Tattoo's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je van tattoo's

Vaak hebben typische asociale mensen, tattoo's. Uitzonderingen daar gelaten
8 (66%)
Onverminderd alle vooroordelen is het gewoon mooi!!
4 (33%)

Totaal aantal stemmen: 12

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:33

ik vind dat het tegenwordig niets meer zegt over de mens,milieu of zo.heel veel mensen hebben een tattoo,vaak een kleintje gewoon nette mensen.ik heb er zelf ook eentje een tribal.al 8 jaar.en ik vind ook lang niet alle tattoo's mooi hoor maar ik merk dat het echt bij iedereen kan,mensen denken vaak als ze mij zien dat ik heel braaf ben,en verwachtten geen tattoo bij mij maar ja ik vind dat een tattoo mooi staat en als versiering heb ik hem,en niet omdat ik toen ik hem zette noui zo wild was ofzo

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:20

he xono, heb je geen reaktie op wat ik hiervoor heb geschreven?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:17

Prima"]
[quote="XoNo"][quote="Prima schreef:
Goh ik zou dat niet kunnen, wat je zelf zei, het komt voor in elke laag van de bevolking. Ik voeg daar aan toe: meer in de ene als in de andere.

Mensen met een hogere opleiding misschien minder. Ik denk mensen in een achterstandswijk??? Maar daar zullen meer uitzonderingen op zijn. Wat me wel opvalt, is dat typisch 'nette' mensen het eigelijk nooit hebben.
De wat meer losbollerige typen weer meer. Bij de 1 ben je meer verbaasd dat tie een tattoo heeft als bij de ander.

Ik denk het niet...ik woon niet in een achterstandswijk, ik ben een nette jongen, heb geen lage opleiding, en ben niet losbollerig, dus die theorie is ook uit de wind geslagen. Misschien heb je er nog meer?
[/quote]

het zit je dwars he? Ik begrijp wel dat je je aangevallen voelt hoor. Maar niets wat ik schrijf heeft de intentie om iemand persoonlijk aan te vallen. Mijn excuus dus hiervoor, voor diegene die dat wel als zodanig hebben ervaren. Nogmaals ik sta met zogenaamde kampers op stal en andere mensen die tattoo's hebben. daar kan ik uitstekend mee overweg en daar kom ik zelfs soms thuis. Dus nogmaals: ik veroordeel die mensen niet en ik vind ze er ook niet minder om. (zij moesten zelfs lachen om dit topic). Als ik echt zo een banketstaaf was hadden ze me allang inmekaar getimmerd. neemt nog steed niet weg dat ik er hetzelfde over denk. Wil toch niet zeggen dat ik die personen afkraak? Althans, dat is niet mijn bedoeling. het feit dat een piercing op een gekke plek zoals in je kin of wenkbrauw of tong al gauw ordi is in mijn ogen. Zegt verder weinig over die persoon. Ik neem de tijd om mensen te leren kennen. Ook tattoo kunnen ordi maken. Da's mijn mening. Kan er niets aan doen.

Meer kan ik er niet van maken.
[/quote]

Lijkt of je ineens veranderd bent...je maakte in je andere posts toch iets heel anders duidelijk..maar ik snap wat je bedoelt. Maar in principe is dat ook met mensen die pantalons dragen, daar kunnen ook vaak asocialen tussenzitten, dus ik denk dat je ergens toch de meesten over één kam scheert. Het is inderdaad jouw mening, en die respecteer ik. Heb ik misschien niet laten blijken in mijn vorige posts, maar het is toch echt zo. Ik kan je nu ook kapot gaan schelden oid, maar dat zou jouw mening over mensen met tattoo's en piercings alleen maar versterken, bovendien ben ik zo niet. Maar zolang je de mensen met tattoo's/piercings eerst leert kennen kan ik je niets kwalijk nemen. Ik hoop dat je mening over mensen met tattoo's en/of piercings nog eens verandert...

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 17:21

ok ok fair fair. Haha!

Mijn mening is ook ietsjes veranderd aangaande tattoo. Wist namelijk niet dat er zoveel mensen waren met een tattoo. Zou er niet gauw eentje laten zetten, want ik vind het nog steeds niet mooi. Wat betreft peircings; ik vind het nog steeds niet mooi.

verania

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:02

hoi

Ik heb er zelf eentje op mijn rechter schouderblad, een paard net zo groot als een cede (cd) doosje.
Ik vind wel dat als je er een wilt dat je er zeker een paar nachtjes over moet slapen Slapen Slapen Slapen Slapen Slapen .
Want als hij erop zit gaat hij er niet makkelijk af.
Ja laten weg laseren. het nadeel daarvan is vaak dat je toch blijft zien dat er iets gezeten heeft.
En dan denk ik als je spijt krijgt dat je vreselijk baalt Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty .

Maar goed ieder voor zich.

gr.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:41

He allemaal, ik ga binnenkort een tattoo laten zetten, ik vind ze erg mooi. Ik ben alleen nog heel hard aan het nadenken wat ik nou eigenlijk wil. Niet iets liefs, dat is niks voor mij, dus geen vlindertje of zo. Ik wil graag een mooi klein spinnetje, maar ik was op zoek naar plaatjes maar ik kan niks vinden, weet een van jullie een site ofzo waar mooie spinnenplaatjes opstaan? Maar ik zit bijvoorbeeld ook te denken aan een doodshoofdje ofzo. Wie weet er een mooie tattoo?

xxx Pneekz Extreme duivel

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:26

Ga eens naar een Tattoo-studio, daar hebben ze boeken vol liggen met voorbeelden, je vind er vast wel iets wat je mooi vind Lachen !

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:13

Ja dat moet ik zeker doen, wil ik ook heel graag (beetje weinig tijd alleen, de laatste tijd) ik heb ook al op internet gekeken bij tatttoo shops, maar daar staat dus niks leuks...

xxx Pneekz Extreme duivel

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:36

he hallo
ik heb er nog steeds geen spijt van, ik laat zelfs volgende week eentje erbij zetten Haha!
groetjes

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 14:57

Ik heb mijn tattoo nu iets meer als een jaar. Ik ben er nog steeds hartstikke blij mee. Ik heb een schorpioen op mijn linkerschouder. Bij de tattoo-boer hebben ze boeken vol met plaatjes, die van mij stond in het boek 'klein spul' (grrrr. hij is helemaal niet klein!!!)
Méér zou ik er niet laten zetten, 1 is genoeg en zo blijft het mooi en elegant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 22:49

ik heb zelf 9 maart een tato laten zetten in rotterdam bij bodyflair (voorheen tato bob!!) ik wilde het al heel erg lang en heb toen ik een weekendje weg was met 10 vriendinnen de knoop doorgehakt. nu heb ik een chinees teken. female. op mijn onderrug staan.

Afbeelding

ik denk niet dat het zichtbaar is!!

groetjes [naam]

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:23

Het ligt aan de grote en de plaats waar hij gezet word. Op een hoop plaatsen vind ik een Tattoo gewoon niet staan. Verder vind ik het de grootste onzin dat alleen associale mensen zo'n ding zouden hebben, ik ben een lieve jongen Schijnheilig

Zelf heb ik een draak op m'n schouder staan:

Afbeelding

Hij is zo'n 5 bij 7cm en vind hem erg gaaf, wou er altijd nog een Feyenoord tattoo bij hebben, maar gek genoeg durf ik het niet aan Lachen