Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Malibu schreef:lees je dat nou kim. wat een aardige lieve leuke, hartverwarmende berichten ik krijg. En jij maar zeggen dat het allemaal mutsen zijn bij dat boktgebeuren (hihi)Het zijn dus niet altijd de mannen die 'belangrijke' data vergeten![]()
![]()
In iedergeval GEFELICITEERD!!! En maar even extra verwennen

:D 

kimengijs schreef:gijsenkim schreef:NOUHOU![]()
![]()
Zullen we dan een Italieaantje pakken............. OF langs de vliet![]()
![]()
Jouw feessie![]()
![]()
griek was het toch..nee hoor hoe heet dat in jullie termen.. je moet een gegeven paard ..in dit geval italiaan..niet in de bek kijken..
maaruh heeeeeeeeeeeeeeeel graag... dan is alles ..bijna weer vergeven...hihi maar niet vergeten. vlietje is gezelli

gijsenkim schreef:hahhaha banketstaaf![]()
![]()
ik hou wel van je hoor:D
Vrijdagavond gaan wij jouw verjaardag vieren............ en als je echt heel lief ben voor me mag je even op Toronto zitten![]()
Nee hoor schat![]()
![]()
Zullen we bokt nog meer mee laten genieten![]()
![]()
kimengijs schreef:gijsenkim schreef:hahhaha banketstaaf![]()
![]()
ik hou wel van je hoor:D
Vrijdagavond gaan wij jouw verjaardag vieren............ en als je echt heel lief ben voor me mag je even op Toronto zitten![]()
Nee hoor schat![]()
![]()
Zullen we bokt nog meer mee laten genieten![]()
![]()
kijk dat zijn nou vrouwen,
Ze vergeten je verjaardag. Dan maken ze het goed met een etentje...waar ze zelf ook natuurlijk bij zijn...en als,,ja als ik lief ben mag ik tot overmaat van ramp ook nog op een levens gevaarlijk paaard zitten.....heb je soms een levensverzekering op me afgesloten. Mij niet gezien Het is welliswaar maar een 1pk maar doe mij maar mijn eigen 130 pktjes
:D:D

!
!
! Suusiej schreef:wie is gijs dan?
je man of je kind??
Ellende schreef:En ik altijd maar denken dat de gijs in je naam een paard was
Wel pijnlijk. Succes met goedmaken!
(Ik kom toch niet ongeloofwaardig over he?
)
. Geweldig
.
bye bye....
,Ellende schreef:En ik altijd maar denken dat de gijs in je naam een paard was
. Ik hoop voor je dat hij je vergeven heeft. De liefde van een man gaat nu eenmaal door de maag, dus met dat etentje moet het lukken
.
.