31/1-24u: dekking van super coole haflinger Nibbit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pokoloco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:22

Ik heb het eerste veulentje van Almnebel Imladris, hij (hengstje) wordt in maart 2 jaar. Ik heb direct na de geboorte papieren ontvangen van het europees stamboek (ES) hiermee kan ik aan alle activiteiten van het ES mee doen. Bij het KVTH kan mijn hengstje alleen worden opgenomen in het hulpstamboek waardoor ik niet aan keuringen van het KVTH mag meedoen maar wel aan andere activiteiten, maar dat deert mij niet want ik heb Almnebel uitgekozen om zijn superkarakter en zijn uiterlijk. Beide dingen heeft papa keurig doorgegeven.

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 19:16

nou dat bedoel ik. Thanks pokoloco

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:28

prachtige hengst!

Ajemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:45

miisshOrse schreef:
prachtige hengst!

dat vonden ik en mijn vriendin nu ook, Nibbit heeft een buitengewoon lief en eerlijk karakter en daarom hadden wij onze merrie door Nibbit laten dekken, hier dus een foto van een dochter van Nibbit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En Scherps is een super mens die gewoon 24 uur voor ons heeft klaar gestaan toen onze merrie moest bevallen.
Wat ook handig is van Marianne, ze dekt op levend veulen dus als je merrie niet drachtig blijkt te zijn dekt ze kosteloos over nieuw, ook als het te laat is, of je merrie blijkt het veulen verloren te hebben komt ze weer terug om gratis te dekken. Je betaald een keer en dan niet meer.

Alexx

Re: 31/1-24u: dekking van super coole haflinger Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:21

he scherps ik weer Clown Ik zou Rosa mischien nog wel eens willen laten dekken door hem. Maar Rosa is er slecht aantoe omdat haar veulen laat in het jaar gekregen heeft en ik wil haar eerst goed laten aansterken. Volgend jaar mischien. Vork

Eline

Re: 31/1-24u: dekking van super coole haflinger Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:29

Als ik het goed heb is Navanto winnares van deze veiling met 95 euro? Dan hoop ik op een super veulentje volgend jaar voor jullie!

Je kan het geld overmaken naar Pauline, regelen jullie verder de afspraak onderling?