Vaste kliek ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:11

sorry typfoutje. Ik weet best dat jullie er niets aan kunnen doen, maar het is wel fijn als je een reactie krijgt, toch? Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:13

zeker, dan voel je je gewaardeerd. Ik had soms echt het idee dat iedereen (ook hier) maar zei dat ze me interessant vonden. Heb wel gemerkt dat het ook is wat je ervan maakt. Ik ben er inmiddels achter dat het dus helemaal niet waar is (daar moet je vanuit gaan anders wordt je gek). En die reply's komen ook een keer! Meestal ga ik op kh een beetje lopen geinen, en dan is alles weer ok. Tong uitsteken

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:26

ik voel nu wel beter. Ik moet me niet druk maken, maar toch doe ik het, zo ben ik, ik kan me om alles druk maken. Echt als jouw nagel gescheurt zou zijn, kan ik me zelfs sruk maken. Zo ben ik.... Bij de weg, je bent aardiger dan dat ik eerder dacht! Lachen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 00:13

assie schreef:
Om echt precies te zijn, vind ik iedereen waarvan ik vaker zinnige berichten zie tot de vaste club horen.
(eigenlijk de helft van bokt dus Knipoog )

Aleen zie ik het probleem niet echt; Poep erop of je nu wel of niet bij de kliek behoort.. als die er al is.

Assie heel goed gezegt. We horen er allemaal bij er komen nog iedere dag mensen bij de ene zal zich sneller thuisvoelen en meedoen aan meetings dan de andere.

Axeltje zelf ik heb wel eens topics waar bijna geen reakties op komen. En op sommige topics kan je bijna niet zinnigs zeggen. Kan alleen zeggen dat het rot is en je sterkte wensen. Heb geduld reakties komen wel en als ze komen komen ze recht uit het hart Lovers.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:19

Prisca schreef:
Felice als jij die grapjes niet leuk vindt dan kijk je of lees je het toch niet ??

Nou dat zeiden Puck, ik en pj enzo ook weleens over bepaaldetopics en dan kon dat ook niet geaccepteerd worden....ik snap best dat mensen die topicsniet leuk vinden omdat ze ze niet snappen want het gaat dan over dingen die zij niet meegemaakt hebben. Ik denk dat dan ook meer ietsis voor de pb want als je er een topic over maakt dan kun je beter de situatie eerst uitleggen zodat anderen het ook boeiend vinden om te lezen omdat ze het dan ook snappen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 13:24

Suzanne F. schreef:
Tjee, weet je dat het me nou niets kan schelen of ik er wel of niet bij hoor? Doet me een beetje aan de basisschool denken, alleen degenen die er zogenaamd bij hoorden werden uitgenodigd voor feestjes enzo en werden het eerst gekozen met gym (groepjes maken).
Daar zou ik me nou echt niet druk om maken, ik vorm wel een eigen kliekje.........met mezelf. Haha!

Helemaal mee eens, niks meer aan toe te voegen Haha! Haha!

ps mag ik bij jou kliekje horen *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 14:14

idd mytens ik ga weer eens volledig akkoord met jou Lovers
ze hebben trouwens het volgens mij grappige topic ivm het sla maar raak forum voor lonneke verwijderd. Het is toch lang genoeg geleden om ermee te lachen zeker ? Iedereen maakte toch ook grapjes over Enschede, de ramp in NY en dat is nog véééééééééééééél erger dan die lonneke dat is in elkaar gmept word Misselijk

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 15:23

Het sla maar raak forum? *LOL* *LOL* Ik heb weer wat gemist?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 19:14

MYTENS: Tuurlijk mag je bij mijn kliekje horen!!!! Haha! hahaha...........
dan hebben we al 4 leden: Ik, mezelf, me-eigen, en jij. Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:58

Wha, ik ben het volgens mij voor het eerst eens met Mytens ( Knipoog no offence oid)
Wat boeit dat kliekje nou, of het er nou wel of niet is? En wat dan al helemaal niet interesseert is wie daar toe behoren. Wat maakt dat 'voor het forum' uit? iedereen heeft, ook zo via 'virtual' contact, mensen die hem/haar meer of minder aanspreken, dus ook bepaalde mensen waar je meer/minder op reageert. Dat heb ik ook, als zeker-weten-niet-en-ook-niet-wannabe-kliek-lid.

En namen op schrijven vind ik wel zoiets flauws, kinderachtigs en veroordelends, dan plaats je die mensen op een voetstuk (of juist niet!) en wie is daarmee gebaat? niemand toch? Vertel jij dat dan eens Prisca, waarom men die namen op zou moeten schrijven!!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:59

Mmmm, beetje een flauw topic eigenlijk. Ik merk best dat er een groep bokkers zijn waarvan de (soms onbenullige) topics eerder worden gelezen/gereageerd dan bij anderen en dat een soort van 'vaste groep' is. Dit is gewoon een doodeenvoudige constatering en heeft absoluut niets met jaloerzie te maken. Ik vind het leuk dat mensen via internet elkaar ontmoeten en dat er vriendschappen ontstaan. Als ik zelf de tijd had gehad deed ik het misschien ook. Gelukkig meet ik wel met mijn eigen vrienden dus daar heb ik geen tekort aan! *LOL* Maar zoals ik net las in een reactie, dit doet mij sterk denken aan basisschoolgedrag. Kliek of geen kliek, populair of niet, we zijn allemaal toch normaal denkende mensen? Wat maakt het dan nog uit?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 21:09

Mirte schreef:
Gelukkig meet ik wel met mijn eigen vrienden dus daar heb ik geen tekort aan! *LOL*

Dit komt op mij een beetje over alsof internet vrienden geen echte/eigen vrienden zijn. Ik heb van mijn schooltijd helemaal geen vrienden meer over (was kennelijk niet leuk genoeg, boeit niet, ik zit er iig niet mee, heb er dus ook niks voor gedaan). Via internet ben ik een aantal keren finaal op mijn smoel gegaan, tot stalking aan toe. Ik was dus nogal sceptisch toen ik samen met Karin naar Prisca ging voor t eerst (had Heike wel gemeet, maar dat vond ik destijds een ander vrehaal, die had ik al 1,5 jaar via e-mail leren kennen). Heb me ook nogal stil gehouden, was sowieso niet helemaal lekker etc. Ik vroeg me toen ook af of ze me wel aardig vonden (toen zat ik nog op school overigens).
Toenik ging werken ontmoette ik via mijn werk a bunch of nice folks. Is nog steeds supergezellig. En nu (na een jaar bokt) heb ik ontdekt dat je via i-net ook ECHTE vrienden kunt maken. Klinkt ongetwijfeld ontzettend stom, maar goed. Het is dus helemaal niet zo dat ik niet genoeg vrienden had/heb (heb een paard, en das eigenijk wel genoeg), maar dat het op een of andere rare manier gewoon klikt. Mooi toch? En dan heb ik sommigen nog maar 1x gezien. Als dat dan een so called kliek is, dan weet ik voldoende...
Dus waar je ze vandaan haalt boeit helemaal niet, als het maar gezellig is cq goede vrienden zijn. En die hoef je ook helemaal niet elke week te zien!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 11:11

pieterjan schreef:
idd mytens ik ga weer eens volledig akkoord met jou Lovers
ze hebben trouwens het volgens mij grappige topic ivm het sla maar raak forum voor lonneke verwijderd. Het is toch lang genoeg geleden om ermee te lachen zeker ? Iedereen maakte toch ook grapjes over Enschede, de ramp in NY en dat is nog véééééééééééééél erger dan die lonneke dat is in elkaar gmept word Misselijk

Is er weer eens een grappig topic, heb ik het gemist Huilen Topics zijn toch altijd terug te vinden? Oh ne.......van de m....niet, die verdwijnen spontaan echt Haha!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 11:20

Citaat:
Dit komt op mij een beetje over alsof internet vrienden geen echte/eigen vrienden zijn

Dat beweer ik helemaal niet. Sterker nog, als ik tijd zou hebben zou ik misschien ook wel naar meetings gaan, zoals ik zei. Ik vind het echt hartstikke leuk dat internet dat 'afstandelijke stempeltje' kwijtraakt, dat er leuke relaties door ontstaan. Ik heb misschien minder de behoefte om vrienden via internet te maken, omdat ik gewoon goede vrienden heb. Maar dat wil niet zeggen dat ze 'beter' zijn dan internet vrienden, helemaal niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:22

PUCK schreef:

Is er weer eens een grappig topic, heb ik het gemist Huilen Topics zijn toch altijd terug te vinden? Oh ne.......van de m....niet, die verdwijnen spontaan echt Haha!

idd puck, mij overkwam net hetzelfde...en dat terwijl iedereen op de chat van horses niet meer bijkwam van het lachen (ook Dorine).

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:42

Haha ik had het topic niet over het hoofd gezien hoor Haha!
Bedankt Suzanne F. dat ik bij jou kliek mag horen Knipoog
Ik weet nog heel goed hoe mensen uit hun vel sprongen als je de term 'vaste kern' gebruikte....en tja sommige topics verdwenen ineens spontaan........ Schijnheilig

typfout
Laatst bijgewerkt door Mytens_oud op 05-01-02 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:51

die ineens verdwijnende topics zijn vast die bugs die in deze prachtige versie van dit forum zitten Schijnheilig

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:56

nee hoor Pj dat verdwenen topic van Lovely was nog in de oude versie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 14:58

off topic ow dan zaten er vast bugs in de oude versie ook !!
on topic : ja hoor ik begin ook een klieke op mij zelf , ik moet gewoon Misselijk van die vaste kliek Tong uitsteken

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:03

Ik heb altijd al een hekel aan kliekjes gehad. Dat gedrag s zo kinderachtig en het zijn ook vaak hele onzekere mensen die een kliekje vormen

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:04

Afbeelding

Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:07

die rechtse op de stoel is bartvb, kijk maar naar de houding van zijn handen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 15:07

Offtopic.