Prima"]
[quote="XoNo"][quote="Prima schreef:Goh ik zou dat niet kunnen, wat je zelf zei, het komt voor in elke laag van de bevolking. Ik voeg daar aan toe: meer in de ene als in de andere.
Mensen met een hogere opleiding misschien minder. Ik denk mensen in een achterstandswijk??? Maar daar zullen meer uitzonderingen op zijn. Wat me wel opvalt, is dat typisch 'nette' mensen het eigelijk nooit hebben.
De wat meer losbollerige typen weer meer. Bij de 1 ben je meer verbaasd dat tie een tattoo heeft als bij de ander.
Ik denk het niet...ik woon niet in een achterstandswijk, ik ben een nette jongen, heb geen lage opleiding, en ben niet losbollerig, dus die theorie is ook uit de wind geslagen. Misschien heb je er nog meer?
[/quote]
het zit je dwars he? Ik begrijp wel dat je je aangevallen voelt hoor. Maar niets wat ik schrijf heeft de intentie om iemand persoonlijk aan te vallen. Mijn excuus dus hiervoor, voor diegene die dat wel als zodanig hebben ervaren. Nogmaals ik sta met zogenaamde kampers op stal en andere mensen die tattoo's hebben. daar kan ik uitstekend mee overweg en daar kom ik zelfs soms thuis. Dus nogmaals: ik veroordeel die mensen niet en ik vind ze er ook niet minder om. (zij moesten zelfs lachen om dit topic). Als ik echt zo een banketstaaf was hadden ze me allang inmekaar getimmerd. neemt nog steed niet weg dat ik er hetzelfde over denk. Wil toch niet zeggen dat ik die personen afkraak? Althans, dat is niet mijn bedoeling. het feit dat een piercing op een gekke plek zoals in je kin of wenkbrauw of tong al gauw ordi is in mijn ogen. Zegt verder weinig over die persoon. Ik neem de tijd om mensen te leren kennen. Ook tattoo kunnen ordi maken. Da's mijn mening. Kan er niets aan doen.
Meer kan ik er niet van maken.
[/quote]
Lijkt of je ineens veranderd bent...je maakte in je andere posts toch iets heel anders duidelijk..maar ik snap wat je bedoelt. Maar in principe is dat ook met mensen die pantalons dragen, daar kunnen ook vaak asocialen tussenzitten, dus ik denk dat je ergens toch de meesten over één kam scheert. Het is inderdaad jouw mening, en die respecteer ik. Heb ik misschien niet laten blijken in mijn vorige posts, maar het is toch echt zo. Ik kan je nu ook kapot gaan schelden oid, maar dat zou jouw mening over mensen met tattoo's en piercings alleen maar versterken, bovendien ben ik zo niet. Maar zolang je de mensen met tattoo's/piercings eerst leert kennen kan ik je niets kwalijk nemen. Ik hoop dat je mening over mensen met tattoo's en/of piercings nog eens verandert...