Hmph... reisbureau heeft net gebeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Re: Hmph... reisbureau heeft net gebeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:01

Ole ole, wij gaan naar Praag op 17 maart!!! *o/* *o/* *o/*

Volgens deze mevrouw konden we nog gewoon terecht!

Boos! mijn cheerleader smiley's doen het niet zie ik net....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:11

Heb je een naam van die mevrouw? Dan heeft Vikki een aanknopingspunt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:16

Malibu schreef:
Ole ole, wij gaan naar Praag op 17 maart!!! *o/* *o/* *o/*

Volgens deze mevrouw konden we nog gewoon terecht!

Boos! mijn cheerleader smiley's doen het niet zie ik net....

Ja, wat wil je, Vikki heeft net geannuleerd Haha!

Echt schandalig zoiets! Hoe kunnen ze nu tegen de één zeggen dat het niet gaat en tegen de volgende dat het wel gaat.

Ik had stiekem nog de hoop dat ofwel ik de verkeerde reis had gevonden, ofwel dat de site van PL niet up-to-date was...

Malibu, veel plezier in Praag hè Go jij! Go jij! (handmatig \ erbij gezet)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:25

Zo ff het heel topic door gelezen en mijn verbazing stijgt met de minuut. Vooral het laatste gedeelte. Nog gewoon die reis kunnen boeken. Rolleyes
Het meest schandalige vind ik nog wel dat ze maar €20 ter compensatie willen geven terwijl je minstens 100 inlevert.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:27

Sylvia schreef:

Nicole heette ze...

Ze gaf me zelfs een ander nummer om te reserveren (het 0900 nummer koste 10 cent p/m en nu kreeg ik een gratis 0800 nummer Scheve mond )

Vikki, ik zou toch maar even verhaal gaan halen als ik jou was Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 15:29

Dan boek je de reis toch gewoon opnieuw Vork

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 16:31

Malibu schreef:
Sylvia schreef:

Nicole heette ze...

Ze gaf me zelfs een ander nummer om te reserveren (het 0900 nummer koste 10 cent p/m en nu kreeg ik een gratis 0800 nummer Scheve mond )

Vikki, ik zou toch maar even verhaal gaan halen als ik jou was Knipoog

Bloos! Ik ga bellen en jullie horen zo van mij...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 16:52

Sammie schreef:
Dan boek je de reis toch gewoon opnieuw Vork

De groeten... ik boek daar dus echt niks meer. Haha! Ik krijg al mijn geld terug en heb al iets beters gevonden denk ik... maar bij die reisorganisaie zien ze mij niet meer terug. Ik heb net ook gebeld... verhaal gehaald... en vervolgens zegt de vrouw "Ja maar wij kunnen niet alles uit ons hoofd weten als er iets veranderd is"... Duh!!! Daarom zouden ze daar ook meteen bij het bekend worden van het probleem een melding in de computer moeten maken en de reis van de site af moeten halen... Nou ja, ik ben er iig klaar mee. Nou maar hopen dat ik mijn geld zeer snel op mijn rekening heb staan anders valt ik straks ook voor mijn alternatief buiten de boot omdat ik niet betalen kan. De dame van de administratie heeft gezegd het vandaag meteen te zullen storten. En terecht imo. Dan kan ik iig weer verder zoeken.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 17:04

vikki schreef:
De dame van de administratie heeft gezegd het vandaag meteen te zullen storten. En terecht imo.

Tja, ik weet niet wanneer je betaald heb? Als dat al een tijd geleden is geweest, hebben ze toch een tijd mooi rente kunnen trekken van jouw geld Scheve mond

Het zal misschien niet zo veel zijn, maar als dit vaker gebeurt krijg je volgens mij toch wel een leuk bedrag aan rente...

Nou ja, hoop dat het snel gestort wordt. En dat je iets anders leuks vind (hopelijk praag), dat wel goed geregeld is Knipoog

Praag lijkt mij ook super hoor, staat boven aan m'n lijstje om een keer naar toe te gaan...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 17:08

Ik wil nu proberen om via smartwings zelf een reisje Praag 'in elkaar te flansen" . Lachen Dat kan voor 155 euro minder iig. Haha!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:51

Het reisbureau heeft zojuist gebeld...

WE MOGEN GAAN! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Er is een annulering binnengekomen, of een ander stel is gebeld met de mededeling dat ze overboekt zijn of iets dergelijks, maar wij zitten volgende week alsnog in het hotel wat wij geboekt hebben! Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:25

Gefeliciteerd Menno dat is wel weer een hele opluchting.

Vikki ik vind het echt wel een beetje raar gegaan hoor, kun je ook vertellen bij welke reisorganisatie het was? Mag ook via PB hoor.
Wel jammer dat je nou alles weer opnieuw moet gaan boeken, je had je er al zo op verheugd.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 12:26

SAKKIA schreef:
Gefeliciteerd Menno dat is wel weer een hele opluchting.

Vikki ik vind het echt wel een beetje raar gegaan hoor, kun je ook vertellen bij welke reisorganisatie het was? Mag ook via PB hoor.
Wel jammer dat je nou alles weer opnieuw moet gaan boeken, je had je er al zo op verheugd.

Dat kan ik wel vertellen hoor... dat was Peter Langhout reizen... Daar boek ik dus niet nog een keer, zeker niet daar ze de reis NOG STEEDS als beschikbaar aanbieden op de website... Overigens ben ik aan het zoeken en ik heb mogelijkerwijze een leuk alternatief gevonden... 4 dagen ('s ochtens vroeg weg, 's avonds laat terug Haha! ) voor ca. 400 euro...houd ik nog geld over ook. Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:38

Hé, dat is nog eens goed nieuws Vikki. Cool

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:54

Nou dat is dan veel beter toch?? Jammer dat er eerst zoveel oliebol moet komen voordat je leuk op vakantie kan.

Ikwas nooit zo enthousiast over peter Langhout Reizen, dat spreekt me gewoon totaal niet aan.

heb zin om te bellen en het voor de grap "bijna" te boeken en dan nog even te zeggen. Ja maar een kennis van mij had deze reis ook geboekt en er waren wat problemen met de heenvlucht, of is dat helemaal niet zo?? Wel een beeetje jammer voor die kennis want die heeft nou alles geannuleerd.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 14:47

Om dit soort gedoe te voorkomen regel ik m'n vakanties zelf. Ben je niet echt goedkoper uit meestal, maar ik hoef iig niet te wachten op het ge-emmer dat je altijd krijgt met dit soort organisaties. Ik regel m'n hotel via de een, m'n ticket bij schiphol (online, heel handig) en m'n leasauto via www.kasbah.com (dacht ik). Al met al maakt het in prijs niet uit, maar aangezien ik een week van te voren pas besluit écht te boeken en te gaan (heerlijk Haha! ), weet je vrij zeker dat het hotel dan nog vrij is (ff bellen Clown ). 't Bevalt me prima op deze manier en ik hoef me ook niet te ergeren aan de non-service van de reisbureaus van deze wereld. Enige soor vakantie die ik via een bureau boek is een paardrijvakantie, verder zoeken ze het maar uit }>

Ik hoop dat je je geld snel weer op je rekening hebt staan Vikki, hoewel ik denk dat als je een week van te voren nog zou willen boeken het ook best moet lukken, Praag is niet zo'n overpopulaire stad Wel veel toeristen, maar ik denk echt dat je nog een plekje kunt vinden. En anders Parijs, da's heel goed te doen met de Thalys, en vaak ook nog wel een week van te voren te boeken! Succes!