Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2"]
[quote="Percy schreef:het lijkt me toch sterk dat jullie de werkstukken voor Nederlands zo inleveren
xxxdebbiexxx schreef:Voor mij maakt het niet uit hoe het wordt getypt........alleen vindt
ik het gewoon makkelijker om te typen hoe ik typ....
Roos schreef:DuhBlijkbaar maakt dat haar erg veel uit.
Als ze zo graag krom wil praten, laat haar dan lekker op msn blijven. En zo te zien is het niveau van msn precies zo als je in de commercial op de radio hoort.
xxxdebbiexxx schreef:sjonge......netalsof jullie niet snappen dat eg echt betekent.....en op school in mijnkladschrift schrijf ik ook zo! en sorry maar bokt met school te vergelijken is wel heel laag! maar netasof jullie ut niet kunnen lezen....en ik typ nou eenmaal met de G nou sorry hoor maar dat ben ik gewoon gewent!
xxxdebbiexxx schreef:
Prima"]
[quote="xxxdebbiexxx schreef:sjonge......netalsof jullie niet snappen dat eg echt betekent.....en op school in mijnkladschrift schrijf ik ook zo! en sorry maar bokt met school te vergelijken is wel heel laag! maar netasof jullie ut niet kunnen lezen....en ik typ nou eenmaal met de G nou sorry hoor maar dat ben ik gewoon gewent!
Prima schreef:
Ben trouwens wel benieuwd naar die commercial...
Mayo schreef:Ik denk dat dit hele gebeuren deels komt door mijn reactie onder je topic op paardenpraat (over dat je boos was).
Jij vroeg je af waarom je niet serieus genomen werd. Toen heb ik gezegd dat het komt doordat je heel 'jong' tiept.
Het is helemaal niet banketstaaf bedoeld, maar zoals je ziet is het wel een reden die niet alleen bij mij speelt.
Het was puur opbouwende kritiek, het is aan jou om er iets mee te doen of niet. Ik hoop alleen dat je onze kant van het verhaal ook probeert te begrijpen.
BartVB schreef:Wat zijn we weer lekker tolerant bezig, Prima.
Anyway, vind dat jij niet door moet blijven zeuren over taalfouten aangezien je die zelf ook nogal regelmatig maakt. IMO no big deal. Nederlands is nu eenmaal niet echt makkelijk en IMO kan je niet van alle middelbare scholieren verwachten dat ze perfect Nederlands kunnen typen, kan ik ook niet
Enige puntje waar ik kritiek op heb is dat ge-MSN. Dat is iets dat niets met kennis of kunde te maken heeft maar alles met je aan willen passen.