x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:45

Kimberley77 schreef:
Als het kabinet zich nu eens meer bezighoud met de zorg en onderwijs en al het criminele en zinloosgeweld gebeuren, dan gaat NL er een stuk leuker uitzien.

Ze zijn ook met de zorg bezig! (no claim regeling)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:45

Sorane schreef:
Waarom is dat kortzichtig? Het is toch mijn auto en mijn beslissing? Als ik besluit de auto te pakken om een half brood te gaan halen, dan moet ik dat toch weten?
Naar mijn weten is een auto er om je te vervoeren en er zijn geen regeltjes dat je een bepaald aantal km moet rijden hoor.
Ik vind dat ik genoeg betaal voor dat ding dus maak ik er ook gebruik van.

Jij maakt je zeker ook nooit druk over het milieu enzo??? Rolleyes

Als je klaarblijkelijk er zo mee zit dat je moet betalen voor je auto dan is het misschien beter als je hem verkoopt en een fiets aanschaft? Want ik zie geen andere reden staan dan dat je er geld voor moet dokken en dat je DUS je auto gebruikt. Dat blijf ik kortzichtig gedrag vinden.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:47

Maar dan gaat het toch eigenlijk gewoon om alle auto's en niet alleen de jeeps Verward

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:47

runningkawa schreef:
Zolang je er niemand mee hindert, moet je dat helemaal zelf weten
Maar als je daarmee samen met die andere ouders de hele straat blokkerd, vind ik het een ander verhaal worden

En het kabinat gaat dan zeuren dat het komt door grote auto's aan school
Misschien beter gezegt, te veel auto's aan school, die daar helemaal niet hoeven te staan?

Vind ik ook, het is nergens voor nodig om je kinderen voor die luttele uurtjes die ze maar op school hoeven door te brengen, aan hun handje weg te brengen, nog voor de dertigste keer te knuffelen.... ja doei, ja daaag, daaaag, kusje, lief zijn he?

Kom op zeg!

Het initiatief van de zoen-en-zoef-strook was dan wat dat betreft veel beter!!!! Maar of dat van de grond gekomen is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:48

DePennyBitch schreef:
Jij maakt je zeker ook nooit druk over het milieu enzo??? Rolleyes

Als je klaarblijkelijk er zo mee zit dat je moet betalen voor je auto dan is het misschien beter als je hem verkoopt en een fiets aanschaft? Want ik zie geen andere reden staan dan dat je er geld voor moet dokken en dat je DUS je auto gebruikt. Dat blijf ik kortzichtig gedrag vinden.

Ik denk niet dat het het mileu briljant veel helpt als ik mijn auto de deur uit doe hoor. Van 1 auto meer of minder merk je niet veel.

Ik zit er niet mee dat ik er veel voor moet betalen. Dat is mijn keus, maar ik wil er dan wel graag gebruik van maken. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruik.
En die fiets heb ik wel hoor. Maar ik neem gewoon liever mijn auto veel makkelijker.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:48

Rinske schreef:
Maar dan gaat het toch eigenlijk gewoon om alle auto's en niet alleen de jeeps Verward

Zo kun je het stellen Rinske....

Maar omdat Jeeps groot zijn zouden ze meer overlast veroorzaken klaarblijkelijk, maar wie dat ooit verzonnen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:49

Rinske schreef:

Dat lijkt mij dus ook
Snap daarom dit kabinets gekakel ook niet
Hebben die lui echt niets beters te doen?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:51

Sorane schreef:
Ik denk niet dat het het mileu briljant veel helpt als ik mijn auto de deur uit doe hoor. Van 1 auto meer of minder merk je niet veel.

Alle beetjes helpen.
Ik kan mijn sleutels inleveren als ik de auto pak voor ritjes minder dan een paar kilometer, overdag.
's Avonds is een ander verhaal, want dan mag ik er niet fietsen Knipoog

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:51

Sorane schreef:

Ik zit er niet mee dat ik er veel voor moet betalen. Dat is mijn keus, maar ik wil er dan wel graag gebruik van maken. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gebruik.
En die fiets heb ik wel hoor. Maar ik neem gewoon liever mijn auto veel makkelijker.

Nee, en als iedereen zo denkt als jij, gaat de aarde helemaal naar de knoppen.... Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:56

DePennyBitch schreef:
Nee, en als iedereen zo denkt als jij, gaat de aarde helemaal naar de knoppen.... Lips are sealed

En gelukkig verschillen meningen.
Ik ben van mening dat ik niks mis doe. En ik blijf gewoon lekker in mijn autootje rondrijden.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:57

DePennyBitch schreef:

Met enige nuance ben ik het wel met je eens hoor. maar....
Alle kleine beetjes helpen, maar als andere zaken (denk bv aan toeristisch ruimtevaart Lips are sealed ) onverminderd blijven doorgaan.. zijn het druppels op een heel gloeiende plaat...

't komt er gewoon op neer dat er weer een excuus voor extra staatsinkomsten gezocht moet worden.

What's next? Belasting heffen op zuurstof?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:57

Mijn jeepje is niet groot, en loopt 1:13,5.
Nee, mij hebben ze niet Schijnheilig

Alhoewel ik wel een bullbar heb Schijnheilig

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:58

Sorane schreef:
En gelukkig verschillen meningen.
Ik ben van mening dat ik niks mis doe. En ik blijf gewoon lekker in mijn autootje rondrijden.

Dan heb je imo een aardige plaat voor je hoofd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:59

DePennyBitch schreef:
Dan heb je imo een aardige plaat voor je hoofd Lachen

Dus omdat ik mijn auto gebruik waar hij voor bedoeld is, heb ik een plaat voor mijn hoofd?
Goh apart! Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:02

Sorane schreef:
Dus omdat ik mijn auto gebruik waar hij voor bedoeld is, heb ik een plaat voor mijn hoofd?
Goh apart! Haha!

Je hebt mij inmiddels per PB uitgelegd waarOM je de auto gebruikt. Dat is een heel andere reden dan hoe je het hier in dit topic laat overkomen.

Ik blijf er bij dat je een auto niet moet MISbruiken en dat je een fiets net zo goed kunt pakken als dat mogelijk is. Voor hetgeen jij mij per PB hebt verteld zeg ik alleen: dat is een hele andere kwestie.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:14

De kleuters hebben er meestal nog veel behoefte aan om door papa en mama tot de klas gebracht te worden, ik rij elke ochtend het parkeerterrein op, als dat dus gaat, zet hem even zo ver mogelijk naar rechts zodat iedereen er gewoon langs kan en dan springen mijn kinderen er uit. Binnen de 30 seconden geklaard Haha!

Ik heb dan wel geen jeep maar wel een flinke bus en ik denk dat ik zo minder overlast veroorzaak dan het autootje wat overdwars geparkeerd staat Scheve mond
Kortom: het probleem is er wel maar er is nooit iets aan gedaan en nu heeft de overheid weer een zonde-bok gevonden. En als ze het zouden kunnen afdwingen dat jeeps niet meer rond scholen geparkeerd zouden mogen worden verandert er nog steeds niets aan de gevaarlijke situatie. Deze overheid zoekt steeds oplossingen voor problemen die totaal nergens op slaan. Maar helaas zitten ze er nog wel even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:17

Als je te voet gaat, kun je de hele weg er naar toe je kindje zijn hand als vast houden Tong uitsteken

idd percy, het gaat er gewoon om dat het kabinet rare dingen aan het vezinnen is, die geen enkel nut hebben.
Als of die paar minder grote auto's ineens die straat vrij maken Verward

Al die koekblikken die idd midden op de weg staan, staan niet in de weg dan?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:17

Percy schreef:
. Deze overheid zoekt steeds oplossingen voor problemen die totaal nergens op slaan. Maar helaas zitten ze er nog wel even.

Tenzij "wij" eens met de vuist op tafel slaan en het niet langer meer pikken... maar ja........ wie doet dan nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:19

Nou vorig weekend toch een heleboel mensen, alleen ze luisteren niet

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:21

En op 30 oktober een hele stoet grijskentekenrijders.. Maar ook dan, net wat RK al zegt.. luisteren ze niet...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:25

runningkawa schreef:
Nou vorig weekend toch een heleboel mensen, alleen ze luisteren niet

Op een zaterdag.... in Amsterdam... nee, dat zet geen zoden aan de dijk.

Kijk maar naar landen als Frankrijk, die gooien gewoon heel het bedrijfsleven plat... een week.......

Ik geloof dat dat meer helpen zal.... Bloos

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:28

Ze snappen het gewoon zelf ook niet volgens mij..

Mijn Patrol weegt leeg 2020KG, maar bv een Merc. E klasse weegt ook al zo'n 1700 killootjes, en wat te denken van de minister bakken? S klasse, A8, 7serie beemer enz. Wegen allemaal minimaal 1800. Dus die 200 kilo zijn het probleem? zeikerdjes

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:29

Wouter24 schreef:
Ze snappen het gewoon zelf ook niet volgens mij..

Mijn Patrol weegt leeg 2020KG, maar bv een Merc. E klasse weegt ook al zo'n 1700 killootjes, en wat te denken van de minister bakken? S klasse, A8, 7serie beemer enz. Wegen allemaal minimaal 1800. Dus die 200 kilo zijn het probleem? zeikerdjes

Ik denk dat ze meer doelen op de omvang van de auto????

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:30

Vandaag ligt het openbaar vervoer plat, vrees dat het ook niet zal helpen. Ik vraag me trouwens af met welk vervoer de ministerkindjes naar school gebracht worden? Zou me niets verbazen als die ook met flinke auto's tot de voordeur gebracht worden.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:30

@PB Wel is naast een A8 gestaan? dat is formaat Hummer alleen is ie lager Haha!