Kimberley77 schreef:Als het kabinet zich nu eens meer bezighoud met de zorg en onderwijs en al het criminele en zinloosgeweld gebeuren, dan gaat NL er een stuk leuker uitzien.
Ze zijn ook met de zorg bezig! (no claim regeling)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sorane schreef:Waarom is dat kortzichtig? Het is toch mijn auto en mijn beslissing? Als ik besluit de auto te pakken om een half brood te gaan halen, dan moet ik dat toch weten?
Naar mijn weten is een auto er om je te vervoeren en er zijn geen regeltjes dat je een bepaald aantal km moet rijden hoor.
Ik vind dat ik genoeg betaal voor dat ding dus maak ik er ook gebruik van.
runningkawa schreef:Zolang je er niemand mee hindert, moet je dat helemaal zelf weten
Maar als je daarmee samen met die andere ouders de hele straat blokkerd, vind ik het een ander verhaal worden
En het kabinat gaat dan zeuren dat het komt door grote auto's aan school
Misschien beter gezegt, te veel auto's aan school, die daar helemaal niet hoeven te staan?
DePennyBitch schreef:Jij maakt je zeker ook nooit druk over het milieu enzo???![]()
Als je klaarblijkelijk er zo mee zit dat je moet betalen voor je auto dan is het misschien beter als je hem verkoopt en een fiets aanschaft? Want ik zie geen andere reden staan dan dat je er geld voor moet dokken en dat je DUS je auto gebruikt. Dat blijf ik kortzichtig gedrag vinden.
Sorane schreef:Ik denk niet dat het het mileu briljant veel helpt als ik mijn auto de deur uit doe hoor. Van 1 auto meer of minder merk je niet veel.
Sorane schreef:Ik denk niet dat het het mileu briljant veel helpt als ik mijn auto de deur uit doe hoor. Van 1 auto meer of minder merk je niet veel.
Ik zit er niet mee dat ik er veel voor moet betalen. Dat is mijn keus, maar ik wil er dan wel graag gebruik van maken. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruik.
En die fiets heb ik wel hoor. Maar ik neem gewoon liever mijn auto veel makkelijker.
DePennyBitch schreef:Nee, en als iedereen zo denkt als jij, gaat de aarde helemaal naar de knoppen....
) onverminderd blijven doorgaan.. zijn het druppels op een heel gloeiende plaat...Sorane schreef:Dus omdat ik mijn auto gebruik waar hij voor bedoeld is, heb ik een plaat voor mijn hoofd?
Goh apart!

Wouter24 schreef:Ze snappen het gewoon zelf ook niet volgens mij..
Mijn Patrol weegt leeg 2020KG, maar bv een Merc. E klasse weegt ook al zo'n 1700 killootjes, en wat te denken van de minister bakken? S klasse, A8, 7serie beemer enz. Wegen allemaal minimaal 1800. Dus die 200 kilo zijn het probleem? zeikerdjes