Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:ja, maar toch ben ik overtuigt dat cola en red-bull dat soort drankjes slechter voor je zijn!
Ik bedoel ik leg mijn proppen in cola helemaal vies en met roest de volgende dag zijn ze weer zo goed als nieuw zo hardnekkig is die troep, lijkt me stug als dat ook biet een klein beetje ongezond is!
irish_lady schreef:Melk drinken is slecht voor je, volgens deze tekst. Niks teveel melk of te weing. Gewoon MELK (of zuivelproducten) drinken is slecht.Als je zo gaat rekenen is alles waarvan je te veel consumeert slecht voor je.
Chiqa schreef:Cer schreef:nee die eten ze rauw opwij doen wel meer dingen die dieren niet doen..
Althans, ik heb nog geen roofdier zn biefstukje zien bakken...
Chiqa schreef:we zijn overigens het enige zoogdier dat nog melk drinkt als volwassen individul.
Tomaatje schreef:Is 't niet zo dat veel oude mensen een heup breken en mensen in Japan en China gewoon eerder sterven?
Dat melk vet is wist ik al. Vind 't nogal overdreven.
Miss_Montana schreef:Ik drink mijn hele leven al geen melk en heb nooit last van mijn botten gehad. Het is dan ook een fabeltje dat men iedere dag 1 glas melk moet drinken net als dat mensen vlees nodig hebben, ook niet waar. Het is dan ook zo dat wij, als diersoort, de enigste diesoort zijn die nog melk drinkt wanneer men het eigenlijk niet meer nodig heeft. Melk is ook slecht voor Astma-patienten. Het schijnt dat melk zorgt voor een bepaalde slijm-aanmaak wat mensen met astma nog benauwder maakt. Mijn vader is prof hardloper met astma, als hij melk drinkt of een milkshake is hij 3 dagen van slag door de melk en kan niet meer normaal trainen.
Cer schreef:Net zoals kaas vroeger wel goed was, en nu niet. En fruit eigenlijk teveel suikers bevat en dus eigenlijk niet goed is. Wierook en geurdingen erg lekker ruiken maar kankerverwekkend zijn. Scoobiedoodingen en mobiele telefoons ook....
Ik weet het allemaal niet meer.. maar gewoon doen wat je leuk (en lekker) vindt?
Jennygirl schreef:Het is uberhaupt dubieus dat wij het babyvoedsel van een ander dier eten. Geen ander zoogdier nuttigt spontaan bij een ander dier melk. Dus waarom zouden wij het babyvoer van een ander dier eten?
Het menselijk lichaam is er inderdaad niet op gebouwd om koemelk te verwerken.
daantjuhhh schreef:Het vet gedrukte gedeelte klopt niet helemaal,
Wij hadden een oude witte kat genaamd OPA van +15 jaar en als onze andere kat kittens had zag je al de 5 kittens op een rijtje en onze oude Opa aan de laatste tepel en toch zuipen..
Maar misschien was die in zijn 2de jeugd..
hihi
Jennygirl schreef:We trekken de vergelijking met dieren, omdat wij voortkomen uit dieren. Wij zijn een zoogdier. Alleen zijn wij verder ontwikkeld.
Anouar15 schreef:Maar die
kat
drinkt dan nog kattenmelk, wij mensen drinken koeienmelk
Citaat:Misschien moet ik dan maar rauw vlees gaan eten...brrr, liever niet