Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erna208 schreef:Dat weet ik.
En dat waardeer ik ook zeer.
Alleen, mijn naam is allang bekend en zo zijn de reacties er ook naar.
Dan mag ik zelf ook nog wel even reageren....
Dat ik volledig te goeder trouw ben en mijn opmerkingen naar Natasha toe in alle eerlijkheid en oprechtheid heb gemaakt. En dat het heel makkelijk oordelen is in het openbaar over iemand die je niet kent en niet weet hoe de vork nou werkelijk in de steel zit. Ik heb mijn vragen aan Natasha prive per telefoon gesteld en ik zie hier op dit forum dat mijn goede naam te grabbel wordt gegooid.
Sjuimpje schreef:Ik denk dat je je dit soort dingen niet zo moet aantrekken.
Je moet eens weten wat voor Engelse poep ik allemaal over mij heen krijg, en ik weet zeker dat er nog een stel Bokkers zijn die daar net zo (of nog veel meer) 'last' van hebben.![]()
Er zijn gewoon heel veel Bokkers die niet wijzer zijn.
Laura schreef:Dat is niet waar hoor Natasja, Mel heeft naam en toenaam van de bokker erbij gezet en dit is later verwijderd door de mods dus zo netjes was dat niet.
Ik kan me voorstellen dat ze het idee heeft dat meerdere bokkers zo vraagtekens zouden kunnen zetten bij haar verkopen; dan kan je best een topic neerzetten om iets op te helderen maar de privékwestie die blijkbaar over de telefoon al lang is uitgesproken en die verder helemaal niet openbaar op bokt is hoeft ook niet openbaar op bokt imo.
Natasha schreef:Imker:
Als je wist hoe het werkelijk was, maakte deze zin van je dat je het schaamrood op je kaken kreeg:
Ik hoop voor Wil dat hij aan zijn spulletjes komt, maar er zijn ook nog anderen, die er wellicht meer om zitten te springen.
imker schreef:Nee beste Melanie, daar krijg ik geen schaamrood voor op mijn kaken. Kijk maar eens in mijn onderschrift, dan zul je zien dat jij niet de enige bent die je inzet voor anderen.
Ik maak me sterk voor een instelling die het ook erg moeilijk heeft, dus maak mij geen verwijten....
Natasha schreef:Nogmaals:
Buiten de donaties die ik heb gedaan aan de stal van Wil, heb ik NIKS te maken met die stal, en ik vraag ook niet om donaties, dat deden anderen!
Natasha schreef:Nee nee Erna, we hebben samen telefonisch besproken dat ik hier een onderwerp aan zou wijden!
Natasha schreef:Nee het is nog niet weg helaas, Miss.![]()
Erna denkt nl nog steeds dat ik de organisator ben van spullen binnenhalen voor Wil.
Erna208 schreef:
De volgende morgen (vanochtend dus) lees ik een mailtje van degene die mij getipt heeft en denk wat nou weer ? Ik ben echt volledig te goeder trouw. Maar ja, er zijn er hier zat die dat niet geloven en die volledig op jouw hand zijn Natasha/Melanie....