{A} ik zoek: knuffels, kleren etc.[azie]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 19:19

ze gaan er zelf heen laura, nemen de spullen mee.
en die geven ze dan geloof ik aan de hulpinstanties.

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:34

ik heb knuffels over kan je mij erover pb-en ..? word wel een groot pakket dan Tong uitsteken

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:40

Ik vind het een goed initiatief, maar ik heb er toch mijn vraagtekens bij. Hoe wil je al het spul meenemen die kant op?

De hulpinstanties hebben aangegeven dat ze het heel lastig vinden om particuliere inzet te verwerken.
Ik zou voorstellen om alle artikelen hier op een rommelmarkt te verkopen, en de opbrengst mee te nemen en daar ter plekke spullen te kopen. Zo stimuleer je ook nog eens de handel daar!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:29

mama wil wel maar met al die kleren die we hebben wordt dat wel €50 verzendkosten en betalen wij dat
dan of jullie

avril

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:12

dat is ook wel zo nou en als je wil mag je ook wel geld storten hoor...
dat is geen probleem..

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:10

Citaat:
Ik vind het een goed initiatief, maar ik heb er toch mijn vraagtekens bij. Hoe wil je al het spul meenemen die kant op?

De hulpinstanties hebben aangegeven dat ze het heel lastig vinden om particuliere inzet te verwerken.
Ik zou voorstellen om alle artikelen hier op een rommelmarkt te verkopen, en de opbrengst mee te nemen en daar ter plekke spullen te kopen. Zo stimuleer je ook nog eens de handel daar!

helemaal mee eens,
op dit moment kun je het beste geld storten en verder niks.
knuffels bijvoorbeeld, heb je eigenlijk helemaal niets aan en ze nemen wel veel ruimte in, wat het vervoer vanm belangrijke spullen weer in de weg staat.
Denk trouwens dat het wel een goed initiatief is, maar dan voor over een tijdje, als de echte noodhulp achter de rug is.

avril

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:14

hallo ik weet niet hoor maar ik ga erheen en ik denk dan ook wel als je gaat dat je hebt geinformeerd van wat er nodig is daar...
en dits is zeg maar een stukje om dingen te doneren niet om te gaan discusieren wat wel en niet kan toch?
en natuurlijk is gelad hard nodig dat zijn we ook al aan het in zamelen.

kijk maar voor een link op www.doyoucareconcert.tk