Borstverkleining, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: Borstverkleining, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 15:42

MarianneR schreef:
Heb er zelf geen ervaring mee, maar de reden dat je er zowiezo al jaren over nadenkt zegt volgens mij genoeg. Jij bent niet blij met je borsten, daar gaat het om. Maar kan me voorstellen dat het je eng lijkt.

Sterkte ermee!

*Edit* ivm die pil: Is het geen idee om nu te stoppen met de pil om te kijken wat het effect is? Ik weet niet of je al een effect ziet in zo'n korte tijd? En anders gewoon met de chirurg overleggen.

Dank je wel.Lachen
Daar heb ik zelf ook al over nagedacht, maar ik was altijd zo ziek tijdens mijn menstuatie dat ik het gewoon niet durf. Bloos
Misschien ga ik het in de zomer maar eens proberen, dan heb ik toch vakantie.
En de chirurg heeft er denk ik ook wel antwoord op.
Weer wat voor op mijn vragenlijstje. Haha!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:10

Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met de pil en ik heb echt geen thee zakjes gekregen *LOL*

Pff volgende week ga ik eens bellen met de pc......vind het dood eng haha schijtluis dat ik ben.
Stiekem schiet het ook al aardig op..tis al bijna maart....

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 16:12

Meys schreef:
Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met de pil en ik heb echt geen thee zakjes gekregen *LOL*

Pff volgende week ga ik eens bellen met de pc......vind het dood eng haha schijtluis dat ik ben.
Stiekem schiet het ook al aardig op..tis al bijna maart....

Je bent geen schijtluis, ik vind het heel normaal dat je het doodeng vindt.
Vind ik namelijk ook. Haha!
Het komt vast helemaal goed!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:27

Nou weet je wat het is...dat bellen pfff dat vind ik zo erg.
Ik heb de pc al een keer aan de telefoon gehad en hij komt over als een verstrooide prof. ik kreeg toen wat data door van wanneer de operatie zou kunnen plaats vinden en heb toen gezegd dat ik snel terug zou bellen...dus 1o minuten later bel ik terug...wist ie niet eens meer waar voor ik belde....haha slik.
Maar afijn, ik zet alles op papier en dan zal ik volgende week maar eens een keertje bellen...moet het toch zelf doen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 16:40

Meys schreef:
Nou weet je wat het is...dat bellen pfff dat vind ik zo erg.
Ik heb de pc al een keer aan de telefoon gehad en hij komt over als een verstrooide prof. ik kreeg toen wat data door van wanneer de operatie zou kunnen plaats vinden en heb toen gezegd dat ik snel terug zou bellen...dus 1o minuten later bel ik terug...wist ie niet eens meer waar voor ik belde....haha slik.
Maar afijn, ik zet alles op papier en dan zal ik volgende week maar eens een keertje bellen...moet het toch zelf doen.

Ach gut
Kan me voorstellen dat je daar idd een btje een vreemd gevoel bij hebt.
Je legt toch je lichaam in zijn handen, en dan wil je dat het goed gebeurt.
Maar je kent het spreekwoord he, een verstrooide professor. Knipoog
Het komt vast goed.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:58

Meys: Maak een afspraak rond 10-06-05 boktmeeting in het ziekenhuis Cool

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:24

Emeraldo schreef:
Meys: Maak een afspraak rond 10-06-05 boktmeeting in het ziekenhuis Cool

Nou Emeraldo dan ben ik allang geopereerd, ik heb mijn datum al vast staan maar moest 1week van te voren nog even bellen dan kreeg ik nog het e.e.a te horen.

Haha maar anders hadden we inderdaad een boktmeeting kunnen houden al kan ik me wel gezelligere plaatsen voorstellen.. *LOL*

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:42

bij ons heeft iemand op de manege ook een borstverkleining gedaan, die had er heel veel last van ook met paardrijden enzo, en die is nu echt superblij met het resultaat....

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 23:35

eetjuhhhh schreef:
bij ons heeft iemand op de manege ook een borstverkleining gedaan, die had er heel veel last van ook met paardrijden enzo, en die is nu echt superblij met het resultaat....

ik hoop dat ik dat over een paar maanden ook kan zeggen. Knipoog

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:43

hoop ik ook voor je Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 14:21

Dank je wel.

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:16

Emeraldo wordt jij op 10-06 geopereerd?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:16

weten jullie dat al zolang van te voren? Bij mij belde ze vrijdag namiddag dat ik maandag ochtend om 10uur onder t mes ging en of ik zondag avond om 20u binnen wilde zijn.... Bloos

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:26

Hihi, ik zat in Spanje of ik de week erna wilde komen, helaas midden in een hittegolf, maar goed Clown

Is ondertussen bijna 2 jaar geleden, en ik heb er absoluut geen moment spijt van gehad, het scheelde bij mij ook ruim 2kg en ik heb nu bijna nooit meer last van m'n nek en schouders!!!

Ik weet nog wel dat ik vreselijk bang was voor de narcose, of nog wel wakker zou worden Bloos Ik heb expres geen ervaringen en verhalen van anderen gelezen, puur om niet te gaan twijfelen!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:35

Die narcose vond ik ook eng...die man zei tegen mij, ga zodadelijk maar terug telle...en toen was ik al weg Bloos

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:46

RUBYWHITE schreef:
Die narcose vond ik ook eng...die man zei tegen mij, ga zodadelijk maar terug telle...en toen was ik al weg Bloos

Hihi, nee ik was vastbesloten zo lang mogelijk wakker te blijven, ik heb de boel ens goed bekeken en het volgende moment lag ik aan beademing ed, was nogal lomp wakker geworden (angst?) en had toen infuus ed eruit getrokken, weet ik allemaal niets van hoor!
En toen heb ik beademing gekregen aangezien mijn zuurstofgehalte plots was gaan dalen?

Tja, nu studder ik voor verpleegkundige en ik vind het juist reuzeinteressant allemaal nu!! Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:04

RUBYWHITE schreef:
weten jullie dat al zolang van te voren? Bij mij belde ze vrijdag namiddag dat ik maandag ochtend om 10uur onder t mes ging en of ik zondag avond om 20u binnen wilde zijn.... Bloos

ik werd twee dagen van te voren gebeld...
scheelde wel weer dat ik minder tijd had om te stressen Ach gut

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:24

Ik moest zelf bellen en toen kreeg ik wat data door...zo gaat dat waarschijnlijk in Belgie.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:14

Waterkippie schreef:
RUBYWHITE schreef:

ik werd twee dagen van te voren gebeld...
scheelde wel weer dat ik minder tijd had om te stressen Ach gut

Dat vond ik dus ook een voordeel. Want na 1 1/2 jaar op de wachtlijst was ik het min of meer al een beetje "vergeten" ... ik ben best een stress-kip als het op ziekenhuizen aan komt Bloos

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:29

mag ik jullie vragen waar jullie dat laten doen en waar om daar? ik wil misschien een borstvergroting laten doen maar je moet natuurlijk wel een beetje zeker van de mensen zijn.. er kan ook lekker aan geprutst worden.. maar hoe weet je nou dat het goeie mensen zijn? kan iemand mij helpen? en de prijslijsten verschillen ook zo erg.. wanneer weet ik nou of het te duur is of te goedkoop? enig idee?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:47

Jij wilt een borstvergroting laten doen? Dan denk ik dat je beter even een nieuw topic kunt starten... Een vergroting gaat namelijk heel anders in zijn werk dan een verkleining, dat is niet te vergelijken.

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:52

jipkip schreef:
mag ik jullie vragen waar jullie dat laten doen en waar om daar? ik wil misschien een borstvergroting laten doen maar je moet natuurlijk wel een beetje zeker van de mensen zijn.. er kan ook lekker aan geprutst worden.. maar hoe weet je nou dat het goeie mensen zijn? kan iemand mij helpen? en de prijslijsten verschillen ook zo erg.. wanneer weet ik nou of het te duur is of te goedkoop? enig idee?

Mijn nichtje heeft haar borsten ook laten vergroten en die is naar Belgie gegaan omdat ze daar gewoon veel eerder aan de beurt was.

Ik laat mijn borsten verkleinen en heb de wachtlijstenbemiddeling ingeschakeld omdat ik hier in Nederland pas op 30 mei mijn 1e consult kon krijgen en ik in Belgie veel eerder aan de beurt zou zijn.
De artsen zijn daar goed, mijn verzekering stuurt vaker mensen daar naar toe.

Maar ik kan je verder dus niet helpen met een borstvergroting..
Misschien moet je hier ff kijken>http://www.borstenforum.nl/index.php?name=PNphpBB2&file=index
Hier kan je veel vinden over bvg.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:18

RUBYWHITE schreef:

Echt? Bloos!
Dat is schrikken!
Nou ja, dan hoef je er tenminste ook niet lang tegenaan te hikken.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:19

Jaike schreef:
Hihi, ik zat in Spanje of ik de week erna wilde komen, helaas midden in een hittegolf, maar goed Clown

Is ondertussen bijna 2 jaar geleden, en ik heb er absoluut geen moment spijt van gehad, het scheelde bij mij ook ruim 2kg en ik heb nu bijna nooit meer last van m'n nek en schouders!!!

Ik weet nog wel dat ik vreselijk bang was voor de narcose, of nog wel wakker zou worden Bloos Ik heb expres geen ervaringen en verhalen van anderen gelezen, puur om niet te gaan twijfelen!

Die angst heb ik dus ook. Bloos

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:21

jipkip schreef:

Stalgenootje van mij heeft haar borsten onlangs laten vegroten in Heerenveen.
Die is helemaal lyrisch over die kliniek.
Ze heeft ook nergens last van gehad, die zat na een week alweer op haar paard.
Het klonk ook heel professioneel allemaal, de pc keek naar haar lichaam en wilde haar dus geen hele grote borsten geven, omdat ze heel iel is.
Het resultaat is heel mooi natuurlijk.
Kosten waren volgens mij 3000 euro.