Duidelijkheid van zaken:AAN IEDEREEN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:31

Dat is niet waar hoor Natasja, Mel heeft naam en toenaam van de bokker erbij gezet en dit is later verwijderd door de mods dus zo netjes was dat niet.
Ik kan me voorstellen dat ze het idee heeft dat meerdere bokkers zo vraagtekens zouden kunnen zetten bij haar verkopen; dan kan je best een topic neerzetten om iets op te helderen maar de privékwestie die blijkbaar over de telefoon al lang is uitgesproken en die verder helemaal niet openbaar op bokt is hoeft ook niet openbaar op bokt imo.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:32

Erna208 schreef:
Dat weet ik.
En dat waardeer ik ook zeer.
Alleen, mijn naam is allang bekend en zo zijn de reacties er ook naar.
Dan mag ik zelf ook nog wel even reageren....

Dat ik volledig te goeder trouw ben en mijn opmerkingen naar Natasha toe in alle eerlijkheid en oprechtheid heb gemaakt. En dat het heel makkelijk oordelen is in het openbaar over iemand die je niet kent en niet weet hoe de vork nou werkelijk in de steel zit. Ik heb mijn vragen aan Natasha prive per telefoon gesteld en ik zie hier op dit forum dat mijn goede naam te grabbel wordt gegooid.

Nee nee Erna, we hebben samen telefonisch besproken dat ik hier een onderwerp aan zou wijden!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:33

Sjuimpje schreef:
Ik denk dat je je dit soort dingen niet zo moet aantrekken.
Je moet eens weten wat voor Engelse poep ik allemaal over mij heen krijg, en ik weet zeker dat er nog een stel Bokkers zijn die daar net zo (of nog veel meer) 'last' van hebben. Clown
Er zijn gewoon heel veel Bokkers die niet wijzer zijn.

Ja je hebt gelijk.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:35

Ik snap best dat iemand deze conclusie kan trekken. Helaas ben ik ook eens door een bokker belazerd (is achteraf gelukkig goed gekomen) en ben ook een beetje argwanend geworden. Dus ik begrijp het best dat zoiets gedacht kan worden. Dit heeft nog niet het recht om gelijk een naam van de desbetreffende bokker in een topic te zetten.

Ik vind het ook goed dat er een topic geopend is voor de duidelijkheid. Misschien dachten meer bokkers er zo over of hadden de link zo gelegd.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:44

Idd Luvda tossa, ik wil gewoon dat iedereen weet hoe het zit.
Dat ik bij verslag van de dag mijn verhaal zette, om mijn ongenoegen te uiten over hetgeen mijn huisgenoot is overkomen, maakte dat allerlei lieve Bokkers spullen in wilden gaan zamelen.

Zij hoeven dus geen spullen in te zamelen voor BM Stables, dat is wat ik nog eens duidelijk probeer te maken.

Imker:
Als je wist hoe het werkelijk was, maakte deze zin van je dat je het schaamrood op je kaken kreeg:

Ik hoop voor Wil dat hij aan zijn spulletjes komt, maar er zijn ook nog anderen, die er wellicht meer om zitten te springen.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:54

Laura schreef:
Dat is niet waar hoor Natasja, Mel heeft naam en toenaam van de bokker erbij gezet en dit is later verwijderd door de mods dus zo netjes was dat niet.
Ik kan me voorstellen dat ze het idee heeft dat meerdere bokkers zo vraagtekens zouden kunnen zetten bij haar verkopen; dan kan je best een topic neerzetten om iets op te helderen maar de privékwestie die blijkbaar over de telefoon al lang is uitgesproken en die verder helemaal niet openbaar op bokt is hoeft ook niet openbaar op bokt imo.

Natuurlijk zette ik die naam erbij!
Dat heb ik ook besproken.
En als zij denkt dat ik handel zoals sommige hulporganisaties, zoals ze zelf zegt, waarbij ook altijd de ingebrachte centen bij de verkeerde personen aan de strijkstok blijven hangen, en ze trekt die woorden niet eens in, dan hebben we t hier toch over eerlijke meningen geven?

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:25

Nou volgens mij hebben we het hier over een persoonlijke vete Verward

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:44

Natasha schreef:
Imker:
Als je wist hoe het werkelijk was, maakte deze zin van je dat je het schaamrood op je kaken kreeg:

Ik hoop voor Wil dat hij aan zijn spulletjes komt, maar er zijn ook nog anderen, die er wellicht meer om zitten te springen.

Nee beste Melanie, daar krijg ik geen schaamrood voor op mijn kaken. Kijk maar eens in mijn onderschrift, dan zul je zien dat jij niet de enige bent die je inzet voor anderen.
Ik maak me sterk voor een instelling die het ook erg moeilijk heeft, dus maak mij geen verwijten....

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 19:52

lies schreef:
Nou volgens mij hebben we het hier over een persoonlijke vete Verward

Nee!
Gewoon een mening van iemand.
Waarin ik even wat duidelijkheid wil scheppen dmv een open en eerlijk topic!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 19:56

imker schreef:
Nee beste Melanie, daar krijg ik geen schaamrood voor op mijn kaken. Kijk maar eens in mijn onderschrift, dan zul je zien dat jij niet de enige bent die je inzet voor anderen.
Ik maak me sterk voor een instelling die het ook erg moeilijk heeft, dus maak mij geen verwijten....

Kijk maar eens in mijn onderschrift, dan zul je zien dat jij niet de enige bent die je inzet voor anderen.

Nu zeg je het weer!
Jij snapt t dus nog steeds niet.
Maar goed dat ik dit topic opende dus.

Nogmaals:
Buiten de donaties die ik heb gedaan aan de stal van Wil, heb ik NIKS te maken met die stal, en ik vraag ook niet om donaties, dat deden anderen!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:21

Natasha schreef:
Nogmaals:
Buiten de donaties die ik heb gedaan aan de stal van Wil, heb ik NIKS te maken met die stal, en ik vraag ook niet om donaties, dat deden anderen!

Dan denk ik dat het verstandig is om er niets meer over te zeggen, want zo wordt je naam wél iedere keer ermee geassocieerd.
Ik begrijp je heel goed, maar ik denk dat jij mij niet wilt begrijpen.

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:52

Natasha schreef:
Nee nee Erna, we hebben samen telefonisch besproken dat ik hier een onderwerp aan zou wijden!

Natasha/Melanie, jij hebt gisteravond tegen mij gezegd, ik open er een onderwerp over. En ik heb toen geantwoord: je doet maar.

Ik heb me echter niet gerealiseerd - omdat ik dat zelf niet zou doen - dat je mijn naam er ook in zou vermelden. Want je zou er een onderwerp over openen.

Ik dacht dat wij alles over de telefoon uitgesproken hadden. Ik heb je zelfs nog per telefoon excuses aangeboden. Dat ik je dus verkeerd geïnterpreteerd had. Jij hebt me nog bedankt voor mijn opmerkingen omdat ik verwoordde wat een ander kon denken.

En jij wilde graag opheldering van zaken verschaffen aan een ieder op bokt die dat lezen wilde.

Dus ik snap eigenlijk niet waarom je er hier op bokt zo'n commotie over maakt. Zo'n stemmingkwekerij.

Iets dat ik privé met je door de telefoon besproken heb, zet je toch niet openbaar met naam van degene op bokt ?? En al is mijn naam weggehaald door een mod dan nog kan iedereen die een beetje handig is met zoeken toch uitvinden dat het om erna208 gaat ?! Je hebt tenslotte genoeg verwijzingen in je onderwerp staan.....

Had ik nou op bokt een forum aan jou gewijd en in het openbaar deze dingen gevraagd, dan had je me terecht op de vingers kunnen tikken. Maar niks van dit alles. Het gaat om een privé zaak door de telefoon besproken naar aanleiding van het feit dat ik interesse had (en geen gewone interesse, ik wilde iets kopen) in jouw spullen. Per pb heb je gevraagd of ik je wilde bellen of dat ik mijn telefoonnummer aan je wilde geven en vervolgens heb ik volledig te goeder trouw mijn telefoonnummer aan je gegeven.....

De volgende morgen (vanochtend dus) lees ik een mailtje van degene die mij getipt heeft en denk wat nou weer ? Ik ben echt volledig te goeder trouw. Maar ja, er zijn er hier zat die dat niet geloven en die volledig op jouw hand zijn Natasha/Melanie....

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:55

Je hebt je excuses NOOIT aangeboden, en ik vraag me af hoe jij reageerd als iemand je voor dief uitmaakt, Erna.

En ik bedank je nogmaals idd , voor je eerlijkheid, maar laat mij dan ook eerlijk er een topic over openen zoals we al hadden afgesproken.

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:09

Natasha, volgens mij heb ik wel mijn excuses aangeboden aan jou. Ik heb genoeg van jouw welles-nietes-spelletje terwijl ik geheel ter goeder trouw ben. Jij wilt gewoon je gelijk halen over mijn rug en daar baal ik wel van. Als ik alles met opzet had laten gebeuren, had ik je ook niet mijn tel.nr. gegeven. Ik ken jou verder niet en zoals je je nu gedraagt, wil ik je verder ook niet kennen. Ik vind het heel vervelend voor Wil wat er allemaal is gebeurd; ik heb zelf nog wel spullen die ik evt. nog aan hem had willen/kunnen geven. Maar als het zo moet, dan liever niet. Er zijn vast nog wel andere organisaties waar het ook welkom is.

En uiteraard mag je er een topic over openen; alleen had mijn naam er dan uitgelaten, die doet namelijk helemaal niet terzake.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:11

Als jij spullen aan Wil wilt geven, dan moet je dat niet nalaten omdat je nu aan mij een hekel hebt!
Daar gaat dit topic nl over, en daar hadden we t ook aan de tel over, dat Wil en ik aparte mensen , op aparte locaties zijn.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:13

Volgens mij is dit een gebed zonder einde.
Zowel Natasha als Erna willen hun gelijk halen, maar volgens mij slaat deze hele discussie nergens op.
Jullie hadden een misverstand, dat is nu uit de weg, klaar nu.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:15

Nee het is nog niet weg helaas, Miss. Huilen
Erna denkt nl nog steeds dat ik de organisator ben van spullen binnenhalen voor Wil.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:19

Dit begint meer op een persoonlijke ruzie of woordenwisseling te lijken, het lijkt me verstandig dat jullie per PB gaan discussieren. Al het belangrijke is volgens mij wel gezegd...

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:20

Natasha schreef:
Nee het is nog niet weg helaas, Miss. Huilen
Erna denkt nl nog steeds dat ik de organisator ben van spullen binnenhalen voor Wil.

Kom op Mel. Ach gut
laat die erna maar,
de mensen die goed leze weten dat jij niet de organisator bent.
dat erna niet goed kan lezen kan jij niks aan doen.
laat haar maar lekker gelove wat ze wilt,
jij moet je er gewoon niet druk erover maken!

LuvdaTossa

Sterre en pb lijkt me een goede oplossing

MissJ

Tijd voor een slotje!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 21:22

MissJ schreef:
Tijd voor een slotje!

Hoeft niet.Ik zeg al niks meer........... Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:23

Natasha schreef:
Hoeft niet.Ik zeg al niks meer........... Haha!

Ook goed. Knipoog

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:39

Erna208 schreef:

De volgende morgen (vanochtend dus) lees ik een mailtje van degene die mij getipt heeft en denk wat nou weer ? Ik ben echt volledig te goeder trouw. Maar ja, er zijn er hier zat die dat niet geloven en die volledig op jouw hand zijn Natasha/Melanie....

Voor alle duidelijkheid: ik heb Erna208 niet gemaild.

Per pb uitsluitend de link doorgegeven, zonder verder commentaar.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:45

Ik zet maar eens een slotje.

Het moge duidelijk zijn dat Natasha niets te maken heeft met de inzamelingsactie voor Wil.

De meningsverschillen tussen Natasha en Erna208 kunnen ze verder per PB afronden.