Desiree schreef:DAt is vragen naar de bekende weg Kayla.
ik had ook niet anders verwacht van jou
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Desiree schreef:Wat zegt een verkiezingsprogramma nou? Het handelen achteraf zegt mij veel meer! En als ik kijk naar hoe er gehandeld is de afgelopen jaren vind ik de SP er niet goed vanaf komen.
Desiree schreef:voor de mensen die op SP en PvdA stemmen; wees principieel en verkoop maar lekker je paard! Want die paarden van jullie hoeven kennelijk geen weidegang, want die moeten worden volgebouwd voor het te hoog aantal mensen hier in nederland. En daarbij is een paard luxe, daar heb je toch geen recht op? Want dan heeft niet iedereen evenveel.
Piaffe schreef:Ikke nog niet wetenWant alsje niet stemt, dan gaat ie naar de grootste partij, en stel dat dat een partij is waar ikhelemaal niets in zie.......
'
Weten julli eho ehet zit met stemdinges ongeldig maken? Gaat je stem dan nog naar de grootste partij? Of naar helemaal niets?
Piaffe schreef:Ikke nog niet wetenWant alsje niet stemt, dan gaat ie naar de grootste partij, en stel dat dat een partij is waar ikhelemaal niets in zie.......
'
Weten julli eho ehet zit met stemdinges ongeldig maken? Gaat je stem dan nog naar de grootste partij? Of naar helemaal niets?
Desiree schreef:DAT geld dat ik in mijn paarden investeer Hengst (wist niet dat hengsten er ook een mening op na konden houden in de politiek) heb ik zelf verdiend! En ik ben niet overdreven rijk, ik heb geen geld over. Het is mijn goed recht om naast mijn werk ook eens iets leuks te kunnen doen. Jij ziet alleen dat ik paarden heb, je ziet niet wat ik niet heb en mezelf onthou om die paarden te kunnen hebben. JE moet er namelijk veel voor laten, anders gaat het niet. Paardensport is en blijft een dure hobby. Is helemaal niet erg, maar het is kortzichtig om dan maar meteen te denken dat mensen met paarden geld zat hebben. Soms hebben ze nog geen nagels meer om over hun kont te krabben omdat ze dat paard perse willen hebben. Nou, dat is HUN vrijheid van keuze! Je moet eens niet zo'n stempels opplakken! En dat belastinggeld mag gerust lager ja, ik heb geen zin om voor andere landen te werken, en kinderbijslag te betalen dat naar Marokko gaat!

Gail"]
Maar die gedachte van ‘als het met iemand slecht gaat heeft hij het er vast zelf naar gemaakt’ vind ik zó fout en zó eng!
[/quote]
Is dat niet de veronderstelling bij een bepaalde godsdienst? Kastensysteem enzo? (ik ben geen deskundige dus ik kan het verkeerd hebben)
[quote="Gail schreef:misschien omdat mijn zus in de ziektewet zit en er zó graag uitwil maar conctinu wordt tegengewerkt en wordt veroordeeld, dat ze een huis wil kopen met haar vriend die goed verdiend, maar ze problemen hebben met de levensverzekering