Pb-tjes en reacties daarop - even uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 00:05

daantjuhhh schreef:
en toch blijf ik t stom vinden, dat ze in haar topic beweerd anders te doen dan dat ze in werkelijkheid doet...

Gelukkig zijn we allemaal mensen Lachen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:35

Ik heb een tijdje terug ook een consult aangevraagd en nergens problemen mee gehad. Moet zelfs zeggen dat alles vrij vlot is gegaan
Ik ben dus erg tevreden over hoe het is gegaan. Eigenlijk ben ik zelf een beetje nalatig geweest wat dat betreft Bloos! want ik heb dr nog steeds geen bedankje gestuurd.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat er eens een pbtje tussendoor glipt. Als je een druk leven hebt en daarnaast ook nog eens best wel veel pbtjes krijgt. En dan nog niet eens het beantwoorden alleen, je moet alles ook nog precies bijhouden en plannen. En voor zover ik weet kost zo'n consult ook nog wel wat energie. Dus dan vind ik het echt niet gek dat er eens iets over het hoofd word gezien of word vergeten.
Aan de andere kant begrijp ik de mensen ook wel die maar steeds geen reactie krijgen. In dat geval zou ik in ieder geval eerst nog een keer een pbtje sturen voor de duidelijkheid.
Ik ben trouwens ook wel met Lovely eens dat het wel een beetje verwachtingen schept, maar het is al wel heel lang duidelijk dat DPB het nogal druk heeft, dat heeft ze al meerdere keren gezegd, dus qua tijdsbestek kun je wel verwachten dat het allemaal wat langer duurt.
Verder zou ik DBP gewoon adviseren het rustig aan te gaan doen voor ze er in verzuipt Knipoog (Ik word al moe bij het idee Tong uitsteken) En vooral de dingen duidelijk en overzichtelijk op bokt houden zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. (en ook om het overzichtelijk te houden voor haarzelf )

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:42

ik kan me zeker voorstellen dat r eentje tussendoor glipt..

maar ga dan niet het tegenovergestelde beweren!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:31

ik heb een pb gestuurd en heb ook reactie terug gehad.. moet zeggen dat ik heel erg in de 'stress' zit en zo ongelooflijk zenuwachtig ben, dat het wel een lange tijd lijkt te duren Lachen

veder misschien zijn er pb's niet aangekomen? po gewist?
ik schijn ook wel eens een pb gekregen te hebben, maar staat nergens in mn inbox Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:39

Zijn er dan wel veel die perongeluk gewist zijn Lachen

Maar als ik volcano's stukje lees, dan lees ik (misschien fout?) dat het ene consultverzoek heel snel afgehandeld wordt, een ander lange tijd blijft liggen en weer anderen uberhaupt niet behandeld worden...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:14

Goed, ik heb alle reacties zo'n beetje gelezen en wil toch graag mijn weerwoord (voor zover ik dat verplicht ben uiteraard) geven:

Ik heb het topic met name geopend omdat ik inderdaad er achter kwam, dat ik mensen vergat te antwoorden, en sommige mensen kregen zelfs twee of drie keer antwoord, omdat ik echt geen idee meer had of ik had geantwoord of niet.

De pb-inbox vind ik erg onoverzichtelijk. Bij andere e-mail kun je mappen maken, waar ik bijvoorbeeld op mijn werk gebruik van maak. Zo weet ik precies wie en wat ik moet terugberichten.

Administratie bijhouden dan maar? Ja, dank je de koekoek, dat heb ik diverse keren geprobeerd en dat lukte gewoon niet. Wachtlijsten bijhouden is ook al zo'n crime, de ene wil dan toch weer niet, dan toch weer wel, er komt een spoedvraagje tussendoor en ga zo maar door. Mensen die eerst zeggen dat ze toch niet willen willen na twee weken dan ineens weer wel een consult en verwachten dan ook dat ik binnen twee dagen reageer, want "ik had toch gezegd dat er nu plaats was?" Ja hallo, je plaats vervalt als je zegt geen interesse meer te hebben, easy as that.

Maar ik ben blij dat er de reacties komen die er gekomen zijn. Geeft stof tot nadenken en zelfreflectie is altijd goed natuurlijk.

Ik heb het al eerder gezegd: ik twijfelde of ik door zou gaan want half bokt verwacht te veel van mij en denkt dat ik superwoman zou zijn ofzo. Dat is niet waar en ik heb geenzins die hoop willen scheppen.

Nu weet ik het zeker (gezien de ook heel wat minder vriendelijke berichten in dit topic)... ik stop er mee.
De mensen die nog een consult van mij tegoed hebben, krijgen dit ook. Het gaat dan om de volgende mensen:

Bokker Gimmick
Bokker met als irl naam Janneke Spruijt
Bokker Justy
Bokker Letizia
Bokker Cer
Bokker Cow Horse
Bokker Quater Horse
Bokker Marinke

Bokker Jurga krijgt haar geld terug zoals afgesproken omdat contact niet mogelijk (meer) is.

Verder zou ik graag willen weten wie mevrouw E Jansen uit Arnhem is, daar heb ik namelijk geen foto oid van gehad maar wel 10 euro.

Ik neem dus GEEN NIEUWE CONSULTEN MEER AAN!!!!!!

Ik zal proberen iedereen netjes een pb terug te sturen met dit bericht, maar bij deze ook op bokt omdat toch veel mensen dit topic zullen lezen.

Bij deze iedereen die vertrouwen in mij gesteld heeft: hartelijk dank daar voor!!!!!! OK dan!

Voor iedereen die wil proberen mij om te praten: save your energy. Wat ik nu weer gelezen heb is voor mij overduidelijk: geen tijd én geen zin meer om energie te steken in het behandelen van aanvragen.

En nee, ook geen uitzonderingen. De mensen waar ik nu contact mee heb weten me allemaal te vinden en weten dat ik vragen van hen met liefde zal beantwoorden maar buiten dat selecte groepje: Nee. Sorry.

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:17

Ja misschien maar beter ook Lachen

Ik zou het sowieso niet gauw doen, vertrouw dat allemaal niet zo...

Maar wel aardig van je dat je je hebt opengesteld om anderen te helpen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:21

Ik heb mijn topic inmiddels gesloten.

Uitleg etc. kan daar in gevonden worden

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:22

DPB, niet om 't een of ander (en ik bedoel 't ook niet rot)... Maar heb jij dit echt niet aan zien komen? De reacties in dit topic? Er zitten (voor mij persoonlijk dan) niet echt verrassende reacties in.

Ik vind 't nu een beetje overkomen van 'jullie commentaar, bekijk 't dan maar ook ook.' En dat vind ik eerlijk gezegt niet terecht. Als ik lees dat je zoveel pb's binnenkrijgt en je daar dus blijkbaar niks van bijhoudt, imo vragen om problemen. Verwijs dan iedereen door naar de mail of hou een lijst bij...

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:22

Ik kan me voorstellen dat er weleens iets tussendoor glipt en dat is ook helemaal niet erg natuurlijk.

Echter in mijn geval heb ik in juni een pb'tje gestuurd en ik heb van jou ergens rond 20 juni een berichtje terug ontvangen dat ik op de wachtlijst stond.

Daarna heb ik nooit meer wat gehoord.

Tja ik weet dat het even kon duren maar ik begrijp nu dat er helemaal geen sprake is van een wachtlijst waar ik op sta aangezien mijn naam niet vermeldt wordt.

Prima hoor maakt me verder niets uit maar naar mijn weten ben ik zeker niet ongeduldig geweest (zes mnd lijkt me niet echt ongeduldig Haha!) en heb ik ook geen negatieve reacties geplaatst, gepb't etc.

Jammer dat je mensen die oprecht geinteresseerd waren hiermee nu toch uitsluit door reacties van anderen.

En nee ik bedoel niet mezelf persoonlijk. Eerlijk gezegd had ik al geen reactie meer verwacht ik dacht dat ik ertussendoor geglipt was of zo.

Nou ja succes ermee dan maar!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:24

Erg jammer DPB, maar wel begrijpelijk.

Ga je dan ook niet proberen om te praten, voordeel is dat je nu weer tijd zat krijgt, en misschien dat we dan binnenkort dat boek van je onder ogen kunnen krijgen Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:41

Sylvia schreef:
DPB, niet om 't een of ander (en ik bedoel 't ook niet rot)... Maar heb jij dit echt niet aan zien komen? De reacties in dit topic? Er zitten (voor mij persoonlijk dan) niet echt verrassende reacties in.

Ik vind 't nu een beetje overkomen van 'jullie commentaar, bekijk 't dan maar ook ook.' En dat vind ik eerlijk gezegt niet terecht. Als ik lees dat je zoveel pb's binnenkrijgt en je daar dus blijkbaar niks van bijhoudt, imo vragen om problemen. Verwijs dan iedereen door naar de mail of hou een lijst bij...

Lijst bijhouden? Ja hoor, gedaan. Alleen werkt dat niet.

En natuurlijk ben ik een beetje pissig. Mijn bedoelingen zijn te allen tijden niets dan goed geweest. Dat er dan door diverse mensen zo gereageerd wordt is nu juist imo niet terecht!!!!!!!!!!!!!!

Wachtlijst was er, maar als daar bijna 300 mensen op staan en ik kan hooguit 3 tot 4 consulten per week doen... waar houdt het op dan?

Ik heb heel veel mensen ook verwezen en gezegd dat het heel lang kan duren en dan is het "oh nee, hoor, geen enkel probleem, neem vooral je tijd, ik wacht wel" maar als het puntje bij paaltje komt.......

Anyway, enough said

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:42

kaj schreef:
Ik kan me voorstellen dat er weleens iets tussendoor glipt en dat is ook helemaal niet erg natuurlijk.

Echter in mijn geval heb ik in juni een pb'tje gestuurd en ik heb van jou ergens rond 20 juni een berichtje terug ontvangen dat ik op de wachtlijst stond.

Daarna heb ik nooit meer wat gehoord.

Tja ik weet dat het even kon duren maar ik begrijp nu dat er helemaal geen sprake is van een wachtlijst waar ik op sta aangezien mijn naam niet vermeldt wordt.

Prima hoor maakt me verder niets uit maar naar mijn weten ben ik zeker niet ongeduldig geweest (zes mnd lijkt me niet echt ongeduldig Haha!) en heb ik ook geen negatieve reacties geplaatst, gepb't etc.

Jammer dat je mensen die oprecht geinteresseerd waren hiermee nu toch uitsluit door reacties van anderen.

En nee ik bedoel niet mezelf persoonlijk. Eerlijk gezegd had ik al geen reactie meer verwacht ik dacht dat ik ertussendoor geglipt was of zo.

Nou ja succes ermee dan maar!

Kleine rekensom voor jou en de rest:

ruim 300 wachtenden, 4 consulten per week...... ik denk niet dat ik nog verder hoef te gaan he? Lachen

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:43

Jammer..
Ik heb ook een pb van je terug gehad(was nog in de gratis tijd Haha! ) en je wist Quint goed te beschrijven.....
Ik dacht bij ieder topic dat over consult DPB ging.."ik moet ook nog eens een uitgebreid consult doen"....Helaas!!
Maar kan het me goed voorstellen....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:44

Dit is ons de zwarte piet toeschuiven DPB. JIJ hebt jezelf daarvoor aangeboden en ook niet gezegt dat je een te lange wachtlijst had en dus mensen moest weigeren. Ik hoor liever van iemand dat ie geen tijd heeft en dat ik 't later nog eens moet proberen dan dat ik een half jaar wacht en nog niks gehoord heb. Je doet 't jezelf aan; de reacties in dit topic waren te verwachten.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:49

Ik zag net je pb, ik was helemaal vergeten dat ik om een consult heb gevraagd, was lang lang geleden.

Maar mensen niet getreurd, er zijn zat andere mensen die ook een consult kunnen doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:52

Beetje flauw deze reactie DPB. Jij start een topic waarin je zegt dat je altijd antwoord en mensen geduld moeten hebben. Dan blijkt dat er best veel mensen zijn die "erdoorheen"geglipt zijn, maar die daar verder geen drama van maken. Dat je nu gepikeerd bent verbaasd me, of vind je dat je op een voetstuk staat of zo? Uit je eerste bericht blijkt geenszins dat je je ervan bewust was dat er mensen doorheen glipten, dus wellicht had je je eerste bericht anders moeten formuleren?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:52

Sylvia schreef:
Dit is ons de zwarte piet toeschuiven DPB. JIJ hebt jezelf daarvoor aangeboden en ook niet gezegt dat je een te lange wachtlijst had en dus mensen moest weigeren. Ik hoor liever van iemand dat ie geen tijd heeft en dat ik 't later nog eens moet proberen dan dat ik een half jaar wacht en nog niks gehoord heb. Je doet 't jezelf aan; de reacties in dit topic waren te verwachten.

Zie dit bericht van enige tijd geleden:

Citaat:
Geplaatst: 28-08-04 20:08

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Hier een bericht van mij weer....

Ik heb besloten niet (helemaal) te stoppen maar wel minimaal te gaan werken. Het probleem is namelijk dat de aanvragen op een gegeven moment zo veel werden (en mensen ook tussendoor hun spullen opstuurden, waar ze mijn adres vandaan hadden weet ik dus niet, maar zal wel via via zijn geweest) dat ik er niet meer uitkwam.
Ik had op een gegeven moment meer dan 100 aanvragen liggen en tja... 1+1=2 wat dat betreft: ik ben een beetje overgelopen van alles. Ofwel: lamgeslagen.

Dat betekent dat er een aantal mensen (van bokt maar ook buiten bokt) die al heel erg lang op hun consult zitten te wachten. Ik baal daar net zo van als jullie (als jullie het lezen en het betreft jouzelf) want het is absoluut niet de bedoeling om mensen te lang te laten wachten of de boel te bedonderen.

Feit is wel dat iedereen geld heeft betaald en dat er ook zeker een consult volgt. Ook hier nogmaals: als je je geld terug wilt omdat je echt niet meer wilt wachten, stuur dan een pb naar me, dan regelen we het gewoon.

Als ik alles heb weggewerkt, dan ga ik echt gecontroleerd consulten aan, dus een paar per week, meer niet. Iedereen die een pb stuurt, krijgt in principe ook een uitnodiging, alleen kan het dus wel langer wachten worden.

Als er nog vragen zijn, bij voorkeur per pb stellen!

Groetjes,
Barbara

Volgens mij geef ik hier dan al duidelijk aan dat het niet meer gaat lukken? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:54

Je kan er toch niet van uit gaan dat iedereen al jouw berichten leest?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:55

faye schreef:
Beetje flauw deze reactie DPB. Jij start een topic waarin je zegt dat je altijd antwoord en mensen geduld moeten hebben. Dan blijkt dat er best veel mensen zijn die "erdoorheen"geglipt zijn, maar die daar verder geen drama van maken. Dat je nu gepikeerd bent verbaasd me, of vind je dat je op een voetstuk staat of zo? Uit je eerste bericht blijkt geenszins dat je je ervan bewust was dat er mensen doorheen glipten, dus wellicht had je je eerste bericht anders moeten formuleren?

Faye,

Ik heb dit bericht alleen maar geplaatst omdat ik de stroom pb-s niet meer aankon en nee, ik was mij er idd niet van bewust dat er zoveel mis ging. Ik heb die betreffende mensen onlangs nog een excuus-pb gestuurd maar nu ik zie hoe (en dan vooral: de toon maakt de muziek) er gereageerd wordt door sommigen, krijg ik daadwerklijk het gevoel van:

Zak er allemaal lekker in, ik heb wel wat beters te doen dan mijn toch al krappe tijd te verspillen aan mensen die gelijk zo reageren. Ik stel vanaf nu mijn prioriteiten en dat betekent dus idd: IKKE eerst, de rest kan de boom in! Ik ga mezelf niet overwerken voor een stel ondankbare bokkers.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:57

faye schreef:
Je kan er toch niet van uit gaan dat iedereen al jouw berichten leest?

Inderdaad, niet iedereen leest mijn berichten en dat hoeft ook niet. Maar dan had Sylvia haar uitspraken moeten nuanceren en niet moeten zeggen dat ik niet heb gezegd dat ik het niet ging redden..... am I wrong?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 19:57

Volgens mij ben je een beetje overspannen, althans zo reageer je. Dan is het maar beter dat je ermee stopt!

Had Sylvia dat betreffende bericht van jou dan gelezen? Gezien haar reactie denk ik van niet. Ik heb je een week voor dat bericht een pb gestuurd en ook nooit iets vernomen, maar ik ga dan ook niet iedere dag kijken wat DPB allemaal plaatst op bokt. Vind je dat vreemd?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 20:03

faye schreef:
Volgens mij ben je een beetje overspannen, althans zo reageer je. Dan is het maar beter dat je ermee stopt!

Had Sylvia dat betreffende bericht van jou dan gelezen? Gezien haar reactie denk ik van niet. Ik heb je een week voor dat bericht een pb gestuurd en ook nooit iets vernomen, maar ik ga dan ook niet iedere dag kijken wat DPB allemaal plaatst op bokt. Vind je dat vreemd?

Overspannen? van bokt zeker? Laat me niet lachen!

Ik word hier aan alle kanten aangevallen en ik mag dan niet eens een tegenwoord geven, maar zou wel overspannen zijn?

duh

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:03

Nope, Sylvia heeft die reactie niet gelezen. Ik heb overigens ook nooit een consult aangevraagt, maar vanaf 't begin van dit topic heb ik de reacties verwacht die er ook gekomen zijn. Heb 't topic gevolgt omdat een bepaalde Bokker consult had aangevraagt en 't vrij rap kreeg geloof ik...

Ik vind wel 2 zinnen erg mooi Lachen

Citaat:
Als ik alles heb weggewerkt, dan ga ik echt gecontroleerd consulten aan, dus een paar per week, meer niet. Iedereen die een pb stuurt, krijgt in principe ook een uitnodiging, alleen kan het dus wel langer wachten worden.

Als er nog vragen zijn, bij voorkeur per pb stellen!

- de boel weggewerkt hebben en dan gecontroleerd gaan werken. Hoe wil je dat doen als je zoveel hebt en binnen blijft krijgen? Dweilen met de kraan open imo.
- Laatse zin spreekt voor zich...

Je schept (ook met je gequote) bericht aardig wat verwachtingen vind ik.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 20:10

Sylvia schreef:
Nope, Sylvia heeft die reactie niet gelezen. Ik heb overigens ook nooit een consult aangevraagt, maar vanaf 't begin van dit topic heb ik de reacties verwacht die er ook gekomen zijn. Heb 't topic gevolgt omdat een bepaalde Bokker consult had aangevraagt en 't vrij rap kreeg geloof ik...

Ik vind wel 2 zinnen erg mooi Lachen

- de boel weggewerkt hebben en dan gecontroleerd gaan werken. Hoe wil je dat doen als je zoveel hebt en binnen blijft krijgen? Dweilen met de kraan open imo.
- Laatse zin spreekt voor zich...

Je schept (ook met je gequote) bericht aardig wat verwachtingen vind ik.

Jammer ja, dat gecontroleerd werken niet werkt als vriendjes en vriendinnetje van bokkers (en diens oom, broer, tante, zus etc etc) je ongevraagd enveloppen sturen met geld en foto's en de tienduizendste keer vragen: vind me paardjuh mij lief?????

En dat ik zei de gek dan zo idioot ben om die nog te behandelen ook...tja, sue me!

en oh ja, ik ben een mens...... sorry voor dat ook nog.