Info Wedstrijd regio noord!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:49

Nu ga ik me er ff meebemoeien. 2 Topics is niet handig. Ik stel voor dat Magic-lover een lijst maakt met de mensen die zich nu hebben opgegeven. En de de mensen die zich nog moeten opgeven haar een PB sturen. En anders kunnen ze mij ook PBen. Ik wil ook de lijst wel maken. En ik stel voor de proeven te gebruiken die Gjilke heeft voorgesteld.
Wie wil zich buigen over de:
-Jury-leden
-Prijzen
-Ringmeester
-Schrijvers
Vergeet ik nog wat??
Ik stel ook voor dat diegene die de lijst maakt. Ik stel mezelf hiervoor beschikbaar!!?? De deelnemers een bevestiging stuurt via pb en dat ze het geld moeten overmaken op het rekingnummer van bokt. Pas als dat is gedaan mogen de deelnemers starten.
Goed plan of nie??
Dat

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:53

:)
Laatst bijgewerkt door 45u op 09-03-22 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:59

en welke voorzitterdan?
Want iedereen wil dat...

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:00

Èn dit topic is er omdat het dan weer overzichtelijker werd,

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:01

Marije1984 schreef:
Nu ga ik me er ff meebemoeien. 2 Topics is niet handig. Ik stel voor dat Magic-lover een lijst maakt met de mensen die zich nu hebben opgegeven. En de de mensen die zich nog moeten opgeven haar een PB sturen. En anders kunnen ze mij ook PBen. Ik wil ook de lijst wel maken. En ik stel voor de proeven te gebruiken die Gjilke heeft voorgesteld.
Wie wil zich buigen over de:
-Jury-leden
-Prijzen
-Ringmeester
-Schrijvers
Vergeet ik nog wat??
Ik stel ook voor dat diegene die de lijst maakt. Ik stel mezelf hiervoor beschikbaar!!?? De deelnemers een bevestiging stuurt via pb en dat ze het geld moeten overmaken op het rekingnummer van bokt. Pas als dat is gedaan mogen de deelnemers starten.
Goed plan of nie??
Dat

idd 2 topis's is heel lastig vind ik ook..
voor de '' deelnemers'' ook die weten zo denk ikook niet geod wat ze moeten moete ze nou een mailtje sturen naar Tha_Niekje die haar e mail beschikbaar heeft gesteld of naar wildgirl een pb.. vind het ook raar dat nu ineens halverwege hun zig ermee '' bemoeien'' en het als het ware eht organiseren van ons af willen pakken.. Scheve mond

en ja ik wil wel een lijst maken van de mensen die zig op hebben gegeven enz..
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 03-01-05 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:02

radijs schreef:
en welke voorzitterdan?
Want iedereen wil dat...

Ik hoef geen voorzitter te zijn hoor.

magic_lover

radijs schreef:
Èn dit topic is er omdat het dan weer overzichtelijker werd,

EN omdat sting en wildgril het nuineens willen regelen.. Scheve mond
ik vond het in het andere topic prima gaan hoor.. Scheve mond

WinBinChes

Mischien handig als TS van beide topics reageert. Ik heb een goed voorstel gedaan. Ik stel mij beschikbaar als voorzitter. Als er bezwaren zijn hoor ik het graag. Kom dan ook met een ander voorstel

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:08

Marije1984 schreef:
Mischien handig als TS van beide topics reageert. Ik heb een goed voorstel gedaan. Ik stel mij beschikbaar als voorzitter. Als er bezwaren zijn hoor ik het graag. Kom dan ook met een ander voorstel

Ik vind het goed hoor! OK dan!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:08

wat mij betreft mag jij wel de voorzitter zijn marije hoor Knipoog
dit is ook een beetje een gaos wand wij 3 in ander topic waren al bezig en nu hun 2e ook.. Scheve mond

o ja als het nu dan de mensen bij mij opgeven via pb en dan zet ik het allemaal op een lijst en stuur dat door naar iemadn die de lisjt maakt is dat mischien eht handigs wand heb nual een paar opgaven gehad via pb..
als ik dan die lisjt naar jou mail marije met de deelnemers en jij kijkt wie er een startlijst van kan maken! Haha!
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 03-01-05 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:09

ik vind het goed

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:11

Dan moet je als je tijd hebt ff een lijstje plaatsen wat er allemaal gebeuren moet.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:12

Ik vind het ook prima dat Marije voorzitter word.
Dan is er iig duidelijkheid Haha!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:12

Ik vind alles goed, zeg maar wat ik moet doen.
Ik vind het echt te idioot voor woorden hoe Magic_lover en Tha_niekje beweren dat wij over hun heen walsen. Vanmiddag hebben zijn alles besproken, en toevallig heb ik nog een paard dat verzorgd moet worden waar ik dus heen was. Ik heb helemaal niks kunnen zeggen in de tijd dat ik daar was, en toen ik terugkwam was het een zooi.

Maar ik vind het dus nog prima om mee te doen, als Magiclover zich dan ook normaal gedraagt.
Dit is voor het goede doel, denk daaraan!
Laatst bijgewerkt door Sting op 03-01-05 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:13

oke zal ik dan het op me nemen van de mensen die zig willen opgeven mij een PB sturen en die zet ik dan op een lijst die lijst mail ik naar marije.. klaar Haha!

ik denk dat het dan idd het handigst is om marije1984 de voorzitter van alles te maken dan krijgen we geen geruzie over wie wel en wie niet de organistatie doet..

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:14

Sorry dat ik het zeg, maar wij waren gewoon aan het brainstormen over wat er kon, ook zijn wij bezig geweest met dingen waarover al besproken waren, zoals locatie en dus wat kleine sponsoren om alles te regelen...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:16

Sting schreef:
Ik ben in het vorige topic de TS, en IK ben met dit idee gekomen, en heb mensen geregeld die willen helpen organiseren. Ik vind het echt vreselijk stom dat Tha_Niekje en Magiclover zich er zo mee bemoeien, en alles zonder overleg met mij doen, terwijl het idee toch echt van mij kwam.
Ik had het willen organiseren, maar blijkbaar willen jullie niet dat ik dat doe. Ik kan het prima organiseren, met hulp van Wildgirl en nog een aantal mensen, maar als iedereen zo gaat reageren WIL ik niet eens meer meewerken......
Ik vind de gang van zaken echt vreselijk zo, en snap niet dat het zo moeilijk is om de organisator op de hoogte te houden.
MENSEN, het is voor het goede doel!!!
(ik heb dit hele topic nog niet gelezen)

ja je heb een topic geopent niet het wedstrijd bedacht een bak geregeld sponsoren geeregeld.. nou niet dat ik weet dan enz..enz.. Scheve mond

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:18

Laten we nou gewoon doen wat Marije zegt wat er gebeurt moet worden i.p.v. doorzeiken over wat er allemaal wel en niet gebeurt is en wie wat wel en wie wat niet heeft geregelt en bedacht... want zo veel tijd hebben we nou ook niet meer om daar nu nog uren over door te zeiken.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:19

Tha_Niekje schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar wij waren gewoon aan het brainstormen over wat er kon, ook zijn wij bezig geweest met dingen waarover al besproken waren, zoals locatie en dus wat kleine sponsoren om alles te regelen...

idd.. en wie heeft er voor de bak gezorg sponsors enz.. niet windgirl of sting.. heb ik nergens gelezen Scheve mond

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:22

radijs schreef:
Laten we nou gewoon doen wat Marije zegt wat er gebeurt moet worden i.p.v. doorzeiken over wat er allemaal wel en niet gebeurt is en wie wat wel en wie wat niet heeft geregelt en bedacht... want zo veel tijd hebben we nou ook niet meer om daar nu nog uren over door te zeiken.

Mee eens!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 22:24

ik noem afspraken maken en dingen toezeggen niet brainstormen.....en je denkt toch niet dat een concours georganiseerd door een meisje van 13 succesvol zal zijn....hallo hee.......bedenk dan zelf wat maar ga niet van iemand anders zijn ideeen misbruik maken

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:24

Yeah, ook eindelijk iemand die het met me eens is...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 22:25

dankje lindy

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:27

Ik ben het daar ook mee eens, maar dat lijkt me duidelijk.
Ik heb dan misschien niet de bak geregeld, maar heb wel andere maneges gemaild. En idd, sponsors zoeken en al vanalles afspreken (bv dat aanmelden via Tha_Niekje gaat) moet in overleg.
Maar laten we het nu gewoon door Marije laten regelen, en dan zien we wel wat het word.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:28

Wildgirl schreef:
ik noem afspraken maken en dingen toezeggen niet brainstormen.....en je denkt toch niet dat een concours georganiseerd door een meisje van 13 succesvol zal zijn....hallo hee.......bedenk dan zelf wat maar ga niet van iemand anders zijn ideeen misbruik maken

hallo als we zo gaan beginnen... wie heeft het afgepakt van wie.. Scheve mond
wat hebben jullei nou voor elkaar gekregen dan sting en jij.. ??