Nikki (charmotte) gebant, vul de poll in....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moet Nikki (charmotte) terugkomen?

Ja
24 (100%)

Totaal aantal stemmen: 24

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 18:21

stef schreef:
Hoe ze IRL is kunnen we dus inderdaad niet beoordelen, maar dat is ook niet belangrijk.
Al ben je een verschrikkelijke crimineel (bij wijze van spreke) en je houdt je hier aan de regels, is er niks aan de hand

Ik zeg ook niet dat de ban geheel onterecht is, ik vind alleen dat ze nu wel genoeg gestraft is en ik denk dat ze zich nu ook wel aan de regels houdt als de ban opgeheven wordt. het enige wat ik wil aantonen, is dat mensen niet meteen iemand het plaatje "irritante puber" moeten opplakken, zonder ooit een woord met haar persoonlijk gesproken te hebben.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:06

hier op bokt is/was ze een irritante puber die overal tegenaanschopt ja.
Dat staat verder los van hoe ze irl is

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:17

Vind het zileig dat iemand zich niet aan kan passen als dat vriendelijk gevraagd wordt. Zelfs ik heb het 2 keer geprobeerd, maar nee ze nam het niet aan.
Dus de ban is terecht en ze hoeft niet terug te komen Lachen

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:19

Toch blijf ik erbij dat je mensen geen stempel kunt geven aan de hand van hun berichten. Verder wil ik nogmaals opmerken dat Bikki nooit gemene opmerkingen tegen iemand heeft geplaatst. Ik vind dat meer over iemands gedrag zeggen dan zijn schrijfwijze. Ik denk alleen dat deze discussie een gebed zonder eind gaat worden, ik ben ook niet boos op mensen die vinden dat de ban wel terecht is, ik kan er alleen niet tegen dat Nikki nu afgeschilderd wordt als een of ander kreng, terwijl dat echt ten onrechte is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:23

maar jerai, hoe ze in het echt is is niet relevant hier.
Het gaat om wat ze op bokt doet, dat ze waarschuwingen negeert of er zelfs tegenin gaat. En hoe ze in het echt is zal mij een worst wezen, al verft ze haar haar blauw met oranje punten, als ik er maar geen last van heb Haha!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:34

Ik zie nu pas dat ik Bikki getikt heb Haha!

Nogmaals, ik wil jullie ook niet mijn mening opdringen over Nikki opdringen, ik wil haar alleen verdedigen en ik vind het gewoon raar dat mensen denken iets over iemands karakter te kunnen zeggen aan de hand van een paar berichten op een forum, zonder de persoon in kwestie verder te kennen en te weten wat er voor de rest allemaal aan de hand is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:36

wordt een welles nietus zo...
We zeggen niks (althans, ik niet) over haar karakter. We zeggen alleen iets over de houding die ze zichzelf hier op bokt gegeven heeft, en die was behoorlijk negatief te noemen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 19:56

En daar komt dat msn taal weer om de hoek kijken, omdat mensen haar aan de hand daarvan waarschijnlijk bekijken als een 'koppige puber' enzo... Op bokt heb je niet meer mogelijkheden om jezelf te profileren dan je berichten. En op basis van taalgebruik, toon en lay out van je berichten vormen mensen een mening over je. Wanneer je berichten in msn taal schrijft, zullen mensen eerder geneigd zijn om je 'kinds' te vinden en de dingen die je zegt niet serieus te nemen. (Vind ik persoonlijk en denk niet dat ik de enige ben daarin) Dus daarom is het verbod op msn taal niet voor niks

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:10

maar toch laura,
dan zou er ook een verbod moeten komen op mensen die mekaar kwetsen,mekaar uitkafferen,flauwe grappen maken,incorrect typen etc etc.
Waarom wordt er niet eerst naar dat probleem gekeken i.p.v zo'n onbenullige msn-"fout" (?)

Trouwens nog een vraagje,is er nog een kans(je) dat Nikki terug kan komen? I hope so Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:17

daar kan ik geen antwoord op geven sunny, heb ik echt geen idee van.

en, nogmaals, het kwartje wil niet erg vallen geloof ik, het ging niet zozeer om msn taal, maar om het negeren van waarschuwingen en regels

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 23:20

tja oke,dan vind ik de ban wel degelijk terrecht,maar toch hoop ik dat ze voor een periode een ban krijgt Scheve mond