Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije1984 schreef:Nu ga ik me er ff meebemoeien. 2 Topics is niet handig. Ik stel voor dat Magic-lover een lijst maakt met de mensen die zich nu hebben opgegeven. En de de mensen die zich nog moeten opgeven haar een PB sturen. En anders kunnen ze mij ook PBen. Ik wil ook de lijst wel maken. En ik stel voor de proeven te gebruiken die Gjilke heeft voorgesteld.
Wie wil zich buigen over de:
-Jury-leden
-Prijzen
-Ringmeester
-Schrijvers
Vergeet ik nog wat??
Ik stel ook voor dat diegene die de lijst maakt. Ik stel mezelf hiervoor beschikbaar!!?? De deelnemers een bevestiging stuurt via pb en dat ze het geld moeten overmaken op het rekingnummer van bokt. Pas als dat is gedaan mogen de deelnemers starten.
Goed plan of nie??
Dat
Sting schreef:Ik ben in het vorige topic de TS, en IK ben met dit idee gekomen, en heb mensen geregeld die willen helpen organiseren. Ik vind het echt vreselijk stom dat Tha_Niekje en Magiclover zich er zo mee bemoeien, en alles zonder overleg met mij doen, terwijl het idee toch echt van mij kwam.
Ik had het willen organiseren, maar blijkbaar willen jullie niet dat ik dat doe. Ik kan het prima organiseren, met hulp van Wildgirl en nog een aantal mensen, maar als iedereen zo gaat reageren WIL ik niet eens meer meewerken......
Ik vind de gang van zaken echt vreselijk zo, en snap niet dat het zo moeilijk is om de organisator op de hoogte te houden.
MENSEN, het is voor het goede doel!!!
(ik heb dit hele topic nog niet gelezen)
Tha_Niekje schreef:Sorry dat ik het zeg, maar wij waren gewoon aan het brainstormen over wat er kon, ook zijn wij bezig geweest met dingen waarover al besproken waren, zoals locatie en dus wat kleine sponsoren om alles te regelen...
radijs schreef:Laten we nou gewoon doen wat Marije zegt wat er gebeurt moet worden i.p.v. doorzeiken over wat er allemaal wel en niet gebeurt is en wie wat wel en wie wat niet heeft geregelt en bedacht... want zo veel tijd hebben we nou ook niet meer om daar nu nog uren over door te zeiken.
Wildgirl schreef:ik noem afspraken maken en dingen toezeggen niet brainstormen.....en je denkt toch niet dat een concours georganiseerd door een meisje van 13 succesvol zal zijn....hallo hee.......bedenk dan zelf wat maar ga niet van iemand anders zijn ideeen misbruik maken