daantjuhhh schreef:en toch blijf ik t stom vinden, dat ze in haar topic beweerd anders te doen dan dat ze in werkelijkheid doet...
Gelukkig zijn we allemaal mensen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:DPB, niet om 't een of ander (en ik bedoel 't ook niet rot)... Maar heb jij dit echt niet aan zien komen? De reacties in dit topic? Er zitten (voor mij persoonlijk dan) niet echt verrassende reacties in.
Ik vind 't nu een beetje overkomen van 'jullie commentaar, bekijk 't dan maar ook ook.' En dat vind ik eerlijk gezegt niet terecht. Als ik lees dat je zoveel pb's binnenkrijgt en je daar dus blijkbaar niks van bijhoudt, imo vragen om problemen. Verwijs dan iedereen door naar de mail of hou een lijst bij...
kaj schreef:Ik kan me voorstellen dat er weleens iets tussendoor glipt en dat is ook helemaal niet erg natuurlijk.
Echter in mijn geval heb ik in juni een pb'tje gestuurd en ik heb van jou ergens rond 20 juni een berichtje terug ontvangen dat ik op de wachtlijst stond.
Daarna heb ik nooit meer wat gehoord.
Tja ik weet dat het even kon duren maar ik begrijp nu dat er helemaal geen sprake is van een wachtlijst waar ik op sta aangezien mijn naam niet vermeldt wordt.
Prima hoor maakt me verder niets uit maar naar mijn weten ben ik zeker niet ongeduldig geweest (zes mnd lijkt me niet echt ongeduldig) en heb ik ook geen negatieve reacties geplaatst, gepb't etc.
Jammer dat je mensen die oprecht geinteresseerd waren hiermee nu toch uitsluit door reacties van anderen.
En nee ik bedoel niet mezelf persoonlijk. Eerlijk gezegd had ik al geen reactie meer verwacht ik dacht dat ik ertussendoor geglipt was of zo.
Nou ja succes ermee dan maar!
Sylvia schreef:Dit is ons de zwarte piet toeschuiven DPB. JIJ hebt jezelf daarvoor aangeboden en ook niet gezegt dat je een te lange wachtlijst had en dus mensen moest weigeren. Ik hoor liever van iemand dat ie geen tijd heeft en dat ik 't later nog eens moet proberen dan dat ik een half jaar wacht en nog niks gehoord heb. Je doet 't jezelf aan; de reacties in dit topic waren te verwachten.
Citaat:Geplaatst: 28-08-04 20:08
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Hier een bericht van mij weer....
Ik heb besloten niet (helemaal) te stoppen maar wel minimaal te gaan werken. Het probleem is namelijk dat de aanvragen op een gegeven moment zo veel werden (en mensen ook tussendoor hun spullen opstuurden, waar ze mijn adres vandaan hadden weet ik dus niet, maar zal wel via via zijn geweest) dat ik er niet meer uitkwam.
Ik had op een gegeven moment meer dan 100 aanvragen liggen en tja... 1+1=2 wat dat betreft: ik ben een beetje overgelopen van alles. Ofwel: lamgeslagen.
Dat betekent dat er een aantal mensen (van bokt maar ook buiten bokt) die al heel erg lang op hun consult zitten te wachten. Ik baal daar net zo van als jullie (als jullie het lezen en het betreft jouzelf) want het is absoluut niet de bedoeling om mensen te lang te laten wachten of de boel te bedonderen.
Feit is wel dat iedereen geld heeft betaald en dat er ook zeker een consult volgt. Ook hier nogmaals: als je je geld terug wilt omdat je echt niet meer wilt wachten, stuur dan een pb naar me, dan regelen we het gewoon.
Als ik alles heb weggewerkt, dan ga ik echt gecontroleerd consulten aan, dus een paar per week, meer niet. Iedereen die een pb stuurt, krijgt in principe ook een uitnodiging, alleen kan het dus wel langer wachten worden.
Als er nog vragen zijn, bij voorkeur per pb stellen!
Groetjes,
Barbara
faye schreef:Beetje flauw deze reactie DPB. Jij start een topic waarin je zegt dat je altijd antwoord en mensen geduld moeten hebben. Dan blijkt dat er best veel mensen zijn die "erdoorheen"geglipt zijn, maar die daar verder geen drama van maken. Dat je nu gepikeerd bent verbaasd me, of vind je dat je op een voetstuk staat of zo? Uit je eerste bericht blijkt geenszins dat je je ervan bewust was dat er mensen doorheen glipten, dus wellicht had je je eerste bericht anders moeten formuleren?
faye schreef:Volgens mij ben je een beetje overspannen, althans zo reageer je. Dan is het maar beter dat je ermee stopt!
Had Sylvia dat betreffende bericht van jou dan gelezen? Gezien haar reactie denk ik van niet. Ik heb je een week voor dat bericht een pb gestuurd en ook nooit iets vernomen, maar ik ga dan ook niet iedere dag kijken wat DPB allemaal plaatst op bokt. Vind je dat vreemd?
Citaat:Als ik alles heb weggewerkt, dan ga ik echt gecontroleerd consulten aan, dus een paar per week, meer niet. Iedereen die een pb stuurt, krijgt in principe ook een uitnodiging, alleen kan het dus wel langer wachten worden.
Als er nog vragen zijn, bij voorkeur per pb stellen!
Sylvia schreef:Nope, Sylvia heeft die reactie niet gelezen. Ik heb overigens ook nooit een consult aangevraagt, maar vanaf 't begin van dit topic heb ik de reacties verwacht die er ook gekomen zijn. Heb 't topic gevolgt omdat een bepaalde Bokker consult had aangevraagt en 't vrij rap kreeg geloof ik...
Ik vind wel 2 zinnen erg mooi
- de boel weggewerkt hebben en dan gecontroleerd gaan werken. Hoe wil je dat doen als je zoveel hebt en binnen blijft krijgen? Dweilen met de kraan open imo.
- Laatse zin spreekt voor zich...
Je schept (ook met je gequote) bericht aardig wat verwachtingen vind ik.