Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
assie schreef:Om echt precies te zijn, vind ik iedereen waarvan ik vaker zinnige berichten zie tot de vaste club horen.
(eigenlijk de helft van bokt dus)
Aleen zie ik het probleem niet echt; Poep erop of je nu wel of niet bij de kliek behoort.. als die er al is.
. 
Prisca schreef:Felice als jij die grapjes niet leuk vindt dan kijk je of lees je het toch niet ??

Suzanne F. schreef:Tjee, weet je dat het me nou niets kan schelen of ik er wel of niet bij hoor? Doet me een beetje aan de basisschool denken, alleen degenen die er zogenaamd bij hoorden werden uitgenodigd voor feestjes enzo en werden het eerst gekozen met gym (groepjes maken).
Daar zou ik me nou echt niet druk om maken, ik vorm wel een eigen kliekje.........met mezelf.
no offence oid)
Maar zoals ik net las in een reactie, dit doet mij sterk denken aan basisschoolgedrag. Kliek of geen kliek, populair of niet, we zijn allemaal toch normaal denkende mensen? Wat maakt het dan nog uit? Mirte schreef:Gelukkig meet ik wel met mijn eigen vrienden dus daar heb ik geen tekort aan!![]()

pieterjan schreef:idd mytens ik ga weer eens volledig akkoord met jou![]()
ze hebben trouwens het volgens mij grappige topic ivm het sla maar raak forum voor lonneke verwijderd. Het is toch lang genoeg geleden om ermee te lachen zeker ? Iedereen maakte toch ook grapjes over Enschede, de ramp in NY en dat is nog véééééééééééééél erger dan die lonneke dat is in elkaar gmept word
Topics zijn toch altijd terug te vinden? Oh ne.......van de m....niet, die verdwijnen spontaan echt

Citaat:Dit komt op mij een beetje over alsof internet vrienden geen echte/eigen vrienden zijn