Leedvermaak...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 17:26

Als er alcohol in het spel is gebeuren er altijd leuke dingen. Deze is wel héél erg! *schaam*

Ik was een jaar of vijftien en we hadden een familiefeest ter ere van mijn oma's 70ste verjaardag. Met een paar neven en nichten (ik was de jongste) gingen we een wandelingetje maken en naar de sterren kijken. Was echt totaal idioot, gingen we met z'n allen (6 ofzo) discussieren over welk sterrebeeld het nou was. Dat was dus midden in de nacht, en als je bedenkt dat we om 4 uur 'smiddags al aan de wijn waren begonnen kun je je al voorstellen welk niveau het ongeveer was. We moesten eerst nog naar dat meertje lopen, mijn oom wist de weg en die had het zo uitgelegd. Het was in Drente (no offence btw), en niemand kende daar de weg, dus wij waren zowat verdwaald. En op de terugweg (de alcohol was al gezakt want die hadden we niet mee) begon ik opeens te zeuren dat we toch echt links moesten, gewoon voor de etter. Ik vond het echt veel te lang duren. Dus mijn broer en ik helemaal opgefokt, hij wist het toch zeker wel etc etc. Naja, de terugweg duurde echt een eeuwigheid, daarom dus. Toen we terugkwamen bleken alleen mijn moeder en mijn tante nog op het terras te zitten met een flesje wijn. Dus wij heel schijnheilig allemaal een fles mee en helemaal aan de andere kant van het grasveld ons gesettled. Toen zei mijn broer (de eikel) dat ik nóóit een hele fles wijn op kon, dus wij een weddenschap maken. Ik was nog wel zo ver heen dat ik er van overtuigd was dat ik dat nog wel kon. Het was inmiddels 1 uur snachts en ik moest dus nog een hele fles op (had al flink wat achter de kiezen). Na een halve fles ofzo liep het echt helemaal uit de hand. Ik zei: ik ga nu echt slapen hoor, en liet me achterover vallen, kwam weer overeind, nam weer een slok en het hele tafereeltje herhaalde zich. Iedereen onder het gras van het lachen natuurlijk, maar ik moest en zou die fles opdrinken. Rond drie uur 's nachts was het echt ongelofelijk... Ik was zo zat als een tor, en ik moest vreselijk nodig naar de wc. Mijn nicht ook, dus wij samen teruglopen... Merkt zij (ook redelijk ver heen) opeens op: He Laudine, je loopt nog helemaal recht... Het enige wat ik nog weet is dat ik de wc's zo verrekte koud vond, en dat ik mijn ene been nauwelijks voor de ander kon krijgen. Daarna hebben we nog tot 5 of 6 uur op het gras gezeten, en heb ik mijn fles helemaal leeg gekregen. Ik heb toen nog een uurtje geslapen ofzo.
De volgende dag was het helemaal feest. Toen was iedereen weer vrij helder en werd het hele verhaal over Laudine en haar fles wijn tot in den treure verteld. We hebben nog vreselijk gelachen. En nog als ik mijn nichten tegenkom is dat zowat het eerste wat we tegen elkaar zeggen... Gegarandeerd een hoop lol!

Ook erg leuk was 2 jaar geleden in Praag. Het was de laatste avond en we gingen met een groepje van 4 lekker wat drinken in zo'n café. Wij zaten daar lekker aan onze tequila's, komen opeens 2 leraren erbij. Die boden ons nog een 2e drankje aan, dus wij allemaal weer een tequila. Ik overschatte mezelf een beetje, want ik was daarna echt wel een beetje aangeschoten. Een goeie vriendin van mij vond het allemaal nogal grappig, en samen met haar heb ik door heel Praag lopen brallen! Gelukkig verder geen bekenden tegengekomen, want anders was ik echt geëmigreerd... We hebben wel een hoop lol gehad, echt allemaal van die vreselijke kinderliedjes gezongen door die steegjes daar. Heel Praag wakker gehouden om 2 uur 's nachts ofzo... Cool Schijnheilig

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 18:12

Hahahaha ik lig hier bijna naast mn stoel van het lachen *LOL* *LOL* *LOL*

Dan heb ik er ook een paar:

Het was pauze en we zaten met z'n allen aan een tafel in de aula. Er zit altijd zo'n irritant meisje bij die altijd moet trommelen enzo. Een vriendin van mij wil wat lezen wat op de tafel was gekrabbelt en bukt naar voren.....BOEM, zo dr hoofd tegen de tafel aan. Wij kwamen niet meer bij!!! Wat bleek, had dat irritante mens de tafel omhoog geduwt....

Met een paar vriendinnen was ik in hilversum. We staan zo bij een stoplicht en ik hoor van getik. Iemand zo van : huh? wat is dat getik toch? Ik zo: Dat is voor doven! De anderen kwamen niet meer bij....

Lopen een vriendin en ik in de de stad bij de V&D. Ze hadden de V&D helemaal vernieuwd van binnen, dus loop ik naar een roltrap toe, waarvan ik dacht dat die naar boven ging. Dus wij stappen daar op, lopen een paar passen en vallen ineens achterover!!! Wij kwamen niet meer bij!!! Bleek dus dat die roltrap naar beneden ging...

Ik ben al aan t brainstormen voor meer Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 20:49

oja!
ik laatst, schiet me zo te binnen!!
De MEEST domme actie ever!
ik was vergeten mijn tanden te poetsen voor ik naar de paarden ging, ik dacht, ik moet toch een nieuwe borstel hebben, ik zal effe een nieuwe kopen, met een flessie water, dan kan ik in de auto mijn tanden poetsen!
(slim he?)
afijn, ik gedaan, ware het niet dat ze alleen nog maar spa rood hadden, of zo'n 2 liter pak bar-le-duc.
ik denk, achja, spa rood waarom ook niet.
MAARJA, Spa rood en tandpasta gaat niet samen, dat gaat enorm bruisen, en ik op de weg, achter mijn stuurtje, vette zijwind dus als ik het uit het raam zou spugen, zat het overal behalve buiten....
HELP
ik kon niet stoppen langs de weg, en heb nog zeker 5 minuten rond moeten rijden met mijn bek vol bruis.
wordt vrij pijnlijk en als je dan ook nog eigenlijk moet lachen om je eigen STUPUDE actie.....................
Het was ZOOOO dom

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 21:29

meer meer meeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
brenda heb jij nog wat leuks meegemaakt ???

bren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 21:31

daaaaaaaaaaaag zit er op hooor!!!!
Haha!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 22:10

volgens mij heb je het een een ander verkeerd ingevult!!
hahhaa

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:56

Haha! Huilen Pling *LOL* hahahahah ik lig echt helemaal dubbel om jullie blunders Haha! Huilen Huilen Pling k heb er gewoon geen woorden voor Haha! Huilen hahahahaha

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:10

Prachtig Huilen Haha! dit is echt mooi

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:17

Oh, vergeet ik nog helemaal mijn eigen zaterdag ochtend blunder. Ik had mijn nieuwe (week oud) schoentjes aan, had al brood gehaald etc... Echt helemaal flex. Paarden moesten hooi en dat weken we altijd in cementtonnen. Het had gevroren en IK had de bakken de avond te voren leeg moeten gooien, naja, dat laagje ijs gaat er wel weer af dacht ik. Dus ik kieper dat ding op z'n kant. Gebeurde er nog niks, ijs was iets te dik. Naja, dan maar helemaal omkieperen. Dus ik met veel pijn en moeite (50 l water) dat ding omgekieperd. Komt er toch een vloedgolf uit! En niet naar 1 kant, nee naar alle kanten. Vet over mij natuurlijk. Ik vloekte binnensmonds, maar even later kwam ik niet meer bij. Mijn zusje rende de stal uit (ik maakte echt kabaal voor 10 zo hard moest ik lachen). Zij kijkt zo... Ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Maar nog niet al het water was eruit, hij zoog zich vacuum ofzo, dus ik moest m nog optillen. Wat doe ik met mijn stomme kop? Ik til zo die ton een stukje op. Weer een vloedgolf! Naja, ik had wel iets geleerd, ik sprong keihard omhoog. Dus mestvork gehaald, en van een paar meter afstand ton opgetild.. Was wel slim, want veel natter werd ik niet.
Toen moest de 2e ton, die was iets anders dan de eerste, dus ik met mijn eigewijze kop gewoon dat trucje herhaald... Raden hoeft toch niet meer? Ik kreeg dus weer de volle lading, sprong giga hoog op, en vermeed een enorm nat pak...
Schoenen gelijk niet nieuw meer. De derde ton heb ik supereigenwijs nog een keer omgekieperd en die ging wel goed... Daarna moest er nog water in de tonnen over het hooi (met een emmer uit. Nah, ik dus wéér zeiknat. Arme schoentjes, die hebben het wel te verduren gehad...

In het vervolg trek ik dus NIET mijn goeie kleren/schoenen whatever aan als ik met de paarden ga dingesen! Gaat gewoon ALTIJD mis bij mij!

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:06

haha wat leuk! zal al mn eigen blunders er maar niet opzetten, dat zijn er toch te veel om op te noemen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door lizzy op 18-02-02 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:07

Marije schreef:

Lopen een vriendin en ik in de de stad bij de V&D. Ze hadden de V&D helemaal vernieuwd van binnen, dus loop ik naar een roltrap toe, waarvan ik dacht dat die naar boven ging. Dus wij stappen daar op, lopen een paar passen en vallen ineens achterover!!! Wij kwamen niet meer bij!!! Bleek dus dat die roltrap naar beneden ging...

dat verhaal komt me akelig bekent voor Haha!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:06

oooh dit is echt het beste vermaak van de wereld

mijn geheugen is neit zo goed maar wat ik nog weet is :

ik was een keertje met mijn zus aan het skaten,
wij waren al een uurtje of wat aan het skaten en daar zijn van die straatjes waar de tegels niet helemaal recht liggen, dit geld dus ook voor de stoepjes Haha!... er stond dus zon tegel schuin en mijn zus gewoon door skaten, valt ze erover en *bam* ligt ze daar languit op haar gezicht
ik natuurlijk heeel hard lachen, ze was ook nog behoorlijk hard gevallen, een vrouw kwam uit haar huis om haar te helpen en ik maar lachen Schijnheilig behoorlijk banketstaaf Knipoog Haha! en nu moet ik stoppen van mijn moeder Extreme duivel

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 12:45

Ik was een jaar of twaalf en ik reed nog bij het ponycentrum. We waren in de buitenste buitenbak (buiten het terrein) waar een greppel omheen lag. Een vriendin die een beetje bang voor paarden was stond aan de andere kant van de greppel en ik hing over de hals van de pony, Diana was haar naam, een beetje met mijn vriendin te kletsen. Gooit die muts ineens een appel naar Diana. Frusty Dat beest steekt natuurlijk haar kop (hoofd Schijnheilig ) naar beneden en ik zwiep zo, wham, in de greppel...

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:23

Mijn vriend was in een restaurant aan het eten en tegenover hem zat een vertegenwoordiger met een hagelwit overhemd.
Mijn vriend pakt de ketchupfles en schud even flink. Bleek de dop los te zitten...
Moet ik het verhaal afmaken of kun je de rest zelf ook bedenken? }> Inderdaad, wat je bedacht bleek dus waar: Een flinke flats ketchup bij de ander op z'n shirt....

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:08

JAJAJAJAAAAAAAA geweldig!!!
ik verzorgde nog zo'n tijd een shetlander en een ex-draver, ik reed op de shet, vriendin op de draver. Draver in galop, shet erachteraan.
maar het zadel van de shet begon wat te verschuiven... en ik ging mee op zij, maar die pony rende door, en ik hing echt letterlijk aan de zijkant, rechterbeen over de rug, linkerbeen onder de buik.
En helemaal slap van het lachen natuurlijk.
Uiteindelijk stopte het beest, want die vriendin op de draver hoorde zo wat rare geluiden en een hoop geproest achter haar, en voordat ze eerst nog een half rondje in de bak doorrende Extreme duivel stopte zij en minderde het schattige schetlandbeest vaart om uiteindelijk stil te staan, ik viel op de grond en kwam de eerste half uur niet meer bij...
heb toen nog in me breok gepiest van het lachen... kom je daar bij die mensen van die paarden, '' eeh heeft u een schone broek te leen??''
sta nog op de foto met haar broek aan ook, leuke herrinnering aan die actie... }>

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 23:00

oooh zo heb ik er ook nog eentje... echt te erg voor woorden...

Mijn instructrice was op een nieuw paardje aan het springen die altijd vet debiel doet met springen. Het gaat vrij goed en zij zegt:' Het gaat goed he?'. nou dat had ze beter even af kunnen kloppen Haha! . Zij gaat op die sprong af, en het paard weigerd. Dus zij vliegt echt over die hindernis heen, en ik had het niet meer van het lachen, maar zij was daar minder blij mee geloof ik }> ...

Zo had ik een keertje.

Ik was op Berdien aan het rijden. Ik sta even met iemand te kletsen en ik lig op Berdien als het ware, ik hang zo op haar nek. Nou, die muts doet haar hoofd dus naar beneden en ik val zo op mijn hoofd en blijf ik even zo staan omdat mijn benen nog op Berdien haar hals steunen, en ik maar lachen! Ik heb echt buikpijn gehad toen *LOL* Haha!