.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
..

pfff wat is het oneerlijk!
heel veel sterkte iedereen!
Sjoert schreef:Over kanker:
sommige mensen hebben de erfelijke aanleg om eerder kanker te ontwikkelen. Dit wil niet zeggen dat al deze mensen het krijgen. Dat hoeft helemaal niet.
Kanker kan ook worden verkregen door omgevingsfactoren: te veel in de zon liggen/verbranden, roken, asbest inademen en dergelijke.
Rakkertje; het is echt neit zo dat de mens zelf kanker heeft gemaakt. (Hoe zeg ik t goed)
Kanker "overkomt" je. Door bijvoorbeeld de omgevingsfactoren ontstaat er schade aan het DNA. Meestal is een cel in staat deze schade te herstellen. Lukt dit niet, dan kan er kanker optreden.
Wanneer men kanker heeft wil dit zeggen dat abnormale cellen ongeremd beginnen te delen en groeien.-> Met alle gevolgen van dien.
ik heb net vorige week mijn oom begraven. Hij was overleden aan uitzaaiingen van slokdarmkanker. Triest allemaal
Maar ik ben blij dat hij van zijnb pijn verlost is

CarpeDiem schreef:Je krijgt toch kippenvel als je dit leest.. Brrr.. Op zon moment schaam ik me gewoon dat ik nu met me luie stinkmodder achter de computer hang, terwijl ik nu zou moeten gaan genieten van het leven, naar mijn vrienden, of op me paard ofzo.
Jeeh zeg. heel veel sterkte voor betrokkenen!!
meis.. Ik weet hoe lang een begrafenis je bij kan blijven..mijn PB staat altijd open
Bij mij is mijn vader binnen 5 dagen weggegaan door een ongeluk, maar een vriendin van mij haar vader was binnen 3 dagen weg
Ik ben na de begrafenis gek geworden op roofvogels, omdat die op de begrafenis boven het kerkhof vlogen
Ik geloof dus heilig dat dat mijn vader was
Meid, nog veel sterkte, en wees sterk in de komende weken
Het zal je voor altijd bijblijven