mn E rijbewijs halen, trailertje kopen. Mooie menwagen aanschaffen voor mn nieuwe tweespan 

(
wat ik zelf helemaal naar smaak kan inrichten.............
(begin volgend jaar komt er een nieuwe VW coupe uit
)
; ik zou een kleine dressuurstal opzetten, met alles erop en eraan, en dan daarnaast m'n studie in deeltijd afmaken. Verder nog een leuk grachtenpandje kopen in Utrecht en ergens een leuk huis voor m'n ouders. Een Saab/Volvo Cabrio (idem voor ouders). En ik maak dan ook nog wat vrienden blij door ze ook in m'n grachtenpand te laten wonen
.
.