Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Niet dat ik helemaal niet meer heb gerookt, want ik heb wel af en toe gesmokkeld door bij iemand een sigaretje te bietsen
Maandag is ook dat feest over en ga ik alleen maar gezond eten en water drinken, want ik wil natuurlijk wel in m'n kleren blijven passen.
.
! Ook vandaag heb ik niet gerookt, nu dus al 5 hele dagen. Ik vind het wel moeilijk hoor, ik denk bij iedere sigaret die iemand anders aansteekt :lèèèkker !!!!! . maar ik doe het toch maar niet, omdat ik dat zo kinderachtig van mezelf vindt.
, daarom wilde ik ook eerst 12 kg afvallen, voordat ik ging stoppen. Helaas (
) is het anders gelopen
!
! Het hielp wel!
Kom.... ga door, als jij het wilt, kán je het! Heb je die andere sigi´s ook helemaal niet meer nodig
!
en nee ik heb er nog steeds geen 1 op [( ...maar bij de gedachte van niet roken alleen al word ik erg aggressief, zielig voor mijn vriend maar ja...dieis half jaar gelee gestopt dus die heeft er gelukkig begrip voor...hoe lang duurt t ook alweer voordat die nocotine ea rotzooi uit je lijf is??? dan schijnen de lichamelijke verschijnselen iets minder te worden zegge ze..
= gadverdamme !!!!!!!!!
). Okee, niet vragen hoe, maar het is te doen. De geestelijke verslaving duurt helaas stukken langer, maar ook daar zal je doorheen moeten. Iedere dag van niet roken wordt het ff makkelijker. En idd, ik had hetzelfde: na ieder banketstaaflig klusje moest ik ff roken, je merkt wel dat je errug veel tijd overhoudt als je niet meer rookt
!
! Ik moet zeggen : Ik ben wel óntzettend blij met die meiden hier! Die hebben mij echt al door menig moeilijk moment heen geholpen! Ook als ik niets schrijf, af-en-toe kijk ik gewoon even in dit topic en lees wat "de anderen" ook alweer schreven, dat helpt echt!
! Mij vergaat het al net zo als jou: Ik vind ook dat ik het niet kan maken om nu te gaan roken, niet nadat jullie mij al zoveel moed hebben ingesproken !
Doorgaan hoor, we redden het wel!
.
.
. Neemt de familie je een beetje serieus hierin?

) Schijnt een stofje in te zitten waardoor je minder trek hebt in een peuk..
) en dat is al heel wat voor mij, maar nog geen record want dat staat op 7 maanden. Toen had ik van het uitgespaarde geld een (skate)weekendje parijs bij mekaar gespaard, minpuntje was alleen dat ik IN parijs weer begon met roken

\
ik heb 14,10 gespaard en 40 sigaretten NIET gerookt deze 2 dagen.

. M´n broers, zwager en neef van m´n man vonden het nodig
\ om m´n PC sterker/sneller te maken, met het gevolg dat ik er nu wel-is-waar een nieuwe harde schijf in heb, maar dat tevens alles van de oude gewist is en ik niet meer in het internet kom
! Dat kan dus woensdag of donderdag pas weer in orde gemaakt worden
!
! (wat heet hier verslaafd
!)
, maar ik heb, afgezien van de keren na het avond-eten, géén problemen met het niet-roken gehad!
), maar ik kon hem toch wel overtuigen dat ik even hier in dit topic moet kijken en jullie even moet schrijven!
Lief hè ???!
!
- pas woensdag of donderdag weer!
, er ontbreekt nu de software van m´n provider, die krijg ik pas maandag
. Zit nu dus even in de bieb, omdat op de zaak alle compu´s bezet zijn. (ja ja, zo af-en-toe werken ze daar ook wel eens
).
!) de honger, want ik ben toch al wel wat aangekomen
! Meiden, schrijf eens wat terug
, ik kan nu waarschijnlijk pas maandagavond weer online gaan (dit weekend ben ik er niet ) en ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat !!!!
p moelijke momenten helpen ze me er toch steeds ook weer doorheen
!
, kan ik nu eindelijk weer in het internet
!
.
, snel tanden poetsen!
Als ik nu denk :"zou het nog lekker zijn?" , dan denk ik er meteen achteraan:"Jaaa, het is nog steeds lekker"
!
!