Vraagje voor de pil gebruiksters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LANGE JAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 19:14

Misschien was het wel geen typfout maar deed ze het expres *LOL*

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 20:07

Dus jij volgt dit topic ook LANGE JAN? Schijnheilig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:16

flubke"]
[quote="Charmotte"]
[quote="Mirte schreef:
Citaat:
de dokter vroeg alleen ook maar een paar vraagjes toen ik de pik wilde

Zo blaffie, wilde je de pik hebben? Van je vriend waarschijnlijk want anders hoef je niet perse de pil. Wel een vunzige dokter, hij stelde toch vragen over waarom jij het mannelijke geslachtsdeel wilde...

whaaaaaaaaaahahahahahhaha *LOL* *LOL*
sorry effe flipactie Haha! Knipoog Tong uitsteken
[/quote]
hihi, ik zag het ook net staan *LOL* *LOL* een stomme typfout *LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

O nee, nu krijg ik weer buikkrampen. En nu niet omdat ik ongesteld ben, maar omdat ik een ongelooflijke LACHBUI heb, sorry hoor, ik kan het nie helpen, maar ik vind dit zo'n leuke typfout... Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 21:09

Tinne schreef:
Ten tweede: ik heb best veel last van acne en da ging daardoor weg Haha! Haha! Haha!

als dat zo is, ga ik hem al helemaal slikken! ik heb er een beetje last van.
ik word volgende week 14, dat is toch een goede leeftijd?
en ik mag ook wel wat aankomen, ben nogal "skinny"en als je de diane-35 slikt kom je aan, dat had mijn zus, nu slikt ze de Yasmin ofzo, en daardoor val je af.
moet ik t tog met mn ma effe over hebben..Knipoog
tnx

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:21

Clautje, als je kunt zou ik er nog maar even mee wachten. Want hoe lang ben jij van plan hierna die pil te gaan slikken? Misschien wel tot je 45e of langer. Met tussendoor hooguit een paar pauzes om kinderen te krijgen. En dat worden vele jaren lang hoor, je kunt beter nog even wachten. Tenzij je echt menstruatiepreiodes hebt die jou het leven zuur maken. Het is niet de bedoeling dat je (te) veel bloed verliest en een lijdensweg moet ondergaan. Dan heb je een goede reden om te beginnen met de pil.

Rosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:58

Desiree schreef:
Clautje, als je kunt zou ik er nog maar even mee wachten. Want hoe lang ben jij van plan hierna die pil te gaan slikken? Misschien wel tot je 45e of langer. Met tussendoor hooguit een paar pauzes om kinderen te krijgen. En dat worden vele jaren lang hoor, je kunt beter nog even wachten. Tenzij je echt menstruatiepreiodes hebt die jou het leven zuur maken. Het is niet de bedoeling dat je (te) veel bloed verliest en een lijdensweg moet ondergaan. Dan heb je een goede reden om te beginnen met de pil.

Misschien dat ze wel een vaste vriend heeft ofzo, waardoor ze de pil wil gaan pakken, maar als je niet te veel last hebt van je maandstonden, zou ik er ook nog niet mee beginnen...ik zit ook al een tijdje met die gedachte in mijn hoofd hoor, ik ben namelijk al eventjes samen met mijn vriend en tja...we beginnen er nu toch ook wel aan te denken... Tong uitsteken

Groetjes.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:14

Hoi!
dit is ff een waarschuwing voor alle jonge meisjes die aan de pil willen beginnen. Ik was zelf ook (bijna) 14 toen ik ermee begon. Ik heb 'm ongeveer een jaar geslikt, misschien iets langer. Ik ben ermee gestopt omdat ik zichtbaar zwaarder werd, omdat ik veel meer buikpijn als ik ongesteld moest worden dan toen ik de pil nog niet slikte, en omdat het uit was met m'n vriendje (alhoewel dat niet de rede was dat ik eraan begon...) Nadat ik gestopt ben met de pil (nu al meer dan een jaar geleden) ben ik niet meer ongesteld geweest. Het is wel lekker natuurlijk Haha! maar eigenlijk is t helemaal niet goed. Stel je voor dat het nooit meer terugkomt? Kan ik dan nooit meer kinderen krijgen? Volgens de dokter kon mijn lichaam het toch nog niet aan om de pil te gaan slikken (alhoewel ik een hele lichte had).....en moet het langzamerhand weer op gang komen. Dit is nu ongeveer 9 maanden geleden dat hij dat heeft gezegt. Nou moet ik me binnenkort laten onderzoeken omdat het toch wel erg lang wegblijft....
Dus begin er alsjeblieft niet te vroeg aan als het niet echt nodig is. Bovendien heb je ook een verhoogde kans op.....uhhhm....borstkanker geloof ik.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 16:44

Ik ben 14 en slik hem nu voor de 2e maand....
Maar als ik dat zo lees heb ik er niet eg een goed gevoel bij eigenlijk....
('k ben hem gaan slikken omdat ik een vaste vriend had, mahja is nu ookal weer uit...)

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 14:37

Ik heb geen vaste vriend,en ik wil al helemaal niet zwanger worden,ooit
ik weet nu al dat ik geen kinderen wil,dus dan maakt de pil het toch alleen maar handiger?
ik vind het nu ook k u t,ik ben al heel mn leven "skinny" en ik wil NU gewoon graag een normaal lichaam hebben! het is niet leuk om altijd maar dun te zijn!!!!!!!! Verdrietig
en meer eten ofzo lukt niet... Frusty

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 12:12

Clautje schreef:

ik vind het nu ook k u t,ik ben al heel mn leven "skinny" en ik wil NU gewoon graag een normaal lichaam hebben! het is niet leuk om altijd maar dun te zijn!!!!!!!! Verdrietig

Niet iedereen wordt zwaarder als zij de pil gaat slikken, ik iig niet. Maar bij mij was het gewoon zo dat ik aan de pil MOEST, want anders wordt ik echt gewoon ziek als ik normaal ongesteld ben.

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 21:23

een week geleden ben ik daarvoor ook naar dokter geweest en heb mn recept (ik slik de pil van het merk lovette nog meer hier???)
maar goed ben nog niet ongi geworden dus moet ik nog even wachten en dan moet ik ze ook gaan slikken lijkt me wel realext hopelijk geen klachten meer en je menstruatie kunen uitstellen Party!! Party!! Party!!
XXXangel

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:04

Ik vind het niet verstandig als meisjes van 14 al gemeenschap hebben met jongens om de reden die ik hierboven las (het is alweer uit) omdat die relaties vaak kortstondig zijn en niet serieus genoeg om dat het echt nog om kinderen gaat. Clautje, mensen zijn erg veranderlijk, vooral voor je 20e ben je erg veranderlijk. Je kunt ooit nog zeggen dat je toch kinderen wilt (is mij overigens niet overkomen, ik wilde ze toen niet, en nu nog niet, inmiddels ben ik 31...). Als je zonder de pil kunt, moet je het echt doen, het zijn toch een soort medicijnen en chemicalien. En ik beloof je, nu zie je er uit als een spinneke, maar dat zijn veel meisjes van jouw leeftijd. Je zult ooit zwaarder worden en dan ben je mooi slank. Ik heb veel van die spinnekes op zien groeien tot mooie vrouwen. Dus maak je daarover maar niet druk.