Jenssen gisterenavond

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geest

Berichten: 122
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:09

Je hoord er welles wat over, maar had ze nooit gezien eigelijk. Maar vind je t gek dat ze geen huis kunne krijgen, lijkt met toch echt minder prettig zo'n buurvrouw. En dat ratelband zich er mee bemoeid is meer voor zijn eige aandacht. Als hij ze zo geweldig vind, neem ze dan zelf in huis. Plek zat in dat huis van m.

Maar ook leuk trouwens dat die dochter er was, die heeft amper wat gezegt en werd ook best uit beeld gehouden door haar felrode moeder. wat nou als er een stier in de studio stond...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:10

Ik heb de Tokkies nog nooit gezien. Maar je kunt er bijna niet meer omheen. Eigenlijk vond ik het best meevallen. met die a-sociaalheid. Had het erger verwacht.

Maar had wel het idee dat het veel toneel was.

Geest

Berichten: 122
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:15

idd, heb ook zo het vermoede dat het allemaal wat extra word aangedikt. Heel veel op tv is nep, van die spontane reacties die een paar keer over gedaan zijn. Net als al die "real" life soaps, ik denk dat je je toch anders gedraagt met een camera er bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:17

Aan de Tokkies is weinig nep helaas.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:22

Dat idee heb ik ook Lovely.

Leuke Jenssen dit keer. Ali B. is cool

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 00:26

Ik snap gewoon niet dat er zoveel publiciteit is rondom hen. Zo lijkt het alsof het promoot wordt.

En idd. Zij krijgen een gratis vakantie in een *****sterren hotel terwijl anderen er voor betalen en dan met hun opgecsheept komen te zitten,.

Ik hoop maar dat _dat_ niet doorgaat.