Tol-Tyrza-Lielle => verslag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

datum clinic

15 oktober
Geen stemmen
22 oktober
Geen stemmen
29 oktober
Geen stemmen
30 oktober
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

StalDoorstap

Re: nieuwe data Tol-Tyrza-Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 01:17

Dit ging om een veiling op Bokt, BVA.
De Bokkers boden een dienst of product aan, en je kon daar op bieden.

Ik heb flink meegedaan hier , om Lielle te laten rijden op Tolstoi.

Ik vind t niet netjes dat ik niet geinformeerd werd naar de datum, nu dus bijna een jaar geleden wordt de dienst ( sponsors mochten komen kijken) ergens vermeld.Ik lees t per toeval,omdat ik er door iemand op gewezen wordt.

Tuurlijk was t voor een goed doel.

Maar ik heb ook een veiling gedaan voor een goed doel, had ook flink wat omstandigheden ( oa Bokkers die zich niet hielden aan de boden)
maar heb toch bijna 2 dagen mijn zaak stil gelegd om de dienst te kunnen laten doorgaan!

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 01:46

Denk dat Natasha wel een punt heeft!

Zijn alles sponsors (persoonlijk) op de hoogte gesteld?

Zou ik iig erg op prijs stellen als ik ook mee gedokt zou hebben

Paardennamen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 08:26

Lielle heeft meerdere malen gezegd dat ze iedereen een pbtje zou sturen. Kan natuurlijk niet hiervandaan controleren of dat ook daadwerkelijk gebeurd is Maar ehm... als je hierop geboden had, regelmatig een kijkje nemen in het BVA kan dan ook geen kwaad hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 08:31

Ik lees het nu ook heel toevallig en zou idd graag een PB ontvangen over de exacte datum, tijd en plaats.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 08:36

Het zou idd fijn zijn als de exacte locatiegegevens nog even worden vermeld!

Rinske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:48

Is het nog steeds Stal Sintels in Breda?

Oh, weet iemand toevallig waar ik het lijstje van alle medesponsors kan vinden? Ik heb me al het laplazarus gezocht, maar kan het niet vinden. En ben toch wel een beetje benieuwd

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:54

Ik vind het ook raar dat er nog maar zo weinig sponsors gereageerd hebben in dit topic, ik vroeg me al af hoe dat zat.
Ik denk dat maar weinig sponsors op de hoogte zijn.
Ik ben zelf ook toevallig hier terecht gekomen.
Een pb-tje met exacte gegevens lijkt mij ook zeker wel op zijn plaats.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:56

Ik heb gewoon zo af en toe gezocht en vandaar dat ik het weet. Heb verder nooit een PB gehad ofzo.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:13

Ik zal voor iedereen even de exacte adresgegevens hier neerzetten.

Lokatie: Stal Sintels, Rijsbergseweg 590 Breda

Komend vanaf de A16 neem je de afslag Breda/Rijsbergen. Bij het eerste stoplicht ga je rechtsaf richting Rijsbergen/Zundert (N263). Na 2,5 km (hectometerpaal 17) Ga je rechts parallel rijden en zie je na 100 mtr. de manege aan de rechterkant.

Met de bus moet je buslijn 115 (richting Rijsbergen). Bij halte Krabbebossen uitstappen. Dan ben je de manege dus al gepasseert en moet je 200 meter teruglopen.

Is dit voor iedereen duidelijk? Zoniet, dan hoor ik het graag

Voor zover ik weet is de datum zaterdag 29 oktober en het tijdstip 17.00 uur, corrigeer mij maar als het niet klopt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:21

Confetti:

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:27

Oja, als iemand mijn telefoonnummer moet hebben (voor het geval er verkeerd gereden wordt), dan kun je mij een pb sturen.

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 16:37

Ik vind het jammer dat het zo is gelopen.

Maar even buiten beschouwing gelaten dat er PB's wel of niet zijn verzonden; jullie wisten toch dat dit eraan zat te komen?

Er zijn een aantal topics hierover geweest, zelfs 3 x een andere datum geprikt vanwege omstandigheden. In elk topic is er een verwijzing naar het andere topic geweest.

Desalniettemin hoop ik dat jullie alsnog aanwezig kunnen zijn! Hoe meer zielen hoe meer vreugd

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:49

Ik ben in iedergeval van de partij

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:52

Ik ga het vrees ik niet redden.......heb volgende week 2 heel grote tentamens die ik ook echt moet halen. Daarnaast ook nog een paard hier doen, dus vrees dat ik in tijdnood kom als ik nog helemaal naar Breda moet. Vind het echt heel jammer .

edit: dit staat los van de bekendmaking ed. Ik wist al heel lang dat het op deze datum zou zijn en ik wist ook al heel lang dat ik tentamens had en dat ik pas op het laatste moment zou weten of het wel of niet ging lukken.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:56

Tyrza schreef:

Maar even buiten beschouwing gelaten dat er PB's wel of niet zijn verzonden; jullie wisten toch dat dit eraan zat te komen?
Jawel, maar die pb's kun je niet buiten beschouwing laten, als er vermeld wordt dat álle sponsors op de hoogte worden gehouden dan moet dat ook gebeuren. Heel simpel!
En dat is niet, tot zeer weinig gebeurt. Niks gehoord van de verzette 'netelroos' datum, en ook de 3 verzette datums daarvoor.

Ik ben nu wel benieuwd hoeveel mensen er wel gaan komen nu? Ik vrees niet veel..

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 18:12

Is iedereen welkom?
Lijkt me erg leuk!

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 18:19

Sammie schreef:
Jawel, maar die pb's kun je niet buiten beschouwing laten, als er vermeld wordt dat álle sponsors op de hoogte worden gehouden dan moet dat ook gebeuren. Heel simpel!
En dat is niet, tot zeer weinig gebeurt. Niks gehoord van de verzette 'netelroos' datum, en ook de 3 verzette datums daarvoor.

Ik ben nu wel benieuwd hoeveel mensen er wel gaan komen nu? Ik vrees niet veel..

Men wordt toch ook op de hoogte gehouden door de topics? Iedereen weet het bestaan van het Azie forum en ik mag aannemen dat als je het zelf heel belangrijk vind om op de hoogte gehouden te worden, je toch wel even een blik kunt werpen hierop?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:55

Tuurlijk wel, ik kijk hier
En hoewel mensen zelf ook wel een kijkje kunnen nemen, mag er toch ook wel worden verwacht dat ze op de hoogte worden gebracht via een pb al is het maar een simpele nieuw topic over de datum in BVa, zeker als het ook nog eens wordt beloofd.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:20

Ben het met Sammie eens

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:02

confetti schreef:
Ik zal voor iedereen even de exacte adresgegevens hier neerzetten.

Lokatie: Stal Sintels, Rijsbergseweg 590 Breda

Komend vanaf de A16 neem je de afslag Breda/Rijsbergen. Bij het eerste stoplicht ga je rechtsaf richting Rijsbergen/Zundert (N263). Na 2,5 km (hectometerpaal 17) Ga je rechts parallel rijden en zie je na 100 mtr. de manege aan de rechterkant.

Met de bus moet je buslijn 115 (richting Rijsbergen). Bij halte Krabbebossen uitstappen. Dan ben je de manege dus al gepasseert en moet je 200 meter teruglopen.

Is dit voor iedereen duidelijk? Zoniet, dan hoor ik het graag

Voor zover ik weet is de datum zaterdag 29 oktober en het tijdstip 17.00 uur, corrigeer mij maar als het niet klopt.

Dus dat staat ook nog niet vast?
Nou ik kom niet, krijg niet t idee erg genodigd te zijn op deze manier......

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:06

Die datum staat wel vast.
En niet komen is je eigen beslissing, daar kan niemand anders verantwoording voor nemen

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:14

Nou t zal wel aan mijn rare manier van denken dan liggen he Billy.

Toen in mijn topic voor Azie mensen boden, vond ik dat zo leuk dat ik zeker contact aanhield met alle bieders, laat staan met alle betalers!!!

En ik houd van afspraken nakomen.
Als er met t paard Tolstoy problemen waren, kon er ook iets anders worden aangeboden, al is t met zijn allen naar t bos picknicken!
Of de wedstrijd:
Wie vlecht Tol t mooist in binnen de kortse tijd, ik noem nu maar iets stoms.

Het gaat om de aardigeheid, om t opzweperige wat t topic had, dat er een gigantisch bedrag voor naar Azie is gegaan.

Om daarna
sponsors een beetje te laten stikken is niet gezellig.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:21

Maar er zijn constant topics hierover geweest, en in elk topic werd doorverwezen naar een volgend topic.
Ik snap het probleem niet zo.
Als je regelmatig op BVA gekeken had, had je het gewoon kunnen volgen.
Ik denk trouwens niet dat Tol het leuk had gvonden als ruim 100 sponsors een vlechtjesrace hadden gehouden

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:26

Natasha, ik heb geen zin om ruzie te zoeken hierover, dat vind ik zonde van dit alles.

Of er PB's zijn gestuurd weet ik niet. Maar feit is nu eenmaal dat er wel diverse topics onder de aandacht zijn gebracht en dat ook mensen uit dit topic toendertijd hebben gereageerd en dus ook een link konden vinden van een nieuw topic.

Alles hebben we eraan gedaan om zoveel mogelijk mensen tegemoet te komen door polls te starten en suggesties voor diverse lokaties te doen.

Tolstoi is ook weer flink aan het werk gezet en dat heeft ook wat voeten in aarde gekost om hem goed op te bouwen hiervoor.

Daarom vind ik het toch een beetje zuur dat er op het laatst zo gereageerd wordt.

En wat betreft je suggestie om maar te gaan picknikken: daar had ik dus echt niet mee aan kunnen komen. Ik kom nu eenmaal mijn afspraak na en de mensen die hierin gesponsord hebben staan vrij om langs te komen en om er een gezellige, wellicht leerzame dag van te maken.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:35

Dan was dat leuk geweest in een gezellig topic!!!Het ging de Bokkers vooral om de gezelligheid dunkt me, niet om te zien hoe iemand op jouw goede paard rijd.Dat was een aanleiding voor een veiling enkel, en een hele leuke!

Ik heb ook 75,- gestort, en zo waren er meer, alleen om de groep Lielle te sponsoren, een soort wedstrijdje was t .

Ik wil geen ruzie maken, ik geef alleen mijn mening.