Dat heb ik er wel een beetje uit gekregen gelukkig, strijken is niet zo'n hele erge ramp, zo gebeurd ook als je het bij houdt, maar 2 broeken per dag kan die bekijken, zo gek ben ik nou ook weer niet op het huishouden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

! Kan zo genieten van een schoon en opgeruimd huis, dat ik daardoor echt energie van krijg. We werken heel veel en hebben een druk privé leven, maar vinden het erg belangrijk dat we een schoon en opgeruimd huis hebben waar we in kunnen leven en ontspannen. Van een rommelig, vies huis word ik zo onrustig. Kijk ook echt mijn ogen uit als ik bij mensen over de vloer ben met honden/katten en andere huisdieren waar de haren in de lucht (en op de kleding) ronddwarrelen. Ben trouwens ook altijd (onbewust) aan het kijken naar andermans huizen en dan vallen de schoonmaakkunsten ook altijd op. Niet dat ik er mensen op afkeur, zeker niet, maar het is leuk om te zien hoe schoon/niet schoon anderen zijn.
We hebben hier twee mechelse herders binnen, er wordt elke dag gestofzuigd maar haarvrij wordt het hier niet.
Kan je daar niet tegen, moet je hier niet langs komen. Verder ben ik veelal netter/neurotischer dan mijn moeder dus wb andere dingen kan ze weinig zeggen.
Keuken is hier altijd glanzend schoon. Badkamer wordt ook bijna dagelijks even met een doek en poetsmiddel gedaan.Zoolgangster schreef:_Karlijn schreef:Dit topic is 16 jaar oud, waar haal je deze vandaan?
Misschien was TS aan het afstoffen.
CairnTerrier schreef:Hier een grote poetser! Kan zo genieten van een schoon en opgeruimd huis, dat ik daardoor echt energie van krijg.
ik erger mij juist aan andermans huishouden lol Momo94 schreef:Mijn schoonmoeder begint er regelmatig over. Nja mijn vriend en ik vinden het wel mee vallen.. Zag iets interessants via een Facebook tekstje en toen dacht ik ik ben blij hoe ik leef in huis en voor mijn vriend en mij hoeft niet alles netjes. Dus voor de slechte poetsers en opruimers tussen ons, lees dit maar eens.
′′ Mijn oma zei:
Laat je pannen niet helderder stralen dan jij. Neem huisreiniging niet zo serieus.
Het leven is kort, veel plezier!
Stof eraf als het nodig is Maar neem tijd om een schilderij te schilderen of een gedicht te schrijven, wandelen of een vriend te bezoeken, kook wat je maar wilt, geef je planten water...
Neem een vrije tijd om een biertje te drinken, te zwemmen aan het strand (of zwembad), bergen beklimmen, spelen met honden, muziek luisteren, boeken lezen, je vrienden laten groeien en genieten van het leven.
Stof eraf als het nodig is maar het leven gaat verder buiten. Je weet dat deze dag nooit meer terug zal komen.
Stof eraf als het nodig is maar vergeet niet dat je ouder wordt en dat veel dingen die je nu kunt doen niet zo makkelijk zijn om op oude dag te doen. En als je weggaat, aangezien we allemaal op een dag vertrekken, zul je ook stof worden.
En niemand zal zich herinneren hoeveel rekeningen je betaald hebt, zelfs niet je schoon huis, maar ze zullen je vriendschap, je plezier en wat je geleerd hebt herinneren."