kruiskruid petitie site vandaag gestart!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Collane

Re: kruiskruid petitie site vandaag gestart!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 13:42

Ja dat zou wel een goeie zijn. Bij wie moet ik dat aanvragen dan? Ik heb 1 van de moderators al een PB gestuurd, maar krijg geen reactie. Of zou Bart op vakantie zijn? Weet iemand dat?

Het zou namelijk ook mooi zijn, als onze banner op de homepagina, of in een topframe zou komen te staan.

Groetjes Collane

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:40

Ik heb ook getekend en zal de banner op mijn site zetten.

Tot wanneer duurt deze actie eigenlijk?

Collane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:02

Bedankt! Heb je je site ook gemeld op ons adres?
info@kruiskruidforum.nl. Je wordt namelijk dan vermeld, dat je onze actie steunt.

Deze actie duurt tot Maart, maar het CDA uit mijn regio,heeft al contact met ons opgenomen en ons te kennen gegeven, dat ze kamervragen gaan stellen. Zij zijn ook al langer bezig met het JKK gebeuren.

Groetjes Collane

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:23

Nou heb het ondertekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:36

Collane schreef:
Ja dat zou wel een goeie zijn. Bij wie moet ik dat aanvragen dan? Ik heb 1 van de moderators al een PB gestuurd, maar krijg geen reactie. Of zou Bart op vakantie zijn? Weet iemand dat?

Dat weet ik niet, maar je zou Heike even een PB kunnen sturen. Zij is samen met Bart beheerder van Bokt en ik dacht dat zij er wel gewoon is.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:37

Ik heb ook getekend!!
Vanmorgen was er op de radio nog iets over, ze noemde het daar een hele mooie bloem

Overgens staat hier in een tuintje achter ons huis JJK, de bewoners van dat huis hebben hun gazonnetje heel netjes om deze plant heen gemaaid. Ze zouden eens moeten weten wat voor gif die plant bezit...

dit tuintje is overgens midden in de stad, dus er is verder geen gevaar voor paarden etc

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:44

Collane schreef:
Bedankt! Heb je je site ook gemeld op ons adres?
info@kruiskruidforum.nl. Je wordt namelijk dan vermeld, dat je onze actie steunt.

Deze actie duurt tot Maart, maar het CDA uit mijn regio,heeft al contact met ons opgenomen en ons te kennen gegeven, dat ze kamervragen gaan stellen. Zij zijn ook al langer bezig met het JKK gebeuren.

Groetjes Collane

Ik zal dalijk een meeltje sturen Ik ga vanavond mijn site weer updaten, dus dan staat de banner er ook op.

Je bedoelt zeker maart 2006? *edit, ik zag het net op je site.
Ik herinner me gelijk dat ik nog een site heb, waar ik het op kan zetten: http://dieren.ikwilhet.nu

Collane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:24

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:37

Ik kreeg er een mail over en heb inderdaad ook getekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:58

Heb getekend. Goede aktie Nick.

dekleinepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 22:29

Heej Nick,
Ik sta er helemaal achter...
weet je wat erg is, jij vraagt de overheid om een verbod hierop in te stellen. maar het is nog veel beroerder: Overheden brengen het zélf terug in Nederland.
Onder het motto ECOLOGISCH GROENBEHEER worden de bermen in onze woonplaats er mee INGEZAAID notabene !!!
En wij maar koortsachtig het weren uit onze weiden !
De 'groenen' in onze gemeente hebben dan een leuk lief vlindertje terug in het Nederlandse luchtruim, maar een paar paarden ziek erbij !
Mijn vraag: Hoe weet je zeker dat het niet in je hooilevering zit van het seizoen ? Weet wel iedere 'hooiboer' wat hij in zijn wei heeft staan ?
Weten jullie daar iets over ?
Esther

Collane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 17:40

Hoi Esther,

Je kan aan de hooi leverancier vragen om garantie dat het hooi JKK vrij is.
Er zijn wel al fourage bedrijven, die het in hun advertentie hebben staan. Even zoeken dus.

Ik kan je in ieder geval aanraden om geen hooi bij bermbeheerders te kopen, in de provincie Zeeland is een bermbeheerbedrijf, dat nog gewoon hooi met JKK verkoopt

Ik zie dat je een website hebt. Als je meer wilt doen om Jacobskruiskruid te bestrijden kun je meedoen aan onze banneractie, om de petitie meer bekendheid te geven. Als je de banner op je homepage plaatst, dan wordt op onze site vermeld dat je onze actie steunt. De banner is te downloaden vanaf onze site www.kruiskruidforum.nl. Mocht je hier aan mee willen doen, stuur dan even een mailtje naar het kruiskruidforum, dan zetten we je erbij.

Groetjes Collane

Help mee het gele gif te bestrijden en teken de petitie net als o.a. Anky van Grunsven en Tineke Bartels op http://kruiskruid.petities.nl

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 18:21

ik heb ook getekent hoor