Wat versta jij onder humor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:40

Oh weet je wat ik ook zon humor vond, uhhh Puckie niet boos worden nu, dat Puck voor de tweede keer haar vinger brak, gewoon heel simpel, niks vingers ergens tussen, maar goed vind het toch wel zielig, alleen de manier waarop is zo lachwekkend, of ehhhhh die trap die je van Mercedess kreeg, wou dat ik het gezien had
of is dit nu botte humor
Schijnheilig Schijnheilig

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:41

Ik denk dat het tijd wordt voor een slotje Boos!
Ik vind dit erg kwetsend Boos!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:44

Oja, Puck, misschien koekje van eigen deeg????
sorry, Haha! Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:46

dit is geen humor dit is LEEDVERMAAK!!!!!!!! Ik dacht dat je daar niet van hield. ben je Schijnheilig of zo?

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:48

Als jij het zegt Puck, ja dan zal dat wel he Gaaaap Gaaaap
Ach zie je wel je bent voorspelbaar, maar vind je gevoel voor humor wel tegenvallen, ha ha ha
Al hoewel ik vind dit wel weer humoristisch hoor
Bloos Bloos

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:49

oh oh, dit topic begon zo gezellig, maar volgens mij gaat het helemaal de verkeerde kant op nu Huilen

teun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:50

Dat krijg je nou, Puck als je je vingers in andermans zaken steekt............

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: teun op 2001-11-24 22:50 ]</font>

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:50

Nee hoor Puma, dit is toch ook humor, ik lach me dood, ha ha
Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 23:01

Mijn humor is leedvermaak en sarcasme. Maar heel vaak floep er iets uit wat dan weer grappig schijnt te zijn. Op school word het eerste uur vaak ook om mij gelachen omdat ik dan een soort van sloom overkom Haha! .
Maar waar ik zelf het meeste lol om heb zijn de reacties van mensen om mij en mijn vriendin. We lopen constant met elkaar te flirten in elkaar kont te knijpen close dansen en de hele tijd lieve woordjes te zeggen. En dan de reactie van anderen, heerlijk!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 07:16

Even voor de rest, Geral en Teun zitten te stangen en ik speel het spelletje maar mee. ZOVEEL humor heb ik nou ook wel weer Haha!

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 10:51

ik vind alle humor grappig!!!!!!!!!Zolang t maar lache is (goh) want daar houden we van!!!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 11:06

Citaat:
Op 2001-11-24 12:40, schreef PUCK:
hahahahaha of zeggen dat een paard niet mooi is en dan foto's van je shet plaatsen }>

He he geen gefuck met shetlanders he Haha!

julke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 17:43

Haha!
Humor?????????????? Bokt is humor Schijnheilig hihi.
Ik lig dus echt af- en toe in een deuk van het lachen. Party!! enne mensen zoals puck, teun en geral, en mytens, houden de lol erin toch, zo is er tenminste altijd wel wat te lachen.

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 17:58

volgens iedereen heb ik geen humor!
ik zou het niet weten ach ja ik vind het wel leuk om te kijken naar bloopers van bekenden bijvoorbeeld als ze vallen Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:58

nou Jul ik lach me anders ook kapot om jou hoor Haha! Haha!
En Amulet, heb je nu een draak of een paard ha ha of oliebolten ???
*LOL* *LOL*

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:10

Gelukkig zijn er heel wat met dezelfde humor *LOL* . Het is alleen jamer dat degene met dezelfde homor heel snel een slotje krijgen Verward Zonder die humor is Bokt zo saai. *LOL*

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:33

Hmmm.... wil dat dus eigenlijk zeggen dat ik geen humor heb... ik heb nog nooooooooit een slotje gehad! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Hoe ga ik dat nou eens regelen... Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 08:53

haha dus als je humor hebt , krijg je slotjes Haha! leuke stelling. Of het is zo: iemand die slotjes plaatst heeft geen humor Schijnheilig Schijnheilig

Een paar jaar terug kreeg iemand een trap van een paard omdat hij de singels tussen zijn benen vast wou maken. Was trouwens een levensgevaarlijk paard. Ik kwam net met mijn paard de stal in toen het gebeurde. En hij stond helemaal gebukt van de pijn want zijn arm bleek later gebroken te zijn Haha! . Dus ik vroeg gaat het?? En hij zei nee het doet wel heel erg zeer. ik schoot in de lach en zei dat hij er anders niks aan had als het niet zeer deed. Later was hij in het ziekenhuis geweest en kwam terug naar stal met zijn arm in het gips. Ik heb helemaal dubbel gelegen.

Nog 1:
Vroeger hadden we op de manege waar ik stond een fjord en die moest zadelmak gemaakt worden. ik er eerst op, was 11 jaar en een vriendin hem longeren. Toen kwam mijn even oude nicht die een Z pony onder haar kont had en dacht dat ze kon rijden. Zij moest er ook even op, maar ze had wielen om (sporen) en ik zei dat ze die beter af kon doen maar dat was niet nodig Verward . En ze stapt op en hij schiet naar voren en automatisch zet ze haar sporen erin en hij geeft een bok joh en ze vliegt door de lucht en belandt in een baggerplas met haar gezicht. Ik en een vriendin schrokken wel heel erg maar ze lag daar en deed haar hoofd omhoog en ze was helemaal zwart en begon keihard te huilen. En ik moest keihard lachen en zei dat het nog geen tijd was voor sinterklaas en zwarte piet en dat het haar eigen schuld was. Zij nog harde janken. later bleek dat ze haar arm gebroken had Haha! Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:35

Mytens, jij bent gewoon ECHT NIET aardig... Haha! Haha! Haha! Haha!

Ik heb zaterdag een nieuw mobieltje gekocht. Ben errug heppie, alles was mijn oude niet kon, kan deze wel en nog veel meer. Ik kan er ook tegen praten, dan doet ie (meestal) precies wat ik wil... geweldig! Dus een collega van mij legt net z'n Nokia-model-surfplank op tafel. Ik kwam niet meer bij... ik moest echt gewoon verschrikkelijk lachen! Mijn andere collega begon ook te lachen, maar dat was meer omdat ik zo'n lol had. Werkt kennelijk aanstekelijk. Humor? Ach... 't is maar wat je leuk vindt... Clown

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 09:56

Ik hou van zwarte humor (is een soort van relativeren) en ik vind droge humor ook heel leuk. Ik vind engelse comedies ook beter dan amerikaanse. De amerikanen zijn vaak te simpel in hun humor te kinderlijk. Ik vind het overigens niet leuk als humor ten koste gaat van. Dus als mensen elkaar gaan afzeiken en voor L U L zetten is het ook geen humor meer in mijn ogen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:01

wat ik vergeten was te zeggen, een BEETJE leedvermaak heb ik ook wel. Als iemand bijna z'n nek breekt of eens flink z'n toekus stoot bijvoorbeeld. Kan er niets aan doen, maar dan lig ik dubbel. Een collega van mij heeft z'n pols gebroken, en dat vind ik zo typerend aan hem, het is wel HIJ die het weer eens overkomen is..... En ik kan het niet nalaten hem er af en toe mee te plagen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 11:31

Als ik maar lol heb is het goed toch???? hahah remi humor.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 12:23

Wie plaatst dit nu weer bij kippenhok ipv bij algemeen???????????????? echt op te kotsen zeg Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 13:11

Mytens, dit was me nog niet opgevallen, is dit ook een vorm van humor, grrrr Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 14:45

Dan mogen ze er wel even bijzetten of pb-en waarom, echt ik kots van al die schijnheilige Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
poedersuikertekoppen

Humor is ook belangrijk hoor en waarom moet dat dan zonder reden in het kippenhok, echt hoor ik kots hier van.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-26 14:45 ]</font>