Volgens deze mevrouw konden we nog gewoon terecht!
mijn cheerleader smiley's doen het niet zie ik net.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn cheerleader smiley's doen het niet zie ik net.... Malibu schreef:Ole ole, wij gaan naar Praag op 17 maart!!! *o/* *o/* *o/*
Volgens deze mevrouw konden we nog gewoon terecht!
mijn cheerleader smiley's doen het niet zie ik net....
(handmatig \ erbij gezet) 
Sylvia schreef:Heb je een naam van die mevrouw? Dan heeft Vikki een aanknopingspunt...
)
Malibu schreef:Sylvia schreef:Heb je een naam van die mevrouw? Dan heeft Vikki een aanknopingspunt...
Nicole heette ze...
Ze gaf me zelfs een ander nummer om te reserveren (het 0900 nummer koste 10 cent p/m en nu kreeg ik een gratis 0800 nummer)
Vikki, ik zou toch maar even verhaal gaan halen als ik jou was
Ik ga bellen en jullie horen zo van mij... Sammie schreef:Dan boek je de reis toch gewoon opnieuw
Ik krijg al mijn geld terug en heb al iets beters gevonden denk ik... maar bij die reisorganisaie zien ze mij niet meer terug. Ik heb net ook gebeld... verhaal gehaald... en vervolgens zegt de vrouw "Ja maar wij kunnen niet alles uit ons hoofd weten als er iets veranderd is"... Duh!!! Daarom zouden ze daar ook meteen bij het bekend worden van het probleem een melding in de computer moeten maken en de reis van de site af moeten halen... Nou ja, ik ben er iig klaar mee. Nou maar hopen dat ik mijn geld zeer snel op mijn rekening heb staan anders valt ik straks ook voor mijn alternatief buiten de boot omdat ik niet betalen kan. De dame van de administratie heeft gezegd het vandaag meteen te zullen storten. En terecht imo. Dan kan ik iig weer verder zoeken. vikki schreef:De dame van de administratie heeft gezegd het vandaag meteen te zullen storten. En terecht imo.

Dat kan voor 155 euro minder iig.

SAKKIA schreef:Gefeliciteerd Menno dat is wel weer een hele opluchting.
Vikki ik vind het echt wel een beetje raar gegaan hoor, kun je ook vertellen bij welke reisorganisatie het was? Mag ook via PB hoor.
Wel jammer dat je nou alles weer opnieuw moet gaan boeken, je had je er al zo op verheugd.
) voor ca. 400 euro...houd ik nog geld over ook.
), weet je vrij zeker dat het hotel dan nog vrij is (ff bellen
). 't Bevalt me prima op deze manier en ik hoef me ook niet te ergeren aan de non-service van de reisbureaus van deze wereld. Enige soor vakantie die ik via een bureau boek is een paardrijvakantie, verder zoeken ze het maar uit }>