Update les Tolstoi/Lielle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wie komt kijken bij Tolstoi/Lielle 30 april?

Ja, ik kom, maar alleen
1 (1%)
Ja, ik kom, en neem iemand mee
4 (6%)
Misschien, afhankelijk van omstandigheden
22 (33%)
Nee, ik kom niet
39 (59%)

Totaal aantal stemmen: 66

Machie

Re: Update les Tolstoi/Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:30

nou, das maar de vraag Tong uitsteken

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 15:57

ligt voor mij helaas nogal een eind uit de richting en ik heb een verjaardag die dag... Helaas!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:05

Nee, ik kan op die tijd niet komen.
Mijn schoonzus in Veenendaal is jarig. s Ochtends zou nog wel kunnen, maar s middags red ik niet.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 20:13

Ik ben op vakantie dus kan ik jammergenoeg niet komen. Ik hoop dat jullie een hele leuke les hebben en ik kijk uit naar de foto's die er ongetwijfeld gemaakt gaan worden!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:06

Erg jammer dat ik dit topic nu pas bij toeval ontdek. Ik kom nooit meer in dit forumdeel.

Voor mij is de afstand veel te groot, ik zit al zo verschrikkelijk veel in de auto. Bovendien moet ik dat weekend ook mijn pony gaan ophalen.

Jammer want ik had er graag bij willen zijn. Nu maar hopen dat er heel veel foto's en heel veel verslagen komen zodat ik straks nog een beetje kan meegenieten.

En voor iedereen die wel gaat: heel veel plezier natuurlijk!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:51

Waar ís het nou precies? (Adres/site/routebeschrijving?)

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 17:54

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:15

Ik kom met manlief, en er kunnen 3 mensen meerijden uit de buurt van Sassenheim. Pb maar diegene die een lift nodig hebben.
Verheug me al Haha!

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 08:08

Lijkt me harstikke leuk om te komen. Moet het wel even met vriendlief overleggen, hij heeft tenslotte dan ook vrij. Als ik ga, kunnen er zo'n 3-4 mensen meerijden.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:15

t Zou wel jammer zijn als het merendeel van de sponsors niet kon komen.
Dan schiet je toch een beetje je doel voorbij met oplannen denk ik dan

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:42

Vind ik ook.
De keuze voor deze datum is volledig langs mij heen gegaan (is er een keuzemogelijkheid geweest eigenlijk?!) en qua accomodatie had ik misschien nog wel iets centralers geweten.
Maar ja, achteraf he...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 09:51

Hier is een hele discussie over geweest al. Maar ze willen het perse de 30e omdat ze anders wedstrijden hebben etc
Maar van de 59 mensen maar 4 mensen die definitief komen, dat vind ik toch wel erg....

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:19

Er is idd al een hele discussie geweest hierover, en dit was de enige datum die mogelijk was voor zowel Tyrza als Lielle als de accomodatie. En dat zijn imo toch wel 3 vereisten....

Wat betreft de accomodatie is er al heel lang geleden om mogelijkheden en ideeën gevraagd en volgens mij is Tazz toen één van de weinigen geweest die gereageerd heeft.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:23

Ik zal wel niet opgelet hebben dan zeker... Heb er echt niks van meegekregen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:26

Nou ja, het wordt in ieder geval een besloten feestje Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:24

Ik heb helemaal niks van de datumdiscussie meegekregen.
Ook deze discussie heb ik per toeval gevonden.
Erg jammer dat de Azie actie waar iedereen zo enthousiast aan meegedaan heeft zo vervolgd wordt...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 16:43

Tja ligt gedeeltelijk aan de mensen zelf. Als men regelmatig het topic door had gelezen, al was het maar 1 of 2 keer in de week had je op de hoogte geweest dat ze op zoek waren naar een locatie en de discussie over de datum is écht al heel lang geweest, zelf een paar keer. Verder ligt de keuze om het topic door te lezen, in de gaten te houden e.d. geheel bij jezelf.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:10

Billy schreef:
Ik heb helemaal niks van de datumdiscussie meegekregen.
Ook deze discussie heb ik per toeval gevonden.
Erg jammer dat de Azie actie waar iedereen zo enthousiast aan meegedaan heeft zo vervolgd wordt...

Het is net zo goed jammer voor de mensen die zich hier voor inzetten!!! Wordt er helemaal sip van... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:37

Helaas kan ik niet komen omdat ik beide "Koninginnenachten" (29 en 30 april) nachtdiensten heb met Kira ivm de openbare orde op de feesten.
Vind het erg jammer maar hoop dat jullie iig veel plezier hebben.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-05 18:55

Ik vind de meeste negatieve reacties in dit topic een beetje mosterd na de maaltijd.

- Er is een duidelijk topic hierover geweest
- Er is een voorstel gedaan een aantal lokaties te noemen
- Er is gepoogd een andere datum te vinden

Ik denk dat we heel erg blij mogen zijn met deze lokatie: deze ligt centraler als mijn eigen stal (waarvan men in het begin van uit ging dat de les bij mij gehouden zou worden).

Bovendien is het de enige lokatie die is voorgesteld (ondanks meerdere verzoeken). En mogen we in onze handen knijpen dat wij een dergelijke lokatie KOSTENLOOS toegezegd hebben gekregen.

Als een aantal mensen besluit op deze datum iets anders te willen ondernemen, is dat helemaal hun eigen keuze.

Als een ander aantal mensen het te ver weg vind, had men hier van tevoren al rekening mee kunnen houden (ik zit zelf immers in Zuid Holland Zuid).

Dat een aantal andere mensen niet kunnen vanwege werk, is dat spijtig. Maar zoals gezegd, dat kan bij elke willekeurige datum het geval zijn.

Vrijwel NIEMAND heeft een voorstel gedaan wat betreft een lokatie, en weinig mensen hebben gehoor gegeven aan de datum (gezien het aantal reacties in verhouding met het aantal sponsors).

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:54

Misschien was het handig geweest om de sponsors per PB op de hoogte te brengen van de lopende topics over datum, lokatie etc.?
Zoals het ook tijdens de "actie" ging. Kweeniehoor...
Dan had ik heus wel gereageerd, nu wist ik van niks. Is dat mijn fout? Nee. Is dat jullie fout? Nee.
Maar het had wel anders gekund.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:25

Daar heb je gelijk in. Eerlijkheidshalve ben ik er ook vanuit gegaan dat aangezien deze discssie in het "tolstoi bedankt" topic stond, dit ook wel bekend was. Er is een daar een zeer uitgebreide discussie geweest over datum en locatie. Het is heel erg moeilijk gebleken om een datum te vinden waarop zowel paard, ruiter als locatie beschikbaar waren en 30 april is de uiteindelijke keuze geworden.

Ik hoop heel erg hard dat er veel mensen komen kijken, dit was een top actie en ik zou het heel erg naar vinden als er toch een vervelende nasmaak van zou komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:30

Tyrza schreef:
Vrijwel NIEMAND heeft een voorstel gedaan wat betreft een lokatie, en weinig mensen hebben gehoor gegeven aan de datum (gezien het aantal reacties in verhouding met het aantal sponsors).
Als ik geen locatie ken of heb kan ik ook moeilijk met een voorstel komen anders had ik het graag gedaan. Niet iedereen is gezegend met een eigen grote stal of bak oid.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:00

Ik ben al een hele tijd niet meer op bokt voor azie geweest, en zowiezo ben ik veel minder op bokt, vandaar dat ik er niks van meegekregen heb.
Een pbtje was wel zo leuk geweest, maar ook dat is mosterd na de maaltijd.
Ik vind het heel jammer dat ik de discussies heb gemist, ik had er anders zeker op gereageerd.
Wel jammer, straks zijn er haast geen sponsors die kunnen, en komen er veel mensen die niet eens mee gedaan hebben. Dan schiet je je doel toch een beetje voorbij denk ik.
Jammer dat het zo loopt, en veel plezier.

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:33

Sorry hoor vindt het onzin om te zeggen ik wist van niets. Ook ik was niet dagelijks op Bokt, maar aangezien ik zelf zo enthousiast was over deze rit, was die topic wel het eerste waar ik ging kijken of er nieuwe berichten waren. Dat de 30ste eraan zat te komen was al een eeuwigheid geleden geopperd dat is niet iets van de laatste week.
En als je iets graag wilt zien dan wil je er ook graag een stukje voor rijden is mijn visie hoor. De shows van de cavia's waren voor mij ook altijd een onmogelijk eind weg, maar dat kon me niet boeien, wilde er immers heen.
Dus vindt niet dat er zoveel verwijten neergelegd mogen worden bij Tierza, Lielle en Tazz, we mogen komen en dat vindt ik al onwijs leuk.
Bij deze wil ik voor de mensen die echt heel graag willen komen maar echt omhoog zitten met afstand/vervoer de mogelijikheid neerleggen om opgepikt te worden op station Leiden, en heb hier evt. dan ook nog drie bedden vrij om te overnachten indien het late tijdstip terugreis een probleem gaat geven.
Kom mensen laten we deze dag positief benaderen, en ons gaan verheugen op een leuke leerzame dag, hoe naar het ook is dat sommige niet kunnen, wij nemen digitale filmcamera en fototoestel mee, dus nagenieten kan gelukkig ook.