Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Ik heb niet gezegd dat ze te mager is, een arabier hoort juist rank te zijn ( rank = niet mager) alleen haar kont steekt dan iets uit,( spieren?) maar de vulling van haar buik is toch goed?
#Ymke# schreef:
Ik kan heel goed tegen meningen en kritiek.
Maar ik had toch duidelijk neergezet dat we bezig zijn met haar wat dikker te maken (d.m.v maismeel) en ja,dan vind ik het een beetje een jaloerse reactie ja terwijl ik een foto van jouw superknol heb gezien waar hij er ook niet helemaal top uitzietCitaat:sunnylover
Hey mij heb je never nooit horen zeggen dat ze te mager is, eerst even goed lezen sunnylover. Ik heb gezegd dat ik haar bouw compact vind, dus lees eerst maar eens goed de berichtjes door voor je onzinnige informatie gaat verkopen. Tja en mijn superknol heeft er een tijd niet uit gezien. Hij is in elkaar gemept *remember* . En het verschil tussen jou geweldige arabier en die van mij is een paar jaar ,![]()
PJ ik zat al op je lieve reactie's te wachten. Je kon het weer niet laten he! Mijn paardje afkraken, het is een hobby van je he![]()
. Waar blijven trouwens de dressuur foto's van je geweldige bonfire de tweede [***]
Want die durf jij ook niet op bokt te zetten. Misschien bang voor kritiek.
![]()

Sunnylover schreef:Citaat:Ik heb niet gezegd dat ze te mager is, een arabier hoort juist rank te zijn ( rank = niet mager) alleen haar kont steekt dan iets uit,( spieren?) maar de vulling van haar buik is toch goed?
"Alleen haar kont steekt dan iets uit,(spieren?)"....
Ik heb toch gezegt dat ik haar maismeel geef,en alles eraan doe om die vormen wat mooier te krijgen.Ik spreek jou nog wel is in de zomer Ymke,
dan plaats ik wel wat foto's.

) want jullie kunnen elkaar toch geen grijntje gelijk geven oid. Dus laten we weer ontopic gaan en Bogaschka vergeten (sun, heb trouwens hele mooie foto's van bogasch onder het zadel, zal ze wel eens scannen)Citaat:Ik vraag toch geen mening over mijn rijstyle, ik vraag iemands mening over hoe ik het het beste op kan lossen als een paard trapt als je been geeft. Dan krijg ik antwoorden van je bent te ruw, rijdt met sporen, geeft te veel been, en noem maar op! nou geloof mij, zo ben ik echt niet. Maar aangezien niemand het met eigen ogen wil aanschouwen moet ik me blijkbaar maar blijven verdedigen.