This is Texas..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 08:47

Smokey"]
[quote="Pril schreef:

Zullen we nu Finland gaan afkraken? Cool

In Finland lopen ze alleen op alcohol, als ze teveel doorstarten verzuipen ze, net als een auto. Haha! Haha! Haha!
[/quote]

Finland afkraken is veel te gemakkelijk, mag een 10 bladzijden vullen hier? Nederland afkraken is ook heel simpel.. Overigens drinken Finnen veel minder alcohol dan Nederlanders, dus dat was de verkeerde grap *LOL*

Ik sta er niet van te kijken dat Nederlanders op vakantie in bepaalde landen ook de ballen weten van topografie.. In sommige vakantielanden worden alleen Nederlanders tot een bepaald IQ toegelaten Knipoog

Pril: het lekker klimaat is maar op 3 van de 4 seizoenen van toepassin (tenzij je ergens in een vreemde plaats in Texas woont of je 40 graden wel een lekker klimaat vindt Haha! En:Texanen doen inderdaad niet moeilijk in het algemeen over etiquette zaken.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 17:10

Mijn favoriete restaurant: Texas Rib House!!! Vingers aflikken Kwijl

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:14

Noem me maar gek, maar ik vind 40 graden idd een lekker klimaat, beter dan kou en regen in ieder geval. Maar ik geef toe dat ik wel blij ben dat er hier ook nog iets van een winter is want 40 graden het hele jaar door lijkt me wat minder geslaagd.

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 01:21

[quote="joostvangestel"]

Overigens drinken Finnen veel minder alcohol dan Nederlanders, dus dat was de verkeerde grap *LOL*
[quote]

Hoe weet je dat??

[quote="joostvangestel"]
In sommige vakantielanden worden alleen Nederlanders tot een bepaald IQ toegelaten Knipoog
[quote]

Misschien Finland?

Sorry maar ik gebruik geen alcohol, dus eigenlijk kan ik niet meepraten. Daaarvoor heb ik wel andere lastertjes.

40 graden op de juiste plaats is een heerlijke temperatuur.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 08:31

Smokey"]
[quote="joostvangestel"]
Hoe weet je dat??
[/quote]

Daar zijn uitgebreide statistieken over. Finnen drinken door de week namelijk bijna nooit. Ze hopen het op tot ze een keer uit gaan, en zuipen zich dan idd helemaal klem. Finland staat geloof ik op de 9e plaats in de Europese Unie voor wat betreft alcoholgebruik.

[quote="Smokey"]
Misschien Finland?
[/quote]
Nou, niet direkt. Mensen met een minder IQ hebben nog nooit van Finland gehoord of denken dat het hier altijd koud is.. Ik denk dat dit meer opgaat voor zon en zuip vakanties. Finland is te duur om veel te drinken, dus die lui gaan eerder naar het zuiden..

[quote="Smokey schreef:
40 graden op de juiste plaats is een heerlijke temperatuur.

Persoonlijk vind ik zelfs 95 graden Celcius op de juiste plaats een heerlijke temperatuur.. Niet om buiten te werken in de brandende zon en zelfs met een beschermfactor 18 nog een zonnebrand op te lopen.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:39

Pril schreef:
Noem me maar gek, maar ik vind 40 graden idd een lekker klimaat, beter dan kou en regen in ieder geval. Maar ik geef toe dat ik wel blij ben dat er hier ook nog iets van een winter is want 40 graden het hele jaar door lijkt me wat minder geslaagd.

Hmmm, ja...40 graden!!! Ik kan haast niet wachten tot het weer zomer wordt Cool

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:08

Natuurlijk zijn er uitzonderingen in bekrompenheid, maar de cijfers zijn aanwezig! Nederlanders zijn eerder bekrompen t.o.v. elkaar, maar amerikanen zijn bekrompen t.o.v. bepaalde onderwerpen.

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:42

Nee, 95 graden celcius gaat mij te ver. Volgens mij bereik je die temperatuur alleen maar in de magnetron *LOL* Tenzij je natuurlijk Fahrenheit bedoelt Knipoog

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:35

Volgens mij heeft Joost het over een Finse sauna, Pril. Alleen daar kan het zo heet worden en is het te verdragen. Wel lekker zo'n sauna en dan daarna een massage Dromen

Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 01:03

Ja, maar voordat die lekkere massage komt moet je eerst in het ijskoude water springen, maar dat went wel.
Een Finse sauna is nog authentiek dacht ik of hoop ik net als de Russiche.
Met twijgjes mag je jezelf afranselen, dat bevordert de bloedsomloop en dan springen ze ook nog eens niet alleen in het ijskoude water maar in een wak, nog veel kouder. In Finland en Rusland heb ik het nooit geprobeerd. Hier en in andere landen wel. Best lekker en ontspannend.

Finland is een heel mooi land Joost met hele vriendelijke mensen. Je kunt in de zomervakantie beter naar deze streken gaan, daar is het echt lekker warm en niet zo druk als op bijvoorbeeld de Spaanse stranden, daar is niks aan.

Wat dat drinken aan betreft heeft Joost gelijk, alleen in het weekend wordt flink gezopen, maar is het hier dan anders??

Ik heb een (misschien stom) verzoek aan onze Texaanse boksters, zouden jullie mij de tekst van het Amerikaanse volkslied kunnen P'B'en, ik ben mijn blaadje kwijt. Bedankt alvast.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 09:08

Caballo schreef:
Volgens mij heeft Joost het over een Finse sauna, Pril. Alleen daar kan het zo heet worden en is het te verdragen. Wel lekker zo'n sauna en dan daarna een massage Dromen

Helemaal waar, Caballo. In een Sauna moet het zo tussen de 80 en 110 graden Celcius zijn. Zelf vind ik 95 graden het lekkerste. Katja vind 80 graden lekkerder. OVerigens komt de meeste hitte gewoon door water op de stenen te gooien... Mijn Sauna zal in begin april klaar zijn, yippie!

Hier springen ze inderdaad in een wak of rollen in de sneeuw. Niet slecht om af te koelen..