Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
flubke"]
[quote="Charmotte"]
[quote="Mirte schreef:Citaat:de dokter vroeg alleen ook maar een paar vraagjes toen ik de pik wilde
Zo blaffie, wilde je de pik hebben? Van je vriend waarschijnlijk want anders hoef je niet perse de pil. Wel een vunzige dokter, hij stelde toch vragen over waarom jij het mannelijke geslachtsdeel wilde...

een stomme typfout

Tinne schreef:Ten tweede: ik heb best veel last van acne en da ging daardoor weg![]()
![]()
![]()

Desiree schreef:Clautje, als je kunt zou ik er nog maar even mee wachten. Want hoe lang ben jij van plan hierna die pil te gaan slikken? Misschien wel tot je 45e of langer. Met tussendoor hooguit een paar pauzes om kinderen te krijgen. En dat worden vele jaren lang hoor, je kunt beter nog even wachten. Tenzij je echt menstruatiepreiodes hebt die jou het leven zuur maken. Het is niet de bedoeling dat je (te) veel bloed verliest en een lijdensweg moet ondergaan. Dan heb je een goede reden om te beginnen met de pil.
maar eigenlijk is t helemaal niet goed. Stel je voor dat het nooit meer terugkomt? Kan ik dan nooit meer kinderen krijgen? Volgens de dokter kon mijn lichaam het toch nog niet aan om de pil te gaan slikken (alhoewel ik een hele lichte had).....en moet het langzamerhand weer op gang komen. Dit is nu ongeveer 9 maanden geleden dat hij dat heeft gezegt. Nou moet ik me binnenkort laten onderzoeken omdat het toch wel erg lang wegblijft....
Clautje schreef:
ik vind het nu ook k u t,ik ben al heel mn leven "skinny" en ik wil NU gewoon graag een normaal lichaam hebben! het is niet leuk om altijd maar dun te zijn!!!!!!!!![]()