heb het nu al bij gewone bh's dat als ik spring dat de helft eruit hangt :{ en dan zitten ze als ik stilsta als gegoten (één keer mee gereden, nooit meer)
Ojajoh
Geplaatst: 13-01-05 00:44
Angelstears schreef:
heb het nu al bij gewone bh's dat als ik spring dat de helft eruit hangt :{ en dan zitten ze als ik stilsta als gegoten (één keer mee gereden, nooit meer)
misschien met rijden toch een sportbeha om?
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-05 01:25
Met rijden ben ik zelf iig ook niet van plan om deze tops te dragen... blijft idd naar mijn idee niet zo goed zitten. Maar angelstears... het klinkt een beetje of je niet goed passende bh's draagt? Ik heb bv een C cup maar heb nooit last van eruit floepsende borsten zelfs niet als ik sta te springen en stampen op een feest.
Volkoren
Geplaatst: 13-01-05 13:31
Met push-up heb je als snel dat als je teveel beweegt dat er wat uithangt Maatje groter wil ook wel helpen. Alleen gaan de leuke bhs bij de hunkemuller etc maar tot D..
Dit tops zien er idd wel leuk uit, al doe k liever een losse bh en los truitje aan.. wel handig voor t zonnen.. maar 1 streepje
Tjah die pabo modellen.. bij hun staat t stijf van de siliconen en dan nog n maatje te klein.. wat wil je..
goldflower
Geplaatst: 13-01-05 14:48
Als ze indd mooi blijven zitten dan vind ik dat best wel een leuk idee. Dan denk ik dat ik er ook aan mee ga doen om ze te kopen,maar dan moeten ze wel mooi vallen natuurlijk
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-05 21:29
jeeej ik heb de mijne binnen. Hij ziet er mooi uit, mooie stof ook en zit best lekker. De 'bh' erin paste ook, heb nog een beetje staan hupsen voor de spiegel en er viel niets uit. Alleen vind ik het toch iets minder stevig zitten dan een gewone BH.
Verder verslag volgt wanneer ik het heb aangehad naar een feestje...
Reem
Geplaatst: 13-01-05 23:25
Klinkt erg leuk, maar ik ben niet zo van het kopen op internet (behalve op bokt dan ). Maar ze zijn ook te koop bij honkemuller? Ze worden vast wel in, dan zijn ze overal te koop , maar eigenlijk wil ik er dan al eentje hebben
JoeyBabe
Geplaatst: 14-01-05 00:02
hahah inderdaad ikke ook
bonney4evver
Geplaatst: 15-01-05 21:21
XchantjuhX schreef:
www.pabo.nl onder wondertop... zo heten ze, je hebt ze daar in allerlei kleuren en stofjes.
ik zal wel blond zijn , maar als ik dat in tik kan hij het artikel niet vinden?