Tokkies naar Zeewolde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:28

Ben ik dan de enigste die anders denkt??? Ik snap goed dat jullie het raar vinden dat ze een huis krijgen, maar iedereen loopt mensen af te zeiken die op straat rond zwerven, en nu krijgen ze een huis en is het niet goed. Ze hadden een huis daar zijn ze uit gezet omdat de bovenburen zeiden dat hun dat in de fik hadden gestoken, dat kan misschien wel zo zijn maar wij weten niet wat er nog meer aan de hand was daar. En met die teksten haal je ze op het dak, als ik een van hun zou zijn en ik zou zoiets lezen of horen zou ik ook pissig zijn.

Maargoed, nou moeten jullie mij niet zo gaan zien dat ik ook zoiets ben want dat is helemaal niet zo, maar ik vind wel dat ze een huis mogen krijgen.

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:36

Dennis v m schreef:
Ben ik dan de enigste die anders denkt??? Ik snap goed dat jullie het raar vinden dat ze een huis krijgen, maar iedereen loopt mensen af te zeiken die op straat rond zwerven, en nu krijgen ze een huis en is het niet goed. Ze hadden een huis daar zijn ze uit gezet omdat de bovenburen zeiden dat hun dat in de fik hadden gestoken, dat kan misschien wel zo zijn maar wij weten niet wat er nog meer aan de hand was daar. En met die teksten haal je ze op het dak, als ik een van hun zou zijn en ik zou zoiets lezen of horen zou ik ook pissig zijn.

Maargoed, nou moeten jullie mij niet zo gaan zien dat ik ook zoiets ben want dat is helemaal niet zo, maar ik vind wel dat ze een huis mogen krijgen.

Het enige wat ik er op tegen heb is het woord "KRIJGEN".

Mensen die op straat rond zwerven moeten er ook zelf weer op zien te krabbelen via dakloze opvang etc. Ik denk dat er veel mensen op straat rond zwerven die door psychische redenen daar zijn beland en nu echt geen weg uit meer weten. Die zouden van mij eerder een extra hulpje mogen hebben dan de tokkies. Iedereen in dat gezin kan op een bepaalde manier wel werken en hoeven in mijn ogen dan ook niet iets te krijgen maar er gewoon voor betalen. En als je je gezin dan ook nog gaat verhuren voor € 1700 per avond!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:32

Bij zwervers is het vaak zo dat ze niet in een huis willen wonen. Deze mensen zijn uit huis gezet en je kan ze niet op straat laten. Hoeveel buitenlanders komen hier wel niet heen die een gratis huis krijgen + ook nog eens de inboedel? Of is dat iets anders?

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:39

Dennis v m schreef:
Bij zwervers is het vaak zo dat ze niet in een huis willen wonen. Deze mensen zijn uit huis gezet en je kan ze niet op straat laten. Hoeveel buitenlanders komen hier wel niet heen die een gratis huis krijgen + ook nog eens de inboedel? Of is dat iets anders?

Je begon zelf over mensen die op straat rond zwerven! Daarom haalde ik dat er verder bij.

Mensen die uit een oorlogsgebied komen en hier een huis krijgen en een inboedel vind ik prima!

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:46

Dennis v m schreef:
Ze hadden een huis daar zijn ze uit gezet omdat de bovenburen zeiden dat hun dat in de fik hadden gestoken, dat kan misschien wel zo zijn maar wij weten niet wat er nog meer aan de hand was daar.

Dat lijkt mij helemaal niet interessant, het feit dat zij hun problemen menen te moeten oplossen door de bovenburen uit te roken zegt in mijn ogen genoeg!
Dat die mensen op straat staan hebben ze aan zichzelf te wijten, je wordt in Nederland namelijk niet zomaar om zulke redenen uit je woning gezet.
Zulke mensen moeten zichzelf maar redden en het is idd erg zonde dat dergerlijk crimineel gedrag beloont wordt door ze woonruimte aan te biedeñ! zij komen in mijn ogen wel als laatste aan bod als ontvanger van liefdadigheid. Ze hoeven niet op compassie te rekenen van mij.
Laatst bijgewerkt door ruiterinrust op 13-10-04 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:01

het is wel verwarrend,en ik snap dat mensen hier goed kwaad over maken,
dat gewoon asociale mensen die gewoon te lui zijn om te werken een huis KRIJGEN,

nu denkt iedereen van ohh dan doen wij ook asociaal,
vind dat niet echt kunnen,
hun worden beloond met asociaal gedrag,

als zwervers opeens hevige ruzie's gaan maken,
krijgen ze toch ook niet opeens onderdak???
neej ze mogen hoogstens een nachtje overnachten op het politie bureau...

vind het schandalig dat er zo'n onderscheidt gemaakt word...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:35

Naatus schreef:
klinkt net alsof zeewolde een crimineel dorp is valt wel mee hoor... Bloos

We komen wel veel in het nieuws zo alleen elke keer beetje negatief he. Scooterongeluk en nou die tokkies. Als goed is zitten ze voor eind deze week in het pand. Moet er trouwens wel bij zeggen voor jullie dat ze het huis dus voor 3 jaar 'krijgen' maar dat ze de aanliggende loods als bedrijsruimte moeten gebruiken/verhuren! Anders mogen ze dus niet in het pand blijven.

En we hadden toch ook het lelijkste dorp van nederland Schijnheilig

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:20

hahaha weet je waarmee het vandaag begon.... als je zeewolde binnen rijdt, staat er een bord welkom zeewolde. Hadden ze eroverheen geplakt ipv zeewolde TOKKIE TOWN

whahahaha echt zo cool

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:55

Ilindra, Kyra heeft wel goed houvast als ze moet pakken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:23

Ik vind het achterlijk...

Miljoenen mensen die zich het naatje werken voor een leuk huisje, en zulke peoples krijgen zomaar een huis in de schoot geworpen...

Nee, ik kan er met mijn hoofd ook niet bij...

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:54

Ja dat is ook wel zo, maar je hoort ook maar steeds een kant van het verhaal waardoor de mensen helemaal zwart gemaakt worden, wat wij doen de mensen weigeren in de buurt is net zo erg. Moet je je eens voorstellen dat er gezegd wordt dat je de associaalste familie van Nederland bent dat jij het huis van de bovenburen door jouw familie in de fik gestoken is (hoor je maar van 1 kant) en daardoor ook nergens meer terecht komt, wat zou jij doen in die situatie. Stel jij bent een van de kinderen en bent ook zo opgevoed als hun dan weet je toch ook niet beter, denk ik dan hoor. Maar ik denk zelf dat ik ook te goed voor mensen wil zijn.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:00

En Venlo ligt een eind bij Zeewolde uit de buurt Haha!

Voorlopig gaat deze 'beruchtheid' ze waarschijnlijk aardig wat opleveren (feestje met de Tokkies kost 1700,- euro).

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:04

Craignethan schreef:
En Venlo ligt een eind bij Zeewolde uit de buurt Haha!

Voorlopig gaat deze 'beruchtheid' ze waarschijnlijk aardig wat opleveren (feestje met de Tokkies kost 1700,- euro).

Ik weet niet als ze in venlo zouden komen wonen hoe ik zou reageren, maar ik kan me ook wel een beetje vanuit hun ogen bekijken hoe hun zich voelen toch?