Ellende schreef:Oscar: bij jou wordt het voorlezen natuurlijk al een ramp
Vooral als ze Rupsje Nooitgenoeg moet voorlezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende schreef:Oscar: bij jou wordt het voorlezen natuurlijk al een ramp
ikke schreef:Voor iedereen die geen kinderen wil, wacht geduldig tot je 40 bent, dan houden ze op met zeuren. Gelukkig is het nog enigzins "not done" om na je 40-ste aan kinderen te beginnen.
naam schreef:Antikind vind ik wel een héél vervelend woordToch vindt ik t leuk om te weten dat er veel meer mensen zijn die
antikind zijn... he.
Kayla schreef:*mist Desiree nog in dit topic*![]()
Mickey schreef:Ellende schreef:Oscar: bij jou wordt het voorlezen natuurlijk al een ramp
Vooral als ze Rupsje Nooitgenoeg moet voorlezen
Mickey schreef:Ik zie liever mensen die bewust kinderloos blijven dan mensen die het niet waard zijn om kinderen te hebben, maar het wel deden omdat de omgeving het van hen verwachtte.
Eliane schreef:naam schreef:Antikind vind ik wel een héél vervelend woordToch vindt ik t leuk om te weten dat er veel meer mensen zijn die
antikind
zijn... he.Als je zelf geen kinderen wil of er gewoon niets mee hebt is dat natuurlijk gewoon prima en je eigen keus. Maar mensen die echt iets tégen kinderen in het algemeen hebben (zoals 'Ik haat kinderen') krijg ik eerlijk gezegd een naar gevoel van. Dat zegt volgens mij ook een hoop over je persoonlijkheid en niet in een echt positieve zin...
Nicolletje schreef:en haar man was al een dooie, maar hij mag nou niks anders meer doen dan chaufferen, bugaboo's brengen en speeltjes oprapen
.
Nicolletje schreef:een soort kinderwagen
Eliane schreef:naam schreef:Antikind vind ik wel een héél vervelend woordToch vindt ik t leuk om te weten dat er veel meer mensen zijn die
antikind zijn... he.Als je zelf geen kinderen wil of er gewoon niets mee hebt is dat natuurlijk gewoon prima en je eigen keus. Maar mensen die echt iets tégen kinderen in het algemeen hebben (zoals 'Ik haat kinderen') krijg ik eerlijk gezegd een naar gevoel van. Dat zegt volgens mij ook een hoop over je persoonlijkheid en niet in een echt positieve zin...
SweetTinka schreef:maar een vraagje he, aan al die anti-kinder mensen. Stel je bent 28, staat er financieel goed voor, man, huis, genoeg geld enz enz. En je wordt ongewenst zwanger? Laat je het dan weghalen omdat jij gewoon geen kind wilt...?
Ruudjw schreef:Yup, omdat ik van mezelf weet dat ik geen geduld heb voor kinderen.
Zelfs bij die van een ander in de supermarkt heb ik ze wel eens "per ongeluk" flink aangereden omdat ze gewoon ronduit stront vervelend en irritant zijn.