Zo is geen onliner meer
en slowchat ook niet hoor
Want het topic is al mega oud.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Bij m´n dochter had ik 12 uur nodig, dat het zoooolang
duurde was omdat m´n verloskundige tegelijke tijd nog een andere bevalling had en ik dus mee ben gegaan naar die andere vrouw
. Het is hier in Dld. niet makkelijk om überhaupt een verloskundige te vinden die thuisbevallingen doet, dus vandaar dat ik toen maar mee ben gegaan naar die andere vrouw
. Doordat het natuurlijk toch een beetje stressig was -tijdens je bevalling te moeten "verhuizen"- duurde het een beetje langer als dat we dachten, maar al-met-al was het een super makkelijke bevalling, zonder knip en/of scheur!
! Ik werd ´s ochtends om 5.45 wakker van de weeen en om 9.20 was ´ie er
(ook al zonder knip en/of scheur!). M´n dochter werd om 8.00 wakker en is door d´r beide oma´s (die voor haar verjaardag extra waren gekomen) aangekleed en mee naar beneden genomen. Nog voordat ze d´r cadeautjes allemaal had uit gepakt, hoorde ze d´r broertje al huilen
!
, zou het heel leuk vinden om nog eens zwanger te zijn en te bevallen!!! Helaas.... ik wil geen derde kind
, dus het zit er niet meer in
!
.Desiree schreef:Sjee, wat een primitieve beulerij dat je dit hebt moeten doorstaan. Had jij zelf een keizersnede gewild? Ik kan me dat namelijk voorstellen. Nederland is wat dat betreft een beetje achtelrijk heb ik gehoord.

Eleonoor schreef:Citaat:Om nog ff een stapje verder te gaan.
Ik heb ook wel eens gehoord dat "het doen" bij fanatieke amazones ook niet meer gaat.
Lijkt me ook niet zo fijn
Maar of dat waar is of 1 of ander spook verhaaltje weet ik ook niet.
Helaas, dat klopt!!!!