Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Op 2001-11-25 18:59, schreef Kanjer:
ik ben 1.79 lang en weeg 54 kilo.
ik ben dus veel te licht en zou graag aan willen komen. dit zal waarschijnlijk niet lukken want ik ben aan mijn schildklier geopereerd, want er zat een gezwel en nu werkt hij te traag. dat betekend dus dat ik dik zou moeten zijn!! en dat ben ik dus duidelijk niet.
heeft iemand raad om aan te komen. het maakt niet uit wat ik eet want ik kom niet aan.
Ik ben 1.86m en weeg 105 kilo! Ik kan me wel eens een tijd herinneren dat ik broodmager was en maar 75 kilo woog, dat was ergens in de zomer van 1988. Ik was eventjes op een afvalkuur geweest omdat ik op een weegschaal stond en maar liefst 90 kilo woog...
De eerste 10 kilo gingen in een maand, de volgende 5 in 5 weken. Het duurde weer 5 jaar voordat ik er dat allemaal weer bij gegeten had.
Daarnaast, als ik in plaats van twee borden per maaltijd een eet, val ik heel snel af

Ik ben 1.78 en 79 kg

Citaat:Op 2001-11-26 07:33, schreef Nathalie:
Ik ben rond de 1.65 ofzo en ik weeg 43,5Heb ook ondergewicht maar ben niet dun ofzo, tenminmste niet heel erg. beetje slank gebouwd. ik kan eten wat ik wil, ik kom niet bij! ik hang al een jaar of 2 rond dit gewicht!
![]()
) 

dus ik trek best strakke broeken aan. Netjes jasje verbergt dan weer het buikje en accentueert de taille... creatief blijven!!

Citaat:
Citaat:Op 2001-11-26 07:45, schreef Honeybee:
'k heb mijn gewicht al eens genoemd in het bokt diet forum.. is dus wel terug te vinden op deze site, maar dat is echt niet om over naar huis te schrijven. Ik ben behoorlijk zwaar. Ik ben in niet al te lange tijd 25 kilo aangekomen door het gebruik van vele medicijnen. En voel me nu echt zo'n propje..![]()
De gewichten die ik hier tot nog toe heb gelezen (dit in combinatie met lengte en leeftijd) zijn absoluut niet zwaar. Het valt mij op dat de meeste van jullie echt veel te licht zijn. Voor diegenen die wat aan willen komen.. pb me even, dan maken we een afspraak, dan snij ik er hier een stukkie af en dan kan ik het er bij jullie aan zetten
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-26 07:46 ]
</font>