(terwijl ik mijn nepper uit mijn shirt pak) hier heb je der alvast één
maar das alleen bij hele vervelende ventjes , meestal werkt t wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar das alleen bij hele vervelende ventjes , meestal werkt t wel
crazycactus schreef:pmarena schreef:wat een KLEREzooi
Ook allemaal ziektes , en niet de minste dacht ik zo
Wat is dat voor ziekte? Klere???
xxxSuusje schreef:Als ik tegen iemand zeg dat ik een ''Pest''hekel aan diegene heb.. de Pest heeft vroeger geheerst en daar gaan in 1 klap ook honderden mensen aan dood..
) kan nog wel, is wel een beetje grof.
of er gaat iets anders mis.. dan probeer ik ook altijd maar een anders woord te zeggen zoals CHIPS (leren ze op de basisschool
) of appelflap. Maar toegegeven het is een beetje Bassie-en-Adriaanniveau.. pimkie schreef:prutsmuts in Belgïë

Quote schreef:Even over krijg de klere, cholera is toch een ziekte die allang uitgestorven is?
). Nu als hij boos is, komen er ook de meest rare dingen invoor. 'Krijg de vinkentering' etc. Toch vind ik dit fijner om te horen, als het woordje kanker. Mijn opa is er nu dood door aan het gaan, en kan er absoluut niet tegen...
Maar ik vond dat zóó erg, als iemand dan met kanker scheldde, moest ik meteen aan haar denken, en wat zij meemaakte en alles. En dan snap ik niet hoe iemand er uberhaupt mee kán schelden? Horsesandme schreef:MoonChloe@ klopt wij bedoelen met sommige woorden wel eens een andere betekenis. Maar voor sommige doet het toch pijn ook al dringt dat niet altijd door..
Bij mij ook heel vaak niet