Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik heb van mijn ouders ook nooit voorlichting gehad, en op school ook niet. Maar je bent toch niet achterlijk! Je doet toch nooit iets tegen iemands zin in?
mlvanmelle schreef:Verootjoo, dat niet alleen, maar die jongens snappen kennelijk ook niet dat ze moeten stoppen als een meisje nee zegt! Of dat het niet normaal is om "met z'n allen een meisje te pakken".. Ik vind die lui echt ziek in hun hoofd en ik snap echt niet hoe zoiets kan.. Hoe worden die lui in vredesnaam opgevoed?? Wat weten en denken hun ouders hiervan?
MissJ schreef:
Ik vind die meisjes ook niet normaal.
Toen ik 12 was, had ik mijn pony.
Toen ik 14 was zoende ik voor het eerst.
Toen pijpte ik geen jongens, voor de lol.
Toen liet ik geen geslachtsdelen zien voor de webcam.
Toen noemde ik mezelf geen stoeipoes.
Justy schreef:Zij vonden het min of meer normaal dat als een meisje A zegt, ze dan gedwongen wordt ook B te zeggen. Er werden meisjes geïnterviewd die over een verkrachting zeiden dat het meisje het uitgelokt had en dat beide partijen schuld hadden.
Marrie schreef:Echt niet? Nou dan hoor je er niet bij hoor![]()
![]()
Precies, ik had geen eens MSN haha.
Biebeltjuh schreef:heyhey..
ik heb de aflevering niet gezien dus ik weet niet helemaal waar het over ging maar ik heb hier helaas wel ervaring mee.. ik ben door mijn toenmalige vriend in de verkeerde kringen terechtgekomen en laten we zeggen dat ik dat echt niet leuk vond! het is echt niet zo dat ik het normaal vond hoor, ik durfde alleen niets tegen te doen..
Gelukkig heb ik toen mijn vriend ontmoet die ik nu nog steeds heb en die heeft mij erg geholpen, alleen ben ik voor mijn leven getekend: ik ben niet meer het vrolijke uitbundige meisje van vroeger
Biebeltjuh schreef:moeilijk.. heel moeilijk.. ik heb geen vertrouwen meer in jongens en ik ben soms zelfs bang voor mijn vriend.. dat vind ik zielig voor hem maar hij zegt dat het niet erg is.. hij helpt me heel erg en is heellief voor me, maar hij is de enige jongen die ik vertrouw..
Ik praat er ook alleen met hem over en heel soms met een vriendin, maar meestal stop ik het weg.. eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet hoe ik er mee om moet gaan
MissJ schreef:Waarom spreken die kinderen niet gewoon normaal Nederlands?
superlenie schreef:En ook het feitje dat 1 op de 6 meisjes tegen hun zin wel eens sexuele handelingen hebben verricht. Er moeten dan genoeg jonge meiden op Bokt zitten die hier mee te maken hebben gehad...
Ik zou het erg dapper vinden als ze hierover durfden te praten in dit topic..