Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk dat er een kleine anky of een klein sjefje komt
DeesDeBest schreef:Dat het niet gezond is voor de baby. Niks proffesioneel paardrijden en babys krijgen. Dat is natuurlijk onzin, maar je neemt ontzettend veel risicos als je zwanger op je paard gaat zitten. Maarja Os, gaan blijkbaar voor.
Begrijp me niet verkeerd hoor, harstikke leuk voor ze en ik wens ze ook het beste met alle emotiesdie er achter zitten, maar ik vind het erg verkeerd om nog paard te gaan rijden als je 18 weken zwanger bent.
Miskramen, valpartijen, noem het maar op. Waarschijnlijk wisten ze dit al langer en zal er wel een doktor bij geweest zijn, maar ik had het niet gedaan.
Appie schreef:lies, is dat echt waar, dat een valpartij nooit schadelijk kan zijn voor het kind?
) 

lies schreef:Dat is wel wat mijn verloskundige mij destijds heeft verteld.
Uitgezonderd een enorme klap in de buik denk ik, maar dat kan overal gebeuren. Mijn moeder is trouwens ook met mij in haar buik van de trap gevallen. Niks aan de hand met mij (denk ik)

Sharlyn schreef:Ik denk dat ze het onverantwoord vind dat iemand van 36 en een man van 56 (of hoe oud sjef ook mag zijn) samen nog een kind krijgen.
Je hebt meer kans op afwijkingen van het babytje, en daarnaast heeft de baby wel oude ouders en dat ik ook niet echt leuk.
Ik ben nu 21, mijn vader is 65 en mn moeder 62, dus ik weet dondersgoed waar ik het over heb!!!
heeft tot 3 maand voor haar bevalling nog Z2 proeven gereden, kind is volkomen gezond
Nu is ze 3 maand zwanger van dr 2e, en rijd nog gewoon paard
Al dan momenteel niet opZ niveau, maar buitenritjes met mijn paard
Ik zie het probleem niet zo. Jemig, je bent zwanger, dus niet meer sporten 
Ik hoop voor haar dat het een leuk en gezond kind wordt! Desiree schreef:Wat triest om zo hard te oordelen over andere mensen die al zo lang samen zijn met elkaar en die nu samen een kindje krijgen. Schaam je...
Mijn ouders zijn ook ruim over de 70, en ik ben 34. Nou en? Je kunt overal wel een punt van maken zeg.
Ik vind mensen te gemakkelijk oordelen. Kennelijk was het voor hen altijd simpel: als ik later groot ben krijg ik kinderen, en dat zal voor hen altijd zo gebleven zijn. Maar je hebt ook mensen die zich ergens in willen profileren en ontplooien. En als ze dat lukt, zijn ze bevoorrecht, want velen krijgen de kans niet eens (zoals Anky, die weliswaar talent heeft, maar zonder haar vader en Sjef nog nergens was geweest). En dan komt zoiets als een kind krijgen pas later op je weg. Ik dacht dat juist vrouwen dat wel zouden kunnen begrijpen. Want zwangerschap staat een sportcarriere wel in de weg. Voor mannen is dat nooit een punt, maar vrouwen moeten een keuze maken of uitstellen. NOU EN?