Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus wie weet kan ik nog internetten via de kabel ook met uitzicht op de landerijden en een monumentale boerderij. Wat wil je nog meer!! 

Wat meubels betreft, mocht je nog iets specifieks zoeken.. geef dan effies een gil. Ik ga zeer waarschijnlijk binnenkort ook verhuizen en neem dan veel van die inboedel over.
De topo van de basisschool is bij mij nooit helemaal doorgekomen.....
) "nou..." *knipoog* "wat wil je allemaal gaan verbouwen??" "nouhou..." zei ik "nu u er toch zo over begint... ik zou heel graag een ander keukenblok willen hebben omdat dan mijn vaatwasser die ik voor 75 piek op de kop heb weten te tikken dan beter kan plaatsen". Dit bleek absoluut geen probleem!
Ik had het er toen nog met hun over dat ik graag van de bovenverdieping twee apparte kamers wilde maken en dat ik dat d.m.v. een kastenwand wilde doen, maar toen ik eenmaal door had dat ze zo makkelijk over verbouwen spraken dacht ik "even een balletje opgooien". "Ik kan natuurlijk ook een wandje erin zetten!" No problemo kreeg ik te horen "we hebben achter genoeg planken staan, je gaat je gang maar." Ik stond echt verbaasd te kijken met in mijn hoofd de gedachte "is dit waar?? Mag ik gewoon het huisje verbouwen naar mijn eigen smaak???"
) Ik sprak dus nog met mijn 'huurbaas' en hij vertelde mij al zijn plannen voor zijn huis en de tuin. Hij was nog bezig met een mooie boerentuin aan te leggen (waar ik uitzicht op heb
) en het was de bedoeling dat er een zwembad (!!!!) zou komen. Ik denk dat ik maar heeeeeeeel goede vrienden met hun moet gaan worden!
Verder kreeg ik te horen dat als ik zin had om in de boomgaard te gaan zitten ik dat maar gewoon moest doen
Pffff.... ik heb het gevoel dat dit een lot uit de loterij is. Ik hoop niet dat ik jullie nu allemaal jaloers maak! 

(sorry, wanlainer
)