Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis v m schreef:Ben ik dan de enigste die anders denkt??? Ik snap goed dat jullie het raar vinden dat ze een huis krijgen, maar iedereen loopt mensen af te zeiken die op straat rond zwerven, en nu krijgen ze een huis en is het niet goed. Ze hadden een huis daar zijn ze uit gezet omdat de bovenburen zeiden dat hun dat in de fik hadden gestoken, dat kan misschien wel zo zijn maar wij weten niet wat er nog meer aan de hand was daar. En met die teksten haal je ze op het dak, als ik een van hun zou zijn en ik zou zoiets lezen of horen zou ik ook pissig zijn.
Maargoed, nou moeten jullie mij niet zo gaan zien dat ik ook zoiets ben want dat is helemaal niet zo, maar ik vind wel dat ze een huis mogen krijgen.
Dennis v m schreef:Bij zwervers is het vaak zo dat ze niet in een huis willen wonen. Deze mensen zijn uit huis gezet en je kan ze niet op straat laten. Hoeveel buitenlanders komen hier wel niet heen die een gratis huis krijgen + ook nog eens de inboedel? Of is dat iets anders?
Dennis v m schreef:Ze hadden een huis daar zijn ze uit gezet omdat de bovenburen zeiden dat hun dat in de fik hadden gestoken, dat kan misschien wel zo zijn maar wij weten niet wat er nog meer aan de hand was daar.
Naatus schreef:klinkt net alsof zeewolde een crimineel dorp is valt wel mee hoor...
We komen wel veel in het nieuws zo alleen elke keer beetje negatief he. Scooterongeluk en nou die tokkies. Als goed is zitten ze voor eind deze week in het pand. Moet er trouwens wel bij zeggen voor jullie dat ze het huis dus voor 3 jaar 'krijgen' maar dat ze de aanliggende loods als bedrijsruimte moeten gebruiken/verhuren! Anders mogen ze dus niet in het pand blijven.
Craignethan schreef:En Venlo ligt een eind bij Zeewolde uit de buurt![]()
Voorlopig gaat deze 'beruchtheid' ze waarschijnlijk aardig wat opleveren (feestje met de Tokkies kost 1700,- euro).