na zoveel onderzoeken dit als uitslag! nog maar 1 jaar :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emeraldo

Re: na zoveel onderzoeken dit als uitslag! nog maar 1 jaar :

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:38

Meid... Dit is het ergste wat jij en je ouders kan overkomen...

Geniet zoveel als je kan

En als je het een keer nodig hebt om je hart te luchten, mijn PB-box staat voor je open.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:38

Morris schreef:
x_super_pony schreef:
harstikke bedankt echt waar! ik vindt het echt geweldig hoe aardig jullie kunnen zijn en ik had niet verwacht dat dit mij zo'n steun zal geven!

Tuurlijk zijn wij er voor je, ook al kennen we elkaar niet, maar daarom kunnen we elkaar wel steunen.

ja inderdaad

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:38

Nou als ik kanker had, dan ga ik het niet leukemie noemen als ik dat niet heb? Want ik begrijp dat je kanker hebt, maar niet de vorm van leukemie?[/quote]

ik ga hier maar niet meer op reageeren want ik maak me er alleen maar kwaad om ik bedoel denk je dat ik hier even een grapje over zit te maken hierom wouw ik er dus nooit wat over vertellen!
al dat gezeur er om heen reageerdt iedereen gewoon normaal en dan reageerdt er 1tje zo sorry maar ik heb nu echt spijt er van dat ik het erop heb gezet! en zoals morris reageerdt daar heb ik wat aan niet aan dat gezeur! echt niet ! sorry hoor! maar ik voel me gewoon echt poedersuiker daar kan jij niets aan doen maar jah

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:40

Meisje, het is heel bijzonder om zoiets te lezen..
knap dat je er zo over praat. vertel iedereen hoe veel je van ze houdt.
misschien is het fijn om alvast iemand op te zoeken die je paard van je gaat overnemen. dan kun je met een vertrouwd gevoel je paardje achterlaten.
Wat lijkt het me erg te weten dat je nog maar een jaar hebt :'(
Doe alles wat je nog wilde doen meisje... Heel veel sterkte voor jou en voor iedereen van wie jij houdt, en die van jou houden (K)
En als jij t leukemie wil noemen, ik kan het me best voorstellen! Kanker klinkt zo naar... mede door dat t gebruikt wordt als scheldwoord door onnadenkende idioten!

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:40

Wat erg voor je... Ik wens je alle plezier, kracht en alle leuke dingen toe (klinkt misschien wat cru op dit moment, maar toch). Maak er alsjeblieft een fijn jaar van.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:42

Ohw meis.. wat vreselijk
Maak er nog een superfijn en leuk jaar van
Laatst bijgewerkt door Marrepar op 01-08-05 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:42

Emeraldo schreef:
Meid... Dit is het ergste wat jij en je ouders kan overkomen...

Geniet zoveel als je kan

En als je het een keer nodig hebt om je hart te luchten, mijn PB-box staat voor je open.

mag ik even op jouw reageren!! ik vindt dit echt super van jouw echt waar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:42

x_super_pony schreef:
Nou als ik kanker had, dan ga ik het niet leukemie noemen als ik dat niet heb? Want ik begrijp dat je kanker hebt, maar niet de vorm van leukemie?

ik ga hier maar niet meer op reageeren want ik maak me er alleen maar kwaad om ik bedoel denk je dat ik hier even een grapje over zit te maken hierom wouw ik er dus nooit wat over vertellen!
al dat gezeur er om heen reageerdt iedereen gewoon normaal en dan reageerdt er 1tje zo sorry maar ik heb nu echt spijt er van dat ik het erop heb gezet! en zoals morris reageerdt daar heb ik wat aan niet aan dat gezeur! echt niet ! sorry hoor! maar ik voel me gewoon echt poedersuiker daar kan jij niets aan doen maar jah
[/quote]

Kind, zeg ik tegen jou dat je grapjes maakt? Als je zo aangevallen gaat reageren, ja dan ga ik je niet meer geloven.

Ik heb alleen de vraag hoe het kan dat leukemie uitzaait...

En waarom jij jouw kanker leukemie noemt, als het geen leukemie is...

Gewoon intresse, mijn spijtbetuiging staat ook in dit bericht.

Blackypain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:45

beetje rustig aan ***** het komt echt over dat je haar nu aanvalt
Laatst bijgewerkt door Firelight op 28-01-21 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:46

Echt verschrikkelijk, ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet.. kreeg kippevel van je verhaal iedereen sterft aan iets en uiteindelijk houd het leven voor iedereen op.. maar jij.. je bent nog zo jong!

Meis heel veel sterkte en geniet van alles wat je nog wilt gaan doen en maak er nog een paar mooie maanden, weken dagen van...

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:46

Kind, zeg ik tegen jou dat je grapjes maakt? Als je zo aangevallen gaat reageren, ja dan ga ik je niet meer geloven.

Gewoon intresse, mijn spijtbetuiging staat ook in dit bericht.[/quote]

ik bedoel het ook niet zo tegen jouw maar ik vindt leukemie (ookal is het net zo erg) fijner voor me zelf klinken als kanker want al die mensen schelden met kanker enzo en ik bedoel het gewoon niet zo!
sorry als ik bot overkwam het was niet mijn bedoeling!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:47

lieve meid,

dat is niet niks, dat bericht wat je hebt gekregen.....
ik weet dan ook niet wat ik zou kunnen zeggen om je te troosten.
ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:48

Als je dit leest wordt je echt even aan het nadenken gezet. We gaan er allemaal zo makkelijk van uit dat we hier morgen, volgende week en volgend jaar nog zijn...

Ik wens je echt heel veel sterkte om dit te verwerken. Kan eigenlijk niet veel meer nuttigs zeggen.

Woorden schieten tekort...

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:48

Ryanne schreef:
x_super_pony schreef:
Nou als ik kanker had, dan ga ik het niet leukemie noemen als ik dat niet heb? Want ik begrijp dat je kanker hebt, maar niet de vorm van leukemie?

[/quote]

waarom zou je haar niet meer gaan geloven als ze zo reageert
jeetje denk een beetje na, hoe zou jij je voelen als je in haar schoenen zou staan, snap je dan niet dat je je zelf kwaad maakt als je zo'n bericht van een arts krijgt en dat dan ook nog eens iedereen moeilijk gaat lopen doen om hoe je de vorm van haar ziekte nou precies noemt.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:49

Ryanne schreef:
x_super_pony schreef:

[/quote]

Heel veel sterkte toegwenst voor jou, het lijkt me vreselijk om zoiets te horen te krijgen. Mijn oom had dus wel leukemie en moet je eerlijk zeggen dat toen ik dit verhaal eerder las mn vraagtekens had(omdat je maar weinig posts hebt ook en geen profeil, sorry), ook sorry daarvoor, maarja het blijft internet en we hebben Miep gehad hier(een bokker die de ergste ziektes verzon, omdat zij ziek was). Voel je niet gelijk aangevallen dat ik dat zeg, het is fijn dat je het veranderd hebt, denk dat er meer duidelijkheid is zo.

Wat als ik zoiets zou horen? extra van het leven genieten en zoveel mogelijk hetzelfde blijven doen in mn leven qua dingen. Het kan nl altijd anders lopen en dan zit je met gebakken peren. Met daarbij, positief leven geeft energie en enrgie kan je veel mee bereiken, zoveel dat er soms mensen zijn die de kanker in hun lichaam weten te stoppen en leven weten te rekken. ook al gebeurd dit maar zelden, het bestaat wel. Veel sterkte!

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:50

Dat is het nadeel van bokt... het anders bedoelen dan het overkomt.
Ik denk dat ze het allebei niet verkeerd bedoelen, maar dat het gewoon heel moeilijk is om het er goed neer te zetten

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:50

bedankt allemaal! echt waar(L)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:53

Jongens jongens, ik geloof dat niemand het in zijn hoofd zal halen hier over zo`n onderwerp grapjes te maken, en ik geloof dat in zo`n topic ook niemand een kwaad woord bedoeld, juist zo`n onderwerp zou mensen tot elkaar moeten brengen en tot nadenken moeten brengen.

Iedereen vind het vreselijk, en iedereen uit zich op zijn eigen manier,

het benauwd mij ook vreselijk als ik zo om me heen iedereen , jong of oud, zie sterven aan de vreselijkste ziektes.

JE LEEFT MAAR 1 KEER

gebruik die korte tijd goed, en niet door ruzie te maken,

pff nou ben ik ook nog aan het preken geslagen, maar asjeblief, maak er wat van, doe iets nuttigs, verwezelijk al je dromen...... en zorg dat je je familie en vrienden bij je houd,

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 21:53

Heel veel sterkte toegwenst voor jou, het lijkt me vreselijk om zoiets te horen te krijgen. Mijn oom had dus wel leukemie en moet je eerlijk zeggen dat toen ik dit verhaal eerder las mn vraagtekens had(omdat je maar weinig posts hebt ook en geen profeil, sorry), ook sorry daarvoor, maarja het blijft internet en we hebben Miep gehad hier(een bokker die de ergste ziektes verzon, omdat zij ziek was). Voel je niet gelijk aangevallen dat ik dat zeg, het is fijn dat je het veranderd hebt, denk dat er meer duidelijkheid is zo.

Wat als ik zoiets zou horen? extra van het leven genieten en zoveel mogelijk hetzelfde blijven doen in mn leven qua dingen. Het kan nl altijd anders lopen en dan zit je met gebakken peren. Met daarbij, positief leven geeft energie en enrgie kan je veel mee bereiken, zoveel dat er soms mensen zijn die de kanker in hun lichaam weten te stoppen en leven weten te rekken. ook al gebeurd dit maar zelden, het bestaat wel. Veel sterkte!
[/quote]

ik ben nog maar net op bokt en heb al 1 topic gepost over een jong manegepaard die ik inrijdt toen was alles nog leuk een aardig tot dat ik dat nieuws kreeg! dus sorry als het verwarring heft gebracht!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:56

Veel sterkte meid! Maar bedenk wel er lopen heeeeel veel mensen zrond die opgegeven zijn en nog jaren een fijn leven gehad hebben. Niet dat je nu positief kan denken denk ik over mijn opmerking maar probeer daardoor je leven niet weg te gooien zeg maar. Ik denk dat thuis zitten niks oplost en je je zeker niet beter voelt. Mijn advies zou zijn probeer een zo normaal mogelijk leven te volgen waarin je de dingen nog doet die je perse nog wilt doen!!

Bij mijn beste vriend is kanker geconstateerd toen ik in het buitenland zat........ik heb daar veel verdriet van gehad.

Zet hem op en kop op voor zover het mogelijk is!!! Geniet van elke dag die er nog komt! Probeer jezelf niet gek te maken!!!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:01

En ik begrijp echt NIET hoe er zelfs in topics als deze nog aan de eerlijkheid van de TS wordt getwijfeld...

Serieus...Hou dan je mond zeg, dit soort dingen verzin je niet!!!
------------------------------------------------------------------------------------------
Heel veel sterkte nogmaals. En laat je niet gek maken door rotopmerkingen die hier worden geplaatst door sommigen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:01

Hier zijn geen woorden voor..... Wat is dit een vreselijk bericht. Ik kan niets zeggen om je te troosten. En je ouders.... wat moet dit ook voor hen erg zijn. Ik wens je veel kracht toe, en ik hoop dat je toch nog een hele mooie tijd tegemoet gaat.

Dorine zal je mogelijk opwachten om je een hart onder de riem te steken.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:02

Zoals ik al zei, ik sluit me aan bij Ryanne.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:02

Ik moest inderdaad erg aan Dorine denken........... Dorine staat voor iedereen klaar, dat weet ik zeker

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:05

Ik heb geen idee wat ik moet zeggen, zit te janken....
Mn moeder heeft ook kanker en is ook opgegeven. Ik ga morgen mee naar t ziekenhuis voor weer onderzoek. Wil graag mee maar ik vind het spaansbenauwd....

Het idee..... ik kan niet eens zonder moeder, laat staan dat je als moeder je kind overleeft.....

Meid je kunt me aanmelden op msn.... je mag altijd met me praten en als je wil ook bellen! Mijn moeder gaven ze 2 jaar en ze is er na 3,5 nog steeds.... Misschien wel bij het begin van het einde, maar ze is er nog....

Nooit de moed opgeven, want dan heb je helemaal geen leven meer....