Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Antheman schreef:faye schreef:Huis met grote tuin, de duurdere klasse dus. Zal geen huurhuis zijn. Stel nou dat jij ergens wont en er komt zo'nopvang naast je. Vervolgens is je huis onverkoopbaar of voor veel minder. Zou jij dat niet erg vinden en van balen? Zou jij dan geen bezwaar maken?
Is dat nu werkelijk het enige waar je aan kunt denken?
faye schreef:
Of die waardedaling nou door onwetendheid komt of niet, het blijft erg banketstaaf als je minder voor je huis krijgt daardoor. Laten ze dat dan iig compenseren.
Of iemand mijn huis niet wil door onwetendheid of afkeur, maakt verder niet uit. Feit is dat ik het vreselijk zou vinden als het mij zou gebeuren. Jij toch ook, ofniet soms?
faye schreef:Totdat je door omstandigheden wellicht wel moet verkopen. Je hebt het niet altijd zelf te kiezen. Ik geloof je niet, sorry
@Justy, heb je al een koophuis en een hypotheek?
Citaat:Als ik een leuke koopwoning heb wil ik daar voor altijd blijven wonen en dan zegt waarde daling mij helemaal niets
faye schreef:Totdat je door omstandigheden wellicht wel moet verkopen. Je hebt het niet altijd zelf te kiezen. Ik geloof je niet, sorry
@Justy, heb je al een koophuis en een hypotheek?
faye schreef:En wat nou als je je huis toen met verlies had moeten verkopen, waardoor je nu met een behoorlijke restschuld zat. Zou je daar dan ook gen waarde aan hechten en denken, ach het is voor een goed doel? Dat je ook geen paard meer kan rijden, want daar is geen geld meer voor.
Cer schreef:Och, ik wou toch echt dat ik kon zeggen dat geld me niet zoveel deed zeg.....Citaat:Als ik een leuke koopwoning heb wil ik daar voor altijd blijven wonen en dan zegt waarde daling mij helemaal niets
En het is ook zo handig als je al zeker weet dat je hele toekomst vaststaat...
Hoe zeggen ze dat ook alweer? 'als je alles van tevoren weet kan je met een dubbeltje de wereld rond' ?
faye schreef:Oke, maar jij zegt dat je er geen waarde aan hecht dat je een huis voor drie ton koopt en er vervolgens maar 225.000 voor terug krijgt, door een beslissing van de gemeente. En dat geloof ik dus echt niet
Justy schreef:Zoals ik al zei, ik zou het even vervelend vinden, en vervolgens zou ik er een oplossing voor vinden en verder gaan met mijn leven.
Justy schreef:Zoals ik al zei, ik zou het even vervelend vinden, en vervolgens zou ik er een oplossing voor vinden en verder gaan met mijn leven.
Edit: Tjee hee, vraag ik nou zoiets onmogelijks als ik vraag of jullie dat willen respecteren??
faye schreef:Oke, maar jij zegt dat je er geen waarde aan hecht dat je een huis voor drie ton koopt en er vervolgens maar 225.000 voor terug krijgt, door een beslissing van de gemeente. En dat geloof ik dus echt niet