Wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat Frodo alleen Shelobs hol in moest gaan, en de EE's vind ik ook stukken beter, vooral aan het eind als ze mee moeten marcheren enzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leo_ke schreef:Hij heeft geen hekel aan Sam, komt door de invloed van de RingHij was verslaafd aan de Ring, en Gollum had hem wijsgemaakt dat Sam deze van hem af wilde pakken.
Dit was in het boek overigens niet zo, daar heeft hij Sam nooit weggestuurd.
In de film deden ze dat om extra spanning te veroorzaken als Frodo alleen Shelobs leger binnen zou gaan.
Mijn zus vond het stuk van Frodo en Sam onderweg naar Mordor ook saai, en ik hoor er meer over... Ik heb me er zo doorheen gevreten, door alles overigens (alleen o.a. Tom Bombadil wat meer moeite mee).
Ik kon niks saais eraan ondekkenBehalve het eentonige landschap dan.
Citaat:Als hij echt precies de boekenhad gevolgd was het nl. hier en daar ontzettend saai geworden
Citaat:Ok, dit snap ik niet. Kan Liv er wat aan doen dat haar vader zo is
Oekie schreef:Leo_ke schreef:Hij heeft geen hekel aan Sam, komt door de invloed van de RingHij was verslaafd aan de Ring, en Gollum had hem wijsgemaakt dat Sam deze van hem af wilde pakken.
Dit was in het boek overigens niet zo, daar heeft hij Sam nooit weggestuurd.
In de film deden ze dat om extra spanning te veroorzaken als Frodo alleen Shelobs leger binnen zou gaan.
Mijn zus vond het stuk van Frodo en Sam onderweg naar Mordor ook saai, en ik hoor er meer over... Ik heb me er zo doorheen gevreten, door alles overigens (alleen o.a. Tom Bombadil wat meer moeite mee).
Ik kon niks saais eraan ondekkenBehalve het eentonige landschap dan.
haha... ik vind het landschap juist mooi
lowara schreef:Misschien nog wel even grappig, ik kan alle film muziek van deel 1 en 2 precies naspelen op mijn keybord en orgel. gewoon door 100.000 X de CD's te luisteren en weer stukjes na te spelen
Oekie schreef:ff op een rijtje van wat ik allemaal heb, want ik vergeet steeds allemaal dingen![]()
2 deurposters 3 grote brede posters, in mijn kamer.
op de kamerdeur van mn broer nog een normale poster, en op de deur van de keuken een normale poster ( die zat bij deel 1, die we voor mn moeders verjaardag gaven)
muziek.
een kaart spel.
heel veel krantartikelen.
alle 3 de boeken
en natuurlijk de 3 films![]()
volgens mij was dat alles
Sammie schreef:Het is een ramp![]()
Ellende schreef:Voor de liefhebbers: Op RTL is de film nu bezig in het Duits nagesynchroniseerd...
Ik lach me dood
Marjolein schreef:ik heb afgelopen week mount Doom gezien... niet omhoog gegaan maar wel op t randje gestaan.
En ik ben geen eens FAN
Leo_ke schreef:Haha die tekenfilm... Ik heb de eerste uitgezeten.. Maar hóe