benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:20

Mareska schreef:
Wauw super!!!!

Ik bied mezelf ook aan als hulp, als ik vervoer heb, dan wil ik wel helpen!! En als het zou kunnen zou ik ook heel graag mee willen rijden.. Maar eerst maar eens verder kijken.

mareska als je mee wil doen kunnen we eventueel samen een trailer huren een 2 paardtrailer. als het in zeeland kan dan is het voor mij geen probleem!!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:25

foto's van de drie linden, dit is de voorste bak, er staan nu spring materiaal in maar daar meot je maar ff over heen kijken.

Afbeelding

dit is de achterste bak let niet op mij ik zit er namelijk in

Afbeelding

en dit is de buiten bak van binnen gefotograveerd

Afbeelding

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:30

Zouden ze dat daar doen bij de Drie Linden? Nagelbijten / Gniffelen

En Zeeland ligt niet voor heel Brabant dichtbij, we liggen toch in het noordoosten.. Maar waar wonen de meeste geinteresseerden?

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:56

Wordt het enkel een dressuurwedstrijd, of moeten er ook clinicjes en shows enzo geregeld worden? Want dan zou ik misschien al wat rond kunnen informeren, heb wel een paar ideetjes...
En is het voor pony's en paarden?

Ik zal trouwens in de loop van deze week eens polshoogte gaan nemen op die manege Den Goubergh, ik ken er een aantal die daar werken. Het is echt heel groot en chique en goed te brereiken, als je die mensen helemaal meekrijgt kun je er denk ik echt wel wat spectaculairs van maken...

overigens als iemand het er niet mee eens is of niet nodig vindt, laat het dan weten hè, het is alleen nog maar informatie verzamelen Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:01

Wie had er mij gemaild??

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 16:17

den gouberg lijkt me ook een goed idee.
mooie accomodatie en redelijk goed berijkbaar
en risje als er niet voor de catering gezorgt hoeft te worden wil ik de inschrijving wel op me nemen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:46

Hoi!!

Den goubergh is idd een goed idee, zal ze direct de mail sturen die we gisteren hebben opgesteld. Stal sintels heeft die overigens al gehad, alleen we hebben van hen nog geen reactie terug.

Het is idd zo dat brabant alleen aangeeft waar het georganiseerd zal worden. Uiteraard mag iedereen die wil meedoen!! Pony's paarden, maakt me niks uit, zelfs ezels enzo zijn welkom!!

Wat betreft d eprijzen, daar is Juline op dit moment mee aan de slag gegaan, ook die hebben we namelijk nodig.
Ik zal (als voorzitter) alles ordenen en jullie steeds op de hoogte houden, houdt dit topic dus goed in de gaten!!

Hieronder een lijstje met dingen die we nog moeten doen!!
- Datum prikken: wat dachten jullie van 20 februari?
Mocht dat geen goed idee zijn doe maar ene ander voorstle dan. Pas als we de datum weten kunnenw e een hop andere dingen regelen namelijk!! Dit moet dus zeer snel gebeuren!!

- Jury regelen: Zijn er al mensen die jury willen zijn?
Zijn er mensen die dit willen regelen?

- sponsoring:
Het lijkt me leuk om een lotterij te organiseren en dan voor ene klein bedrag lootjes te verkopen. Voor deze lotterij zijn echter wel prijzen nodig, wie wil dit regelen? (en dus hoofd loterij zijn?)

- Show / clinic:
Het is misschien leuk om een show erbij te doen om het publiek bezig te houden. We heeft leuke ideetjes en wie wil dit regelen?

Weet iemand nog meer dingen die geregeld moeten worden?
Of we catering en personeel enzo moeten regelen kunnen we pas zeggen als de locatie bekend is.
Ik wil nog een dag wachten en kijken of er meer mensen zijn die hun locatie aanbieden en dan de datum vastleggen.

voor allemaal dus:

WELKE DATUM HOUDEN WE AAN?

Dit was het weer ff....

JO!!

Is er iemand

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:06

Op 20 februari heb ik jammer genoeg al een andere wedstrijd! Ik kan dan dus niet,

Voor mij liever op zondag 27 Februari!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:12

Hoi!!

Zondag 27 kan niet omdat juline dan al wat anders heeft, wel zo makkelijk als de mensne die organiseren ook aanwezig kunnen zijn;-)

Heb je ene suggestie voor een andere datum?

JO!!

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:23

Ik heb die tijd bijna alle weekenden wedstrijd Nagelbijten / Gniffelen
Behalve die ene.

De organisatie moet idd aanwezig zijn Knipoog
Anders kijk je eerst maar gewoon voor 20 Februari, want mischien moet ik ook wel op zaterdag rijden, je weet nooit!

En er blijven altijd wel mensen die niet kunnen Knipoog

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:30

Ik heb nog niks getypt hier, maar kan wel twee jury's IL vragen. Denk wel dat als ze kunnen op de dag mee willen doen. Eentje heeft al met meerdere paarden Z gereden, en geeft ook les. Zou wel hoger kunnen jureren als alles toch niet officieel is. Bel haar zo op. Als ik kan en vervoer heb rijd ik zeker mee en wil ook wel helpen. Jury's krijgen normaal toch al maar 12,5 per dagdeel + kilometer vergoeding dacht ik. Voor het geld doen ze het echt niet...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:34

Hoi!!

Oke dan houden we voorlopig toch 20 februari aan!! Enne wie wee tmoet je idd zaterdag rijden, zou zomaa rkunnen;)

Fleurtje100:
Als jij wil vragen of die twee mensne die je kent willen jureren zou dat top zijn. Juline wist geloof ik ook al iemand (scum ofzo?), dus dan zouden we op 3 zitten. Moet goed zijn lijkt me!!

Den goubergh is trouwens gemaild, nu nog wachten op antwoord.

JO!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:43

Wat is dat nou toch elke keer met dat Jo!! Heet je zo of ..?

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:05

Ok, eentje wil er mits het niet heel erg ver rijden is, en ze kan (kan vrijwel iedere zondag) wel komen jureren. Ze zei dat er waarschijnlijk wel meer jury's aan mee wilden werken. Als datum en locatie bekent zijn is het waarschijnlijk een kwestie van hippos vademecum erbij en even rond bellen dacht zij..

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:06

Yep, eigenlijk jolanda, maar iedereen noemt me jo, gebruik al tijden die naam als naam op internet.....
Is zelfs iemand die serieus dacht dat ik Jo heete omdat ik altijd zo genoemd werd;-)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:07

Thanx flerutje voor de jury

Zou jij de andere jruy's ook willen regelen als datum en locatie eenmaal bekend is?

JO!!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:26

oh misschien nog een idee, een kur op muziek, zoals laatst bij de rekkendonken in Liempde (ook mooie locatie trouwens). Dat was inclusief thema's en verkleedpartijen en ook de optie voor een pas de deux, viertal, achtal etc. Vinden een hoop mensen (jong en oud) leuk om aan mee te doen. En ook leuker voor toeschouwers.. die dan weer langer blijven meer van de catering gebruik maken e.d.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:29

goed idee fleur !!

maar mensen, voor we een datum prikken, zal eerst de lokatie bekend moeten zijn!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:30

Hoi!!

De rekkendonken is idd een mooie locatie, de wedstrijd die je bedoel heb ik zelfs nog een keer aan meegedaan!
Is misschien ook een goed idee om te regelen, maar we moeten denk ik eerst de accomodatie definitief krijgen voor we zeker weten wat we daar kunnen en mogen organiseren.

We hebben overigens al een mogelijke locatie, alleen nog niks definitief. De bewuste locatie wil echter een datum weten dus vandaar het voorstel voor die datum. Ik ben nu aan het kijken of die datum mogelijk is bij ze, maar wil eerst nog even afwachten of we meer aanbiedingen krijgen qua locatie voor we toezeggen.

JO!!

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:36

Flutterby schreef:
Rossendaal is heel goed bereikbaar voor de meeste mensen. Zou er n iets via liberty geregeld kunnen worden bij stal sintels ofzo ? daar worden toch ook altijd zomerkampen enzo gehouden ?

Hier heb ik gister naar gemaild ze zou op dit forum komen kijken wat ze voor ons zou kunnen doen. zelf kom ik uit zeeland en vind het ver rijden om helemaal naar mierlo te gaan misschien meer bij tilburg breda.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:40

risje schreef:
- Show / clinic:
Het is misschien leuk om een show erbij te doen om het publiek bezig te houden. We heeft leuke ideetjes en wie wil dit regelen?

Ikke! ik zal even afwachten tot de datum en locatie bekend zijn, en dan kan ik hopelijk wat dingen gaan regelen en navragen...
Mocht het nu uiteindelijk helemaal in oost-brabant georganiseerd gaan worden, dan wordt het wel wat problematischer natuurlijk want ik woon zelf in zuid-west brabant. Ik weet wel een aantal dingen die hier goed te regelen zouden zijn, maar als mensen er ver voor moeten gaan rijden wordt het natuurlijk al een ander verhaal... Dus onder voorbehoud: ikke! Haha!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:12

Hoi!!

Stal sintels heb ik gisteren ook al gemaild, heb ik overigens elders in dit forum ook al gezegd;-)
Die hebben nu dus een dubbele aanvraag...

Om nog meer dubbele dingen te voorkomen lijkt het me handig als niet iedereen op zoek gaat naar ene locatie maar dat ik dit voor iedereen regel. Niet om vervelend te doen ofzo, maar dat is denk ik wat overzichtelijker. Tips etc zijn uiteraard altijd van harte welkom!!

Er zijn diverse maneges en stallen gemaild (met binnenbak) en wachten nu is op reactie en toezegging (en dus een datum). Uiteraars is contact opgenomen met maneges en stallen in geheel brabant.
Maar goed nogmaals even afwachten waar we uiteindelijk terecht kunnen!!

JO!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:46

misschien makkelijk om de plaatsnamen van die stallen steeds te melden hier, dan weet je meteen voor hoeveel bokkers het mogelijk is te komen
de plaats waar de meeste bokkers kunnen komen word uiteraard dan gekozen .

risje je hoeft niet steeds je naam achter je berichten te zetten hoor Knipoog
daar is immers je boktnaam voor Lachen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:51

crossmonster als jij het niet in zeeland is kan ik kan van jou "taxi"(voor 6 paarden schreef je) gebruik maken ik heb een tinker en ik wil heel graag mee doen maar dan kan ik niet mee doen heb anders nml geen vervoer.

Als je met de wedstrijd mee doet moet je dan ook verplicht in wedstrijd kleding komen??
als dat zo is heb ik nml een probleem, Ze hebben geen rijbroeken in mijn maat, en ik heb wel rijlaarzen maar daar kan ik niet in zonder rijbroek. ik heb wel zo'n jasje en zo met blouse. dus mijn vraag als ik mee doe is het dan goed als ik met witte broek en schoenen rijd en de rest wel gewoon in jasje met blouse??

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:34

risje schreef:
Hoi!!

Stal sintels heb ik gisteren ook al gemaild, heb ik overigens elders in dit forum ook al gezegd;-)
Die hebben nu dus een dubbele aanvraag...

Het was een voorstel - ik heb geen aanvraag of wat dan ook gedaan Tong uitsteken
Als je wedstrijdkleding verplciht maakt denk ik dat er minder mensen komen ( tis toch de bedoeling om een zo hoog mogelijke opkomst te krijgen ? ) Ik heb trouwens geen wedstrijdoutfit Nagelbijten / Gniffelen
rijd zelfs met chaps... Nagelbijten / Gniffelen