weet niet of je er wat aan hebt maar alsjeblieft is het veulen van mijn kennis en mocht hem hier voor gebruiken en nog foto's van mijn vriendin der paard hier steekt die zijn tong uit deze vind ik zelf heel mooi
Ik weet niet of dit wat is hoor... maar je kijkt maar (standaard tekst ) Het is wel reclame voor dravers, aangezien ze bekend staan als 'niet kunnen springen', haha
Ik heb indd toestemming gegeven om die foto's te gebruiken van Laliesk. Ik moet er alleen wel bij vermelden dat ik denk dat de fotograaf er ook graag bij ziet dat het door hem gemaakt is. Dus een naam op de foto (onderin ofzo) zal wel gewaardeerd worden. Dat geldt ook voor de foto's van Bigbenlover van dat laatste paard. Die zijn namelijk door dezelfde fotograaf gemaakt!!
Ik heb ook nog mischien een paar goeie foto's Kijk maar en je mag ze gebruiken. er staan nog veel meer mooie/aparte foto's op http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=252967 kijk maar als je iets vindt laat je het via pb even weten
Laatst bijgewerkt door sharonaollie op 05-07-05 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit pluk ik zo snel even uit foto's die ik online heb staan. Kan ook nog wat scannen, heb een aantal professionele foto's van het SGW en ook van het springen.
*edit*Sommige zijn wel wat lelijk geworden door het uploaden zie ik...*edit*
Wel leuk idee van die foto's!! Lay out ziet er heel gaaf uit! Ik heb verder geen foto's die hier voor geschikt zijn. Ik denk trouwens ook dat die 1e niet zo geschikt is, omdat als je hem klein maakt je het niet meer ziet...