Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:Jawel, maar die pb's kun je niet buiten beschouwing laten, als er vermeld wordt dat álle sponsors op de hoogte worden gehouden dan moet dat ook gebeuren. Heel simpel!
Maar even buiten beschouwing gelaten dat er PB's wel of niet zijn verzonden; jullie wisten toch dat dit eraan zat te komen?
Sammie schreef:Jawel, maar die pb's kun je niet buiten beschouwing laten, als er vermeld wordt dat álle sponsors op de hoogte worden gehouden dan moet dat ook gebeuren. Heel simpel!
En dat is niet, tot zeer weinig gebeurt. Niks gehoord van de verzette 'netelroos' datum, en ook de 3 verzette datums daarvoor.
Ik ben nu wel benieuwd hoeveel mensen er wel gaan komen nu? Ik vrees niet veel..
confetti schreef:Ik zal voor iedereen even de exacte adresgegevens hier neerzetten.
Lokatie: Stal Sintels, Rijsbergseweg 590 Breda
Komend vanaf de A16 neem je de afslag Breda/Rijsbergen. Bij het eerste stoplicht ga je rechtsaf richting Rijsbergen/Zundert (N263). Na 2,5 km (hectometerpaal 17) Ga je rechts parallel rijden en zie je na 100 mtr. de manege aan de rechterkant.
Met de bus moet je buslijn 115 (richting Rijsbergen). Bij halte Krabbebossen uitstappen. Dan ben je de manege dus al gepasseert en moet je 200 meter teruglopen.
Is dit voor iedereen duidelijk? Zoniet, dan hoor ik het graag![]()
Voor zover ik weet is de datum zaterdag 29 oktober en het tijdstip 17.00 uur, corrigeer mij maar als het niet klopt.