wat er dan door je heen gaat....vechten tegen het braken, zweten en trillen (Wat er hier ook verteld werd) en je hele lichaam schokt.
Kan me goed voorstellen dat je naar de datums kijkt Haagse, dat is op zich niet verkeerd, want dingen eten ver boven de houdbaarheids datum is ook slecht voor je darmen heb ik een arts eens horen zeggen. Mn schoonmoeder (EX) deed dat ook heel vaak, zelfs vis en vlees, ze heeft darm kanker gekregen en de arts zei dat het daardoor kwam. >;) ik weet het niet presies...
Met deze warme dagen ben ik ook extra allert, ik baal zo van die fobie maar heb nog niet de wereld tip gehoort om er van af te komen

Confrontatie is een geneesmiddel zeggen ze, nou dat bleek in mijn geval niet zo te zijn.
Heb er veel mee te maken gehad, en zelf ook een periode gehad dat ik plotseling moest braken (Raket braken) maar ben er niet van genezen, bij sommige lijkt het te helpen.
Op de site waar ik het over had, staan ook braak foto's ingedeeld op criteruim, des te hoge des te "heavier"dus, ik vind het maar niks en wordt keer op keer misselijk als ik er naar kijk.